نظرات درباره کتاب نمایشی در کهکشان و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب نمایشی در کهکشان اثر گیلیان رابین اشتاین

نظرات کاربران درباره کتاب نمایشی در کهکشان

۴٫۱
(۹)
-Dny.͜.
-برای ما آدما سفر به معنای دور بودن،«موندن» از خونه اس اما واقعا چه دور موندنی؟!:) سفر ماها با سفر شخصیت های کتاب زمین تاااا اسمون متفاوته.... `زمین`‌خونه ماست جایی که بهش حس تعلق داریم .... و با تمام قصه ها و غصه هاش اخت شدیم... غصه؟ کدوم غصه؟ همون غصه هایی که ما باعثش شدیم و حالا دیگه حتی اشکی برای زمین باقی نمونده... غصه هایی که در اینده به شکل خیلی بدی علیه خوده ما قراره میگیرن ☘︎✍︎☁︎ _ همه چیز با یه سفر شروع میشه... سفری که از زمین خیلی دور میمونیم ولی در واقع همچین هم دور نیستیم:) محبوبیت و قدرت چیزیه که توی سفر چند ساعتمون خیلی پررنگه ...اما آیا افرادی که توی این سفر همراشون اشک میریزم و با هر پرش نگران سقوط ناگهانیشون هستیم میتونن از پسش بر بیان؟☹︎
-Dny.͜.
فدات بشم💛
Negin
ممنون عزیزم 💗💗💗💗❤
-Dny.͜.
مجله نجوم ... که توی طاقچه‌قراره داره هم‌مناسبه
کتاب باز
هیچوقت فراموشش نمیکنم. فضاسازی های بینظیر، شخصیت پردازی های حیرتآور، و حسی که از ساعت دوازده شب تا چهار صبح که تموم شد داشتم. فانتزی عمیق، از اون کتابهایی که پشت ظاهرشون حرف میزنند. و شباهت این همه فانتزی های خیره کننده و حسهای عجیب، به زندگی ما،،، انسانهای ناآگاه! تکونم داد..
یاسمن
این کتاب عالیه. داستانی که در آینده اتفاق می‌افته. اگر طرفدار داستان‌های علمی‌تخیلی هستین حتما بخونینش. فضاسازی، داستان‌پردازی، سیر ماجرا و همه‌ی اطلاعات علمیش بی‌نظیره. از اون‌هاست که هیچ‌وقت فراموشش نمی‌کنین.

حجم

۱۶۴٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۶۸ صفحه

حجم

۱۶۴٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۶۸ صفحه

قیمت:
۶۲,۵۰۰
۳۱,۲۵۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد