نظرات درباره کتاب سروده‌هایی از پیامبر ایرانی زرتشت و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب سروده‌هایی از پیامبر ایرانی زرتشت اثر علی نیکویی

نظرات کاربران درباره کتاب سروده‌هایی از پیامبر ایرانی زرتشت

نویسنده:علی نیکویی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۲۳ رأی
۴٫۰
(۲۳)
شلاله
درود بر اشو زرتشت راستی بهترین نیکی است ، که مایه نیک بختی است. نیک بختی از آن کسی است که راست باشد و خواستار بهترین راستی ❤💜❤
معجزه ی سپاسگزاری
انسان ایرانی...
*𝐻𝑒𝒾𝓇𝒶𝓃
این روز ها نمی فهمم دقیقا دارم چکار می کنم و اتفاقاً همین روز هاست که تحمل می کنم ، صبورم و حالم انگار در طبیعتی که مه دارد از آن آرام پایین می آید،شباهت بی شکل خاصی یافته است. یعنی برای خودم نه چندان گنگم و نه تلاش می کنم چیزی را دریابم و درک کنم. زرتشت کلمه ی «راست...» را در سروده های خود بسیار به کار می برد.دنیای قشنگی ست. دنیایی ست که همان شناخته شویم و بگوییم و بشنویم که راست ماست ، که درست ماست ، که اعتدال ماست.که مجبور نباشیم که مداوم نگوییم و اگر گفتیم عقب بنشینیم تا سپری داشته باشیم چتر آنچه ضربتش روح را می کوباند. مصلحت کلمه ی اشتباهی ست. کلمه ای بسیار اشتباه. اگر سیاست و اقتصاد و روابطمان راست بود و بر راست می چرخید یا روزی می خواست که راست شود ، که ادا در نیاورد ، در حد آنچه که باید و ضرورت بود ، زیستن شاید بهتر می شد. این راست آن راستی نیست که بخواهیم شهادتی بدهیم یا راستش را بگوی کودکی مان ، این راست همان خود شناسی ست، همان اسلوب واقعیت است ، همان است که راستی اش درست است تا چیزی را نجات دهد و به زیستن آبرو و حرمت بدهد. من بر حسب یک عقیده ی ناسیونالیسم نمی توانم و نمی خواهم که حق این دین را،مکتب را ، انسان را نابود کنم. نمی خواهم حقیقت و چیز های قابل تأملش جلوه ی یک افراط بگیرد و یک احساس و وقتی دارم کلمه ی راست را در ذهن خود می شنوم ادا در بیاورم که حق مطلق است و به این احساس خودسر پناه ببرم. که با همان شخصیت پرستی موروثی که پس ذهن از این فرهنگ بر من رسیده ، واقعیت و درک را به قتل برسانم. در واقعیت نخست می خواستم «زرتشت» را بشناسم و بعد فهمیدم این نوشته ها را باید در خودشان فهمید و به آن ها فکر کرد.
Travis
زرتشت، پیامبر راستی و خرد... زادروزش خجسته باد.
Mahsa
🌹🌺🌼
شیرین
بسیار عالی
امین۳۶۹
خوشبختی از آن اوست که به دیگران خوشبختی میبخشد. مراقب هم دیگه باشیم کنار هم باشیم.
alih8979
چیزی که کشور ما نیاز داره دوری از دروغ و کردار بد هست
کاربر ۳۲۵۳۰۹۳
بسیار زیبا
Meloy G
با کلی شوق و ذوق کتاب رو خریدم بعد میبینم به جای ۶۳ صفحه فقط ۱۸ صفحه وجود داره.. لطفا پاسخگو باشید اینکار کلاهبردارایِ!!
724momen
اصل کتاب را به صورت رایگان، انجمن زرتشتیان ایران منتشر کرده است.

حجم

۱۱٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۶۳ صفحه

حجم

۱۱٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۶۳ صفحه

قیمت:
۳۳,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد