نظرات درباره کتاب بانوی سربدار و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب بانوی سربدار اثر حمزه سردادور

نظرات کاربران درباره کتاب بانوی سربدار

انتشارات:انتشارات پر
امتیاز:
۴.۱از ۲۷ رأی
۴٫۱
(۲۷)
مستاجر
43- عالی بود! با خوندن چند پاراگراف اول، نتونستم ،جز در موارد ضروری، گوشیمو رو زمین بذارم که همین امر موجب شد طی دو روز کتاب رو تموم کنم. ممنونم!
مستاجر
سلام. خواهش می کنم. ممنون از توجه و حضورتون☺
💝Mom M
ممنون که معرفیش کردین👌
شیرین
بسیار عالی ❤️ پیشنهاد میکنم کسانی که به تاریخ علاقه دارن حتما بخونن
صائمه
خیلی کتاب خوبی بود انگار وقایع مثل فیلم تکرار میشد ..نثر روان و خوبی داشت البته خیلی حاشیه داشت ..من سرچ کردم زیاد اطلاعاتی از سربداران پیدا نکردم .ولی ادم می مونه که یک زن با مکر و حیله چطور سرنوشت یک ملت رو تحت تاثیر قرار میده ..
):)
موضوع انتخاب شده قشنگه داستان پردازی خوب و فضا سازی قابل قبولی هم داره شخصیت پردازی ها در حدی که توقع داشتم نبود و بر پایه یه فرمول کلی بودن اغلب فقط یه نکته که من و اذیت میکرد تکرار شدن خلاصه داستان بود هر چند صفحه یبار کل ماجرا هایی که تا حالا بوده رو یبار دیگه توضیح میداد و جدا از افزایش حجم کتاب حس ماهی گلی بودن میکردم😅🐟 در کل اگه رمان تاریخی دوست دارید فوق جذاب می‌تونه باشه براتون
Lake
کتاب جالبی بود با اطلاعات تاریخی. با وجود نثر متوسط و تکرارهای ملال‌آور و توضیحات غیرضروری، اگر با سبک نوشتاری پاورقی نویسان قدیمی در آن دوره زمانی آشنا باشید، بیشتر لذت خواهید برد.
alireza atighehchi
خواندن تاریخ خود جذاب ، شیرین و عبرت آموز است و جذابتر می شود زمانیکه آنرا در قالب رُمانی لطیف و پیراسته اش کنند و این مهم را آقای حمزه سردادور به خوبی در بانوی سربدار به انجام رسانیده است. از خواندن شرح حال سربدار به قلم سردادور بسیار لذت بردم و آموختم . امیدوارم دیگرانی هم که می خوانندش لذت ببرند و چشم بپوشند بر اندکی از کاستی های احتمالی و نیز محدود تکرار ها که ریشه در پاورقی بودن ابتدایی این اثر پیش از چاپش به عنوان کتاب را دارد .
najma
این کتاب را سالها پیش خوندم و خیلی جذاب بود. الان خوشحال شدم تو بینهایت دیدمش و دوباره دوست دارم بخونمش
b abdolali
خسته کننده و اعصاب خرد کن . مثلا کتاب در مورد بانوی سربداره!! در حالیکه از همه بیشتر شرح جستجوهای فاخته س برای پیدا کردن شوهری که اونو بانوی اول ایران کنه بهتر بود اسمشو میذاشتن فاخته و شوهرانش
nafas
من خیلی خوشم اومد ازش😊
نرجس منتظر
چاپیشو خوندم خیلی وقته پیش زیباست
حمید
بسیار داستان جالب و تاریخی با متن روان از نویسنده خوب توصیه خواندن میشود ضمنا اینکه می توان نکات آموزنده و اخلاقی هم از متن داستان برداشت کرد .
کاربر ۳۸۸۸۶۶۴میترا
آفرین بر این قلم شیوا و توانمند،درود بر نویسنده ی صبور و قلم گیرای ایشان که از سر صبر و تلاش توانستند داستانی به این زیبایی به رشته ی تحریر درآورند،آنچنان جزییات را به تصویر کشیده بودند گویا خودشان در آن دوران زندگی میکردند.داستان شکل گیری اولیه ی سربداران و فراز و فرودهایی که در راه رسیدن به اهدافشان داشتند که در این مختصر نظر نویسی نمیگنجد،خواندن کتاب را به شما مخاطبان گرانقدر توصیه میکنم.باشد که همگی در روشنا رستگار شویم.
کاربر ۱۸۴۶۱۳۵بانو
خیلی کتاب خوبی هست با قیام سربداران بیشتر آشنا شدم حتما بخونید
mohi.bookish
افتخار می‌کنم به دختر ایرانی ام... به بانوان ایرانی پیشنهاد صد درصد میدم این کتاب جذاب رو
کیآنا:)
واقعا بسیار بسیار کتاب خوبی بود داستان پردازی بسیار بسیار خوبی داشت و خواننده را سوق میداد خود من بارهاو بارها این کتاب را خواندم و باز هم برایم تازگی دارد ..تمام کتاب های استاد سردادور این خاصیت را دارند👍
Hedy-lamarr
نثرش قدیمیه برام کسل کننده است. چرا نویسنده های ایرنی انقدر دوست دارن حاشیه برن؟
علی پور
متاسفانه دارای تکرارهای بی مورد و متون اضافه زیادی است و خواننده ممکنه نسبت به ادامه داستان بی میل کند
zeinab
خیلی خسته کنندس وقایع ملال اور پشت سر هم تکرار میشن خیلی حوصله سر بره

حجم

۴۴۶٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۴۸۰ صفحه

حجم

۴۴۶٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۴۸۰ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
۱۲,۵۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد