نظرات کتاب سوکورو تازاکی بی‌رنگ و سال‌های سفر معنوی‌اش
کتاب سوکورو تازاکی بی‌رنگ و سال‌های سفر معنوی‌اش اثر هاروکی موراکامی

کتاب سوکورو تازاکی بی‌رنگ و سال‌های سفر معنوی‌اش

نظرات کاربران

Mehrnaz Yousefi
هربار بعد از خوندن کتابی از موراکامی میگم این بهترین اثرش بود و با خوندن کتاب بعدی دوباره نظرم عوض میشه،خوشحالم تو دوره ایی زندگی میکنم که موراکامی مینویسه،قوه ی تخیل من رو پروش میده این آدم
0
...💙
اولین کتابی که از موراکامی خوندم و جذابیتش برای من اونقدر زیاد بود که دو روزه تمومش کردم رمانی آغشته به روانشناسی ، فلسفه ، ادبیات ، موسیقی ، حس ها و دردهای انسانی و توصیفات زنده و قابل لمسی که موراکامی به زیباترین شکل ممکن اینها رو کنار هم جمع کرده اگه آگاهانه خونده بشه میتونیم خودمون رو از بیرون در یکی از شخصیت های کتاب ببینیم و بیشتر بشناسیم و کمی به عمق بریم در کل این کتاب یه سفره که تو را داخل خودش میکشه و درک عمیقی و قشنگی به خواننده نسبت به انسان و جهان و احساساتش میده شدیدا پیشنهاد میکنم و خوشحالم که موراکامی رو وقتی که به کلماتش احتیاج داشتم پیدا کردم و دنیای دیگه ای رو کشف کردم
Siamak B
داستان کتاب جذاب ساده و گیراست. اما متاسفانه سانسور قسمت مهمی از داستان که تاثیر زیادی روی روال داستان و درک اون داره باعث میشه موضوع اصلی کتاب مبهم باقی بمونه.
....
داستانی با چند ترجمه تارازاکی و » سال های زیارتش » سال های سرگشتگی اش » و این هم، سفر معنوی اش خود حدیث مفصل بخوان... و از طرفی نشان دهنده ی دل چسبندگی نوشته های موراکامی در وطن آریایی کتابی که در روز اول رونمایی در ژاپن، بیش از میلیون فروش کرد. هر چند سلیقه ای است اما من داستان های نویسنده ی شصت و چند ساله ی ژاپنی رو دوست دارم، کاش علاوه بر گربه و فرش، ادبیات جهانی هم صادر کنیم.
0
shila
خیلی متن روون و دل‌نشینی داره.توصیف‌های خیلی زیبایی داره و هرچند بعضی از توصیف‌هاش رو نمیشد خیلی متوجه شد و تصور کرد و ازین جهت یکم اعصاب‌خرد کن میشد بعضی قسمتا، اما به صورت کلی بیشترشون حس خوبی رو ایجاد می‌کردن. راحت میشه با متن کتاب ارتباط گرفت و داستانش کشش خوبی داره من که تو همه اوقات فراغتم میخوندمش .جزو کتاباییه که به بقیه توصیه میکنم حتما بخوننش.من واقعا دوسش داشتم.
yaasi
شخصیت ها رو دوست داشتم و داستان گیرایی داشت. اپن اند بودنش حس خوبی برایم نداشت
کریمی
داستان فوق العاده ای بود خیلی با سوکورو همذات پنداری کردم و شد یکی از شخصیت های مورد علاقه م. ترجمه کتاب عالی بود . من عاشق طرح جلدش هم شدم واقعا ممنون از طاقچه :)
Anita
من با خوندن این کتاب فن موراکامی شدم.
شرقی غمگین
عالی بود
0
parvaneh
کتاب خوبی بود...ولی حواشی هم زیاد داشت...تو هفتاد صفحه اخر منتظر قرار ملاقات با سارا هستی در صورتی که قراری رخ نمیده و فقط توصیفات نویسنده از شخصیت اول داستان.
shila
اول نظرتون اضافه کنید که نظرتون شامل اسپویل داستانه!

حجم

۲۴۲٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۳۲۴ صفحه

حجم

۲۴۲٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۳۲۴ صفحه

قیمت:
۱۱۴,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد