نظرات درباره کتاب ویژه‌نامه‌ی سردار سلیمانی ـ انتشارات سوره مهر و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
 ویژه‌نامه‌ی سردار سلیمانی ـ انتشارات سوره مهر

نظرات کاربران درباره کتاب ویژه‌نامه‌ی سردار سلیمانی ـ انتشارات سوره مهر

امتیاز:
۴.۳از ۸۵ رأی
۴٫۳
(۸۵)
...💙
هجدهم آوریل سال 1943 آمریکا «یاماموتو» یکی از مشهورترین فرماندهان تاریخ نظامی و مغز متفکر نیرو دریایی ژاپن و طراح حمله به ناوگان آمریکا را هدف قرار داد و ترور کرد. اما ژاپن پاسخی به این ترور نداد و دوسال بعد آمریکا به ژاپن حمله اتمی کرد که در جریان آن بیش از 220 هزار نفر کشته شدند. . .... جنگ طلب نباشید، اما طوری رفتار کنید که طرف مقابل تان هم ترجیح بدهد جنگ طلب نباشد...✌✌✌✌.
tabiyye_del
دقیقا دوست عزیز👌
ترنج
💙... عزیز بسیار موافقم!
آن شرلی
دقیقا همینطوره
روح الله
چقدر قشنگ گفتند: هر چه گشتیم عکس پشت میز تو را پیدا نکردیم یا در میدان جنگ بودی یا در میان مردم ...
روح الله
خوش تر آن باشد که سر دلبران گفته آید در حدیث دیگران ... مارک کیمیت ژنرال سابق ارتش آمریکا در شبکه الجزیره قطر گفت: اول اینکه باید بگویم ما بسیار خوشحال می‌شدیم، اگر ژنرال قاسم سلیمانی طرف ما بود؛ او افسری بسیار باهوش و در اجرای تاکیتک‌های نظامی فوق‌العاده بود، اما متاسفانه در سال ۲۰۰۵ و ۲۰۰۶ تصمیم گرفت فعالیت‌هایش را علیه آمریکایی‌ها تشدید کند. وی افزود: ما دیدیم که او با نیرو‌های بسیج مردمی (الحشد الشعبی) چه توانایی‌ها دارد. در بغداد بودم و از تشکیل این نیرو خوشحال شدم چون این الحشد الشعبی بود که داعش را شکست داد، اما به محض پایان جنگ با داعش ژنرال سلیمانی و الحشد الشعبی مسیری کاملا متفاوت در پیش گرفتند.
روح الله
«حجت‌الاسلام حاج علی‌اکبری» خطیب موقت نماز جمعه تهران به نقل از یکی از دوستان خود گفت: 🔻به حاج قاسم گفتم که محبوبیت شما اقتضا می‌کند کاندیدای ریاست‌جمهوری شوید. 🔻ایشان در جواب گفتند: «من نامزد گلوله‌ها و نامزد شهادت هستم. سال‌هاست در این جبهه‌ها به دنبال قاتل خودم هستم، امّا او را پیدا نمی‌کنم».
روح الله
اردشیر زاهدی، وزیر خارجه رژیم پهلوی در گفت و گو با بی‌بی‌سی: من تاکنون اظهارنظری در مورد وقایع اخیر نکرده بودم، اما الان می‌گویم: قاسم سلیمانی شخصیتی بزرگ در معیارهای جهانی و سربازی دلاور برای وطن ما بود. نام او در رده‌ی بزرگ‌ترین نوابغ نظامی جهان ماندگار خواهد ماند! قاسم سلیمانی فرماندهی شناخته‌شده در سطح ژنرال دوگل و مونتگمری و افسری شرافتمند و میهن‌پرست بود. او مهمان رسمی دولت عراق بود و ترور او قطعا جنایت است. ترامپ دیوانه شده و اگر مدرکی علیه سلیمانی دارد، چرا منتشر نمی‌کند؟ بزرگ‌ترین تروریست دنیا خودِ آمریکا است. ایران برای من ایران ۸۲ میلیونی است که برادران و خواهران خودم می دانم. کسانی که امروز از خارجی پول می گیرند و می گویند بروید آنجا (ایران) بمب بیندازید، اینها کسانی اند که پستان مادرشان را گاز می گیرند.
مستاجر
42- ممنونم. ---------- بخشی از کتاب: "...فرماندهی که هیچ گاه در تهران ننشست تا فرمان دهد..." ----------
آمـيـنْٖ
وَاللّه وَاللّه وَاللّه که تو خودِ عشقی...سیرَت و صورَت حقیقی زیبایی...حاج قاسِمِ ما...
hunter
یک شهر دلش رفت که من دل به تو بستم...
امین
سردار قربانت شوم دلم برایت خیلی تنگ شده دنیا بی تو برایم تنگ تر شد
,5
❤🌹
Rayan
یعنی عکست منو کشته
کاربر ۱۲۳۵۹۵۷
درکنارمولایادماهم باش
آسمان
☎️زنگ عبرت: 🔴خبرنگار مصاف :کرمان هستم. تمام مردم شهر خونه رو خالی کردن. شام میدن و فردا هم بعد مراسم میگن بیاین خونه استراحت کنید بعدش برین. مثل مراسم اربعین سنگ تمام گذاشتن ♦️مردم کرمان کرایه تاکسی از ما نمیگیرن مغازه میریم خرید پول نمیگیرن میگن. شما مهمان حاج قاسم هستین اینجا واقعا دنیای دیگری است.
رهگذر
چه جالب نمیدونستم!
m.sattari
چه کردی با ملت ایران، حاج قاسم...
طاهره
چه باحال مدینه فاضله ای شده برا خودش ...
"Shfar"
به قدری فکرم درگیر شده که چندان توانایی خوندن کتاب رو ندارم.. اما، این ویژه نامه با وجودی که کوتاه بود خاص و دلنشین بود.. خاطرات ساده ای که همه بدون استثناء تایید کرده بودن که حاج قاسم، سردار دل هاست...🖤 ___ تصویر ها هم تنوع داشتن، نسبت به تنگی وقت خوب بود.. به دل من که نشست این ویژه نامه.. حتما مطالعه کنید..😊👌🏻👌🏻 کاش تعداد بیشتری و با موضوعات متنوع تری مجلات و کتاب هایی درباره سردار موجود بود.... ____ ممنون از طاقچه برای بارگزاری این ویژه نامه و ممنون از دوستان برای معرفی ____ به هرحال پایانی به جز شهادت برای سردار، نوعی ظلم بود..
شیــــ♥️ما
:-)
مستاجر
♥❤
❤setayesh❤
شهید سلیمانی هیچ وقت از یاد مردم نمی روند.و همیشه راهشان ادامه دارد.
پناه
اشک من حسرت محض است پر از فریادم تماشا سخت است سردار تحمل هم صبر کردن سخت تر دلم به وسعت بزرگی خودت گرفته سردار عجیب گرفته دل بریده و نا امید از همه ی مدعیان امیدم فقط به خودت است و خدای خودت ویژه نامه ای در باره ی سردار خاطرات کوتاه به همراه عکس های ناب منتظر اثر های فاخر در مورد سردار هستم
پناه
♥♥
مادربزرگ علی💝
عزیزمممم❤
پناه
نه مامان هر کاری میکنم اروم نمیشم قران میخونم نمیشه کتاب میخونم نمیشه بیخیال میشم نمیشه مامانم نمیزاره سیاه تنم باشه میگه یه هفته بسه 😐
Armita
سردار دلها❤😢😢
رضا
نصر من الله و فتح قریب - یاری خدا و پیروزی نزدیکست به زودی زود انتقام این سردار شهید را از آمریکای جنایتکار خواهیم گرفت انشاالله
(: it's me
منم شنیدم. میگن امشب قراره انجام بشه 🤔
Hossein Abdi
هر روز بیشتر و بیشتر عاشقت میشم... بقول خودت که وقتی بدون محافظ توو کوچه ها میدیدمت بهمون میگفتی عزیزی عزیزی
Dexter
خیلی عالیه...توصیه می کنم حتما بخونید تا با حاج قاسم سلیمانی بیشتر آشنا شید.قلم نویسندگان مجله ی سوره ی مهر واقعا زیباست. خدا اجرشون رو مضاعف کنه . روح حاج قاسم هم شاد 🙏
پیام
هدیه به سردار ایرانی: ⁦🇮🇷⁩ زندگی منشور عشق است عاشقی، غیرت مرد است زندگی یعنی وطن عاشقی محض وطن مَخلَص مردانگی، عشق وطن روز آشنایی با کتاب آغاز ثبت واژگان آموزگار مدرسه یادمان داد که بخوانیم که بدانیم آمد آن مرد مردی اسوۀ مردانگی سالکِ مسخِ طریقِ عاشقی مردی از جنس خلوص عاشق ایران‌زمین عاشقی شیدا شده آبروی جان سپر کردن برای پاسداری از وطن پیام سلطانی
پیام
ممنون
narges
آفرین بر تو ای پیام خوش آواز✅🌸 زیبا سروده ای
Mathilda
🕑 با توجه به اینکه در مدت کوتاهی تهیه و گردآوری شده، خوب بود. اما من توقع داشتم بهتر از این باشه. یعنی تصورم این بود که بیشتر به بیان خاطرات یا بازگویی مصاحبه ها/گفتگو های قبلی با ایشون پرداخته شده باشه. باز هم ممنون از سوره مهر😊🍀 ----------------- 🕐 🔶 پویش ملی یک میلیون ختم قرآن کریم به نیت هدیه به ارواح مطهر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم(تا ۲۲ بهمن ماه) ثبت نام از طریق: . www.telavat.ir . چندبار هم میتونید ثبت کنید. یعنی مثلا اگر دفعه اول زدید 5حزب و بعد پشیمون شدید و میخواستید بزنید 50. میتونید دوباره وارد بشید و این بار 45 رو وارد کنید. منتها خود سیستم تعیین میکنه حزب های هرفرد رو.
مُخـــْلِـصــــٌ
اول من یدخل الجنة الشهید جاش بهشته
آن شرلی
من اصلا دلشو ندارم بخونم دلم خونه حالم خرابه
Amirreza Nouri
ایشالله در آم دنیا به ایشان ملحق شوید
مامان مریم
شده یه قسمتشم بخونید اینکارو بکنید جالبه
حسینی
عالی بود
mahdiafrisham1
خیلی واقعا نامردی طاقچه !!!!! از همه جور کتابی در هر موضوعی داری ، ولی برای معرفی سردار فقط یه دونه مقاله که اونم pdf هست. از ترامپ سگ صفت کثیف که خوب تمام کتاباشو میذارید . همه هم میگن به به ترامپ چقد آدم با عرضه ایه و از این حرفا . همین !!!
سرباز گمنام مهدی
@MAHDI 😂😂😂✌️
MAHDI
@emad واقعا از سگ عذر میخوام که با نجاستی مثل ترامپ مقایسش کردم
emad
حیف نیس به سگ توهین میکنی😐
میم.قاف
عالی بود😭
hunter
پس چرا 4 ستاره؟

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۸ صفحه

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۸ صفحه

قیمت:
۲,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد