نظرات درباره کتاب مغز؛ داستان شما و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب مغز؛ داستان شما اثر دیوید ایگلمن

نظرات کاربران درباره کتاب مغز؛ داستان شما

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۱از ۱۲۵ رأی
۴٫۱
(۱۲۵)
Msn
سلام موضوع کتاب: یه سری توضیحات درمورد عملکرد ذهن نکات مثبت: آنچنان وارد مطالب تخصصی نشده که باعث میشه همه فهم باشه. مطالب جذابند.چون با پیچیدگی های این جسم چروکیده اشناتون میکنه نکات منفی: یه خورده ترجمه به نظرم مناسب این کتاب نیست(نه که ترجمه بد باشه،بلکه بنظرم از کلمات ساده تری میتونست استفاده کنه که جذابیتش بیشتر بشه) یکم هم ممکنه برای اونایی که کلا هیییچ اطلاعی حتی در مورد سلول ندارن اولش اذیت کنه. مشکل دیگش اینه بنظرم پیوستگی مطالب میتونست بهتر باشه در اخر:این نکات منفی که گفتم خیلی جزئی هستن و کاملا این کتاب توصیه میکنم خونده بشه تا درمورد خودتون بیشتر بدونید و لطفا با یه کتاب جوگیر نشیم و نظرات تخصصی ندیم:)
کاربر 3075777
کتاب تفکر سریع و کند دنیل کانمن به نظرم کامل ترین کتاب در این حوزه است
sahel_m857
ببخشید شما برای کتابی بعد از این که تخصصی باشه درباره مغز چی پیشنهاد میکنید؟
کاربر 1426564
کتاب بسیار جذابی بود ، به افرادی که مثل من به زیست شناسی و انسان شناسی ( البته نه خیلی به صورت تخصصی) علاقه دارند ، به شدت توصیه میشه
وهومن
چرا کتاب های علمی رو پی دی اف میزازید انوقت کتاب های که حتی یک مطلب مفید بدرد بخور نداره رو بصورت ای بی پی یو میزارید و کلی وقت صرفشون میکنید انوقت کتاب های نشر مازیار رو اصن توجه نمیکنید اقا قیمت کتاب نشر مازیار ببرید بالا اما ای بی پی یو بزارید مشکل اگر پوله گرونش کنید
کاربر 7808792
دقیقااااااا
پیمان
تصاویر و شکل های داخل کتاب رو چجوری نمایش بدن اونوقت؟ ایپاب برای کتابایی خوبه که تو محتواش تصاویر و شکل نداشته باشه
رضا
آفرین عجب حرف خوبی زدی
Higgs
نسخه چاپی این کتاب رو خوندم واقعا معرکس مکمل کتاب دوپامین مولکولی با خواص شگفت انگیزه فقط یه مساله که پیشتر تو کامنتای دیگه بهش اشاره کردم اینه که چرا نسخه ی pdf ؟؟؟؟ وقتی نسخه قابل ادیت دست شماست لطف کنین epub رو منتشر کنین
مرتضی پیروجعفری
به نظرم هر دو نسخه باید باشه. پی دی اف خوبیش اینه که قابل استناده به صفحه کتاب. برا کار پژوهشی و رفرنس دادن
mbh
ممنون از وحید عزیز
وحید
از طاقچه پرسیدم و پاسخ این بود: دوست عزیز، اگر الان کتاب را به صورت پی دی اف دریافت کنید و کتاب بعدا ایپاب شود دریافت مجدد رایگان است.
کاربر ۱۵۲۶۸۷۵
به نظر یکی از بهترین و مفید ترین و جذاب ترین کتابیه که میشه خوند . مطالب تخصصی کاملا ملموس بیان شدن و به نظرم بسیار متحول کننده و حیرت برانگیزن. به نظرم از عملکرد مغز به خود شناسی و در سطح عمیق به خداشناسی می‌رسونه...بی نظیرررره بی نظیر
elahe
این کتاب به شکل کاملا دقیق نحوه تکامل مغز رو بیان می کنه.کارایی یک کاتالوگ رو داره و توصیه اکید دارم به خوندنش
Ahmad Mohammadi
یکی از کتابهای خوبی که خواندم این کتاب بوده، که شما را با دنیای شگفت انگیز مغز انسان آشنا می کند.امیدوارم شما هم از خواندن این کتاب لذت ببرید.
Havisht
کتاب درمورد نورون های مغز صبحت میکنند، و با خوندن کتاب یک سفر به سلول های مغزمون میرویم. و با خوندن این کتاب کلی چیزهای خوب درمورد مغز میدونید که خود شما هستید و بسیار لذت میبرد و در زندگی و‌تصمیم ها و انتخابذهای روزانه تاثیر دارد. فوق العاده لذت بخش. مثل همیشه اعترتض به جای تکامل، از واژه فرگشت استفاده‌ کنید.
benyamin sheida
دوست گرامی! اگر انقدر تاکید داری که از واژه درست استفاده بشه که ، خودِ کلمه‌یِ `فرگشت` هم خیلی درست نیست و باید از واژه‌یِ «دِگرگشت» یا «تَطَوَّر استفاده کنی!! ولی آیا انقدر مهمه!؟؟ خودِ اساتید زیست‌شناسی میگن که بهتره ببینید چه واژه ای مُصطَلح میشه ، همون رو بکار ببرید!
کاربر ۳۴۹۲۴۶۰
دو سطر آخر را نفهمیدم
ساجده 😅💞
این کتاب « بی نظییییره » اگر فرصت تماشا مستند های ایشون را هم داشته باشید کاملا متوجه خواهید شد که دکتر ایگلمن یک فرد کاملا توانا و مجرب هستند که علاوه بر کارشون با لذت بسیار دانش و علم خود را با نوشتن و ساختن مستند در اختیار دیگر کاربران قرار می دهند .
ساجده 😅💞
شما قرار هست کتاب را بر اساس نظرات دیگران مطالعه کنید که منتظر هستید مطالب کتاب را به عرضتون برسونم؟ خودتون زحمت بفرمایید مطالعه کنید و به عمق بی نظیر بودن این کتاب برسید!!
MAHDI
کو تعریف کن چی گفته؟!!! که میگی بی نظییییییره
حمید
لطفا این کتاب را در بی‌نهایت قرار بدهید
Ram
اکه به این کتاب علاقه مند شدید مستند سریالی mind filed و هم تماشا کنید
zeinab ghazizadeh
هر انسان عادی و فاقد دانش تخصصی در این زمینه می‌تونه تمام اطلاعات موجود در این کتاب رو درک کنه. اطلاعاتی درباره‌ی نحوه‌ی عملکرد مغز داده میشه و بعد از روی هر کدوم به شیوه‌ی اگر p آنگاه q و کاملا منطقی، استنتاج‌هایی میشه که فلسفه‌ی هستی انسان در جهان مادی رو به چالش می‌کشه، نظریه‌های جدیدی ارائه میده، پیش‌بینی‌هایی می‌کنه از آینده‌ی انسان... به خصوص فصل آخر کتاب فوق‌العاده هیجان‌انگیزه و ایدئولوژی تازه‌ای برای خواننده‌ی کتاب ایجاد می‌کنه. بسیااار پسندیدم. علی‌رغم اینکه اصلا تا حالا به این حوزه ورود نکرده بودم، ولی از هر داستان پر افت و خیزی برام جذاب‌تر بود و اصلا حس نمی‌کردم که صفحات کتاب چطور یکی پس از دیگری خونده میشه و به انتها می‌رسه. قطعا سراغ کتاب‌های دیگر این نویسنده/دانشمند خواهم رفت.
masoud
فوق العاده بود
Mohammad hosein
عجب داستان حیرت انگیزی!
ر.د.ب
کتاب عالی. این کتاب به صورت پی دی اف بهتر هست به نظر من.
Havisht
پی دی اف واقعا اذیتم کرد، نسخه چاپیش رو گرفتم.
کاربر ۱۴۲۰۴۸۸
عالی بود
°♡کتاب باز♡°
این کتاب رو برنامه ی رویان معرفی کرد،منم ترغیب شدم بخونمش،خداروشکر کتاب پرمحتوایی بود😊
محمد جواد
شماره 17 اگه به پزشکی ، روانشناسی ، مغز یا اطلاعات عمومی در مورد این عضو شگفت انگیز علاقه دارید ؛ پیشنهاد میکنم حتما این کتاب رو بخونید. فقط حیف که پی دی اف بود. ولی خوندنش ارزش وقت گذاشتن داره واقعاً جذابه
وحید
کتاب واقعا مفید هست و بدون درگیر شدن در جزئیات، تصویر قابل قبولی از کارکردهای مهم مغز ارائه میده. ولی واقعا فرمت پی دی اف آزاردهنده بود. دسترسی به نسخه چاپی نداشتم و نسخه چاپی دوست ندارم وگرنه این نسخه رو رها می‌کردم. الان برگشتم مرور کنم دیدم به خاطر ایپاب نبودن نکته برداری نکردم.
فرشته
کم حجم ساده روان در عین حال حیرت انگیز و جذاب
کریزی
عالیه من تازه شروعش کردم بخونم ولی خیلی وقته تو کتابخونم بوده بعد یه نکته ای هست پی دی اف رو راحت تر میتونم بخونم 😂🤦🏻‍♂️ جالبه چون اکثرتون متنفرید از پی دی اف نمیدونم چرا 🤦🏻‍♂️

حجم

۵٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

حجم

۵٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

قیمت:
۴۶,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد