نظرات درباره کتاب وحشی و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۵ | طاقچه
کتاب وحشی اثر شرل استرید

نظرات کاربران درباره کتاب وحشی

نویسنده:شرل استرید
انتشارات:نشر ستاک
امتیاز:
۴.۳از ۲۱۰ رأی
۴٫۳
(۲۱۰)
شهلا شجاعی
خیلی خیلی لذت بردم‌ ، باهاش سفر کردم‌ ، درداشو حس کردم ، تغییرشو درک کردم ... واقعا راضیم که خوندمش 👌
sahar...💙
کتاب قوی و جالبیه.ولی یه سری جاها حوصله سربر میشه.بنظرم اگه فیلمش باشه جالبتره تا کتابش
molod
عالی بود این کتاب به همه پیشنهاد میدم بخونن تو دو روز خوندمش
محمد اردکانی
کتاب روایت یک انتخاب برای مواجهه با سختی های تجربه نشده خارج از روال عادی زندگی است. انتخابی که در پی دشواری ها و ناکامی های روال عادی زندگی صورت می گیرد. در نهایت تجربه ی این انتخاب به زندگی عادی فرد سر ریز می شود و ظرفیت و قابلیتی را در وی ایجاد می کند که وضعیت تعادل را ایجاد می کند. روحیه مبارزه و استقامت و امید.
میرزا ابراهیم
کتاب خیلی کند پیش می ره اما کتاب بدی هم نیست.
کاربر ۳۸۳۰۴۳۷
بسیار کتای خوبی هست ولی جذابیت ش و جلب توجه اش کم هست
کاربر ۳۵۲۷۱۸۰
کتاب فوق العاده ایه. نشون میده انسان با عزم و اراده چه کارایی میتونه انجام بده
p.kh
چقدر از خوندن این کتاب لذت بردم .شرل دختری است که بعد از مرگ مادرش دچار بحران درزندگی میشه،خوندن این کتاب رو به همه مخصوصا جوونا توصیه میکنم
عباس
کتاب سوژه خوبی داشت ولی نویسنده با شتاب زدگی و پرش های وقت و بی وقت از زمان حال به گذشته و طرح مطالب بی ربط به داستان اصلی ( پیاده‌روی در طبیعت ) داستان را خراب کرد
tarand
کتاب از زبان یک دختر جوان نوشته شده که مادرش رو پس از یک دورهٔ کوتاه دست و پنجه نرم کردن با سرطان، از دست میده و پس از مرگ مادر و از هم پاشیدن خانواده، دچار احساس پوچی، سرگردانی و سردرگمی در زندگی میشه. در همین دوران به طور اتفاقی با کتابی دربارهٔ یک مسیر پیاده روی در غرب آمریکا رو به رو میشه و به ذهنش میرسه که احتمالا پیاده روی در این مسیر و رها و تنها بودن برای مدتی در طبیعت میتونه حالش رو خوب کنه و اون رو به زندگی برگردونه. خوب موضوع اصلی کتاب جریان این پیاده روی و اتفاقاتی هست که توی مسیر پیش میاد. من از خوندن این کتاب پشیمون نیستم. کشش خوبی داشت و تا آخر ادامه اش دادم. چیزی که از این کتاب دستگیرم شد، صادقانه، آشنایی با فرهنگ و زندگی بخشی از مردم آمریکا بود. فهمیدم که اعتقاد به خدا و باور به دین لازمهٔ زندگی ما آدم‌هاست. چیزی که اگر نداشته باشیم هیچ چیز دیگه ای نمیتونه جاش رو پر کنه... «شرل استرید»، شخصیت اول کتاب یا همون نویسنده، چند جای کتاب اذعان میکنه که به چیزی اعتقاد نداره و نمیدونه باید به چی متوسل بشه. با خودش درگیره و نمیدونه داره چه کار میکنه... در نهایت هم به نظر من چیز زیادی از این سفر متهورانه نصیبش نمیشه. اگر به آشنایی با فرهنگ و زندگی و تفکر دیگران علاقه مند هستید، اگر خوندن تفکرات و ذهنیات یک نفر براتون لذت بخشه و اگر به طبیعت گردی و زندگی در حیات وحش علاقه دارید، این کتاب رو بخونید.
کاربر ۲۲۸۸۲۸۷
لطفا اینو به طاقچه بی‌نهایت اضافه کنید
آیدا
لطفا به بی نهایت اضافه کنین، ممنونم
256
فیلمش رو دیدم ، توی فیلم خیلی کمتر از اون چیزی که من انتظار داشتم بودنش توی طبیعت رو توصیف کرده بود تقریباً نصفش این بود نصف هم اون ماجراهای قبل از فوت مادرشو اینا. سوالم اینکه توی کتاب هم توصیف بودنش توی طبیعت کَمه؟ یا روی این قسمت بیشتر مانور داده؟
Z _poryan
عالی تاثیرگذار اموزنده
کاربر ۱۱۸۳۹۹۰
عالی بود این کتاب رو برای همه که درد عمیقی به همراه دارن و نمیدونن باهاش چیکار کنن حتما توصیه می کنم
Mary gholami
دوسش داشتم خیلی خوب بود❤
elham
از دید من کتاب در مورد عقده مادری بود. دختری که برای رهایی از مشکلات تصمیم به پیاده روی طولانی و تنها می‌کنه. کتاب مملو از توصیفات دلنشینه و اصلا خسته کننده نیست. از مترجم محترم بسیار ممنونم. فیلم این کتاب رو هم دیدم ولی به شدت خلاصه شده بوده و به هیچ عنوان رسالت و مفهوم کتاب نمایش داده نشده بود و دلسرد کننده بود. کتاب رو به تمام آدمهایی که مشکلات زندگیشون رو تو خودشون و به تنهایی حل میکنن و خودمحور هستن پیشنهاد میکنم. کتاب مناسب افراد فراکن نیست.
ghazl
لطفاتو طاقچه بزارید
AS4438
بسیارعالی، حتما" بخوانید.
الهه رستاد
عالی هستش...وقتی شروع میکنی به خوندن دوست نداری ازش دست بکشی....توصیه میکنم بعداز خوندن کتاب فیلمش رو هم ببینید👌👌

حجم

۶۱۴٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۴۸ صفحه

حجم

۶۱۴٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۴۸ صفحه

قیمت:
۸۶,۰۰۰
۴۳,۰۰۰
۵۰%
تومان