نظرات درباره کتاب مثبت و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب مثبت اثر پیج راول

نظرات کاربران درباره کتاب مثبت

انتشارات:نشر اطراف
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۳از ۵۰ رأی
۴٫۳
(۵۰)
پروانه
عالی بود. دوستان دیگر نطراتشون گفتن. من با اونا موافقم.
کار‌بر ۲۱۶۲۱۰۸
سن گروهی از چند سال ؟؟
zakariya arefi
سلام. در کل کتاب خوبی بود. اطلاعات خوبی راجع به اچ آی وی و مشکلات مبتلایان در اختیار خواننده قرار میدهد. خوندن این کتاب رو به عزیزانی که گرفتار اچ ای وی هستند و کسانی که با بیماران مبتلا به این ویروس در ارتباط هستند توصیه میکنم. البته این کتاب در فضای جامعه غربی نوشته شده و بعضی مطالبش مناسب با فرهنگ و جامعه اسلامی یا ایرانی نیست و این مانع از این میشه که این کتاب رو به هر کسی توصیه کنم. بعضی جاها هم درد و دل ها طولانی و ملال آور میشن. در هر صورت وجود چنین کتابهای آگاهی بخشی لازم است. با تشکر از طاقچه ای ها.
مریم
کتاب فوق العاده بود اولین کتابی بود که در رابطه با فرد مبتلا به HIV, مطالعه کردم و به نظرم خوندنش میتونه تجربه جالبی باشه لحظات درداوری رو به تصویر میکشه و میتونه باعث بشه در رفتاری که با اطرافیانمون داریم محتاطانه تر عمل کنیم.
شکوفه
سلام ...من این کتاب را خواندم. و چقدر دوستش داشتم. واقعا تو مدارس بحث زورگویی شایعه. و چقدر این کتاب می‌تونه آگاهی بخش باشه هم برای بچه‌ها و هم برای معلمها و بزرگترهایی که با بچه ها سر و کار دارند. من فکر میکنم خیلی از بچه ها دقیقا نمی دونند هم کلاسیشون که مورد زورگویی قرار گرفته یا بایکوتش کرده اند چه احساسات وحشتناکی را داره تجربه می‌کنه. حتی بسیاری از ما بزرگترها هم شاید ندونیم.و درک او حال و احساسات شاید کمک کنه حمایت بیشتری کنیم. ممنون که طاقچه بینهایت بود
ocean
سلام. کسی کتاب مشابه که راجع به HIV و ایدز باشه میشناسه؟ ممنونم اگه معرفی کنید.❤️
Maryam
از اینکه درمورد Hiv اطلاعاتی بدست آوردم که قبلاً نمی‌دونستم ، خوشحالم! گاهی احساس میکردم اتفاقاتی که در این کتاب تعریف میشه واقعا اغراق شده‌ست... خیلی برام عجیب بود!! شاید این بیماری خیلی در ایران شایع نیست یا اینکه در طول مدتی که مدرسه میرفتم ، هیچوقت دانش آموزی رو ندیدم که مورد آزار دانش آموزان دیگه قرار گرفته باشه (غیر از یکبار ، دختری که ایرانی نبود) یا از شدت این آزارها خودکشی کرده باشه... یا جامعه ی ما واقعا متفاوته یا من بی خبرم... در هر حال ماجرای غمگینی بود اما بنظرم کمی غیر واقعی میومد به دلایلی که نوشتم.

حجم

۲۶۹٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۵۶ صفحه

حجم

۲۶۹٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۵۶ صفحه

قیمت:
۵۳,۰۰۰
۴۲,۴۰۰
۲۰%
تومان
صفحه قبل۱
۲
صفحه بعد