نظرات درباره کتاب برف و سمفونی ابری و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب برف و سمفونی ابری اثر پیمان اسماعیلی

نظرات کاربران درباره کتاب برف و سمفونی ابری

انتشارات:نشر چشمه
امتیاز:
۳.۹از ۲۹ رأی
۳٫۹
(۲۹)
IMojtaba
کتاب از نظر داستان پردازی خیلی خوبه، و حتی بعضی از داستان هاش شما رو به سمت خودش جذب میکنه تا شما از سردرگمی در بیاید. در کل کتاب خوبیه.
Aydin
قابل قبول بود. برخی داستان‌ها بسیار قوی بودند و برخی به نظر من تلاشی ناموفق! کنجکاو شدم آثار دیگر نویسنده رو بخونم. در کل خوندنش رو پیشنهاد میکنم. اگر نویسنده‌ یا کتاب دیگری در این سبک میشناسید ممنون میشم معرفی کنید
غزاله بادپا
کتاب نگهبان از همین نویسنده
Sou_Ma
داستان‌ها به‌شدت گُنگ بودن. توی چندتاشون که اصلاً معلوم نبود چه‌خبره. شاید نویسنده خواسته با با این گُنگی و عدم شفافیت، تعلیق داستان‌ها رو بالاتر ببره. ولی جواب نداده؛ ابداً.
مها
وهم و دلهره ای که سرتا سر داستانها بخصوص چند داستان اول وجود داشت رو دوست دارم
masume.mrd
یکی از بهترین مجموعه داستان‌های معاصر 👌🏻👌🏻
maryam haghgoo
مجموعه داستان در روزهای سخت زمستانی. داستان‌های جذاب و پر کشش داشت و دوست داشتم ادامه داشته باشد.
میس سین
نویسنده سبک نوشتاری و قلم جذابی داره سبک داستانها وهم آور با پایان تقریبا بازه، من خوشم اومد. دوست داشتم تو همین سبک یک داستان بلند یا رمان ازشون میخوندم.
مانا
جزو بهترین داستان کوتاه های معاصر
اهورا م
سوالی که هست اینه که آیا ما با یک کتاب بهم ریخته طرف هستیم‌که صفحات شماره های خودشونو گم‌کردن ؟ و یا اینکه نویسنده ، حوصله ی وصل کردن این قصه ها و این همه شخصیت و اسم رو که بیش از ۳۰ نفر هستند رو در یک کتاب کم حجم نداشته و این کار صعب رو به عهده ی خواننده گذاشته!! آیا این کتاب رو جوری نوشتی که خواننده ی از همه جا بی خبر بدون اینکه ازش لذتی ببره محکومه تا لااقل ۳ مرتبه اونو بخونه تا سردربیاره که چی میخواستی بگی که نتونستی!
ghazale
یکی از بهترین مجموعه داستلن‌هایی که تا الان خوندم بود. داستان‌ها متفاوت، کاملا غافلگیر کننده، قلم روان و کشش زیاد. حجم کم. فوق العاده فوق العاده. این کتاب رو بارها میشه خوند و هربار بیشتر کشفش کرد و ازش لذت برد.
میلاد
واقعا داستان گیرا و قلم روانی داره. عالیه به نظرم.

حجم

۶۰٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۹۵ صفحه

حجم

۶۰٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۹۵ صفحه

قیمت:
۳۳,۰۰۰
۱۶,۵۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد