نظرات کتاب سلول شیشه‌ای
کتاب سلول شیشه‌ای اثر پاتریشیا های اسمیت

کتاب سلول شیشه‌ای

نظرات کاربران

elham.reader
همگانی بذارینش
کوکا کوالا
الان هست
کاربر ۱۴۵۷۱۴
کتاب جذابی بود ، درعین حال ساده وروان، ازا ین نویسنده کتاب آقای ریپلی را خواندم که عالی بود ...داستانهای این نویسنده برخلاف بیشترداستانها که معمولا به روشدن دست قاتل میانجامد نیست...وسبک خاصی دارد وه درنوع خودش بینظیراست، منکه خوشم آمد
sajjad_ghgh
اوسکول یه ستاره چرا دادی😐
کاربر 2238396
برای همین یه ستاره دادی؟
لاله
مفهوم جذابی در رمان بود که می‌تونست زیباتر روایت بشه ولی انگار خانم های اسمیت یه روز تصمیم گرفته رمان رو بنویسه و بدون برنامه شروع کرده و یه روز هم حوصله‌اش سر رفته و گفته خب بسه دیگه همین‌جا تمونش میکنم. دقیقاً با همین نیت نوشته شده و وقتی میرسی ته کتاب با خودت میگی خب؟ همین؟ این چی بود؟
نابغه
کتاب به نحو بی نظیری تحول یک شخصیت رو بیان می کنه ..
دختر عاشق عطر چایی
نویسنده بطرز ماهرانه ای به شخصیت و روان آدمای داستان پرداخته و سعی کرده با تمام جزئیات داستان رو جلو ببره ولی انگار در انتها نتونسته کار رو بدرستی تموم کنه و فقط خواسته از شر کتابش خلاص بشه‌ . بنظرم کتابای جنایی بهتری هست برای مطالعه کردن.
Masahiro
«دارم به این فکر می‌کنم که همه دنیا مثل یه زندان بزرگه و زندان‌ها فقط شکل اغراق آمیزی از اون هستن.» «در جهان بیرون هم قواعد و مقرراتی حکم فرماست که گاهی به نظر می‌رسد معنایی ندارند؛ به جز اینکه محصول ترس باشند و در جهت کاهش ترس حرکت کنند. گاهی حس می‌کرد این قواعد و مقررات با هم تلفیق شده و دنیایی دیوانه‌وارتر از زندان ساخته‌اند که در اعماق ذهن همه‌ی افراد لانه کرده است. اگر مابقی دنیا نبودند که به آدم بگویند چه وقتی بخوابد، چه وقتی بخورد، چه وقتی کار کند، چه زمانی دست از کار بکشد و اگر کس دیگری نبود که این چیزها را تقلید کند، چه بسا آدم عقلش را از دست می‌داد.»
نابغه
این کتاب بی نظیره ..یعنی نمودار کامل شخصیت پردازی درسته ..حیف که دیگر نویسنده ای مثل های اسمیت در جهان امروز نداریم ..کاری که می کنه هم سنگ بزرگان ادبیات هست یعنی تعلیق در بطن اثر جاریه و شخصیت از ابتدا تا انتها تغییر ماهوی می کنه ..خیلی وقته رمان به این زیبایی نخوندم ..صد درصد پیشنهاد می کنم ..دوستان توجه داشته باشن رمان جوجو مویز یا جان گریشام نمی خونن..
پریسا همانی
اوایلش جذابه و رفته رفته کسل کننده میشه

حجم

۳۴۱٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۵۶ صفحه

حجم

۳۴۱٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۵۶ صفحه

قیمت:
۱۲۳,۲۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد