نظرات درباره کتاب عصر یک چهارشنبه بارانی و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب عصر یک چهارشنبه بارانی اثر علی‌رضا فنائی‌اصفهانی

نظرات کاربران درباره کتاب عصر یک چهارشنبه بارانی

۳٫۰
(۲۱۰)
ناما
نمره: ۱ وای. افتضاح. افتضاح. افتضاح! بدترین داستانی که تو این چند سال خونده بودم. کاش صفرستاره هم داشت! بالا اومد این داستان مثل این می‌مونه که بگن فیلم "شور عشق" تو اسکار اومده بالا. چقدر لوس و مثل دفترچه‌های خاطرات دخترهای پانزده ساله. حتی داستان عاشقانه‌ و عامه‌پسند هم نبود که بگیم برای اون طیف نوشته شده. من به این داستان از بیست، نمره‌ی یک می‌دم. این یک نمره هم فقط برای اینکه نیم‌فاصله‌ها رو رعایت کرده بود!
عابر پیاده
سلام عجب داستانی ..خیلی خوب بود لذت بردم از خوندنش
همایون به آیین
داستان «عصر یک چهارشنبه بارانی» داستانیست یکدست،روان و جاری و انباشته از احساس غنی واگیردار. نویسنده در همان ابتدا خواننده را در موقعیتی قرار میده که کلافگی اش را از پرسش های تکراری و عبث گونه دختر ، بتمامی حس کند و تنها به گفتن اینکه از دست پرسشهایش کلافه شده است ، بسنده نمی کند.من واقعن کلافه شده بودم از آن همه پرسش ها ، آیا شما نشدید؟!آیا این نوعی بیان و روایت برتر در انتقال یک حس برای تعریف یک موقعیت نیست!؟ فضای داستان ، فضای واقعی نیست ، حالا هرچه نام می نهند،سوره آل ، رئالیسم جادویی و یا هرچیز دیگر، مهم اینست که نویسنده ، خواننده را با خود کشان کشان به همراه می برد و خواننده هم با رضایت به اینکار تن در می دهد و در نهایت خوشنود از اینکه به او اعتماد کرده است و انتهای کار یه حس خوب ، نصیبش میگردد.این عایدی ، شاید تمام آنچه که از داستان می خواهیم نباشد ولی منفعتی است مانا که نباید با بی انصافی آن را ندیده گرفت.
الهام
داستان خوبی بود
صاحب نظر
داستان خیلی خوبی بود ...لذت بردم از خوندنش
azam
از خواندن داستان شما لذت بردم
azam
نویسنده عزیز از خواندن داستان شما لذت بردم
barzi
لحن راوی بخش ابتدایی داستان با راوی که باقی داستان رو روایت می کنه زمین تا آسمون با هم فرق داره... درکل علت روایتش برای من مشخص نشد.. انگار یه جور پوچی رو دنبال می کرد ولی پایان پندیش همه چیزو به هم ریخت.
golagha
بیشتر به هذیان یک ادم تنها میماند تا یک داستان
bahare
داستان خوبی بود. لذت بردم. منتظر نظر منتقدین هستم.
bahare
داستان خوبی بود. منتظر نقد منتقدین هستم.
reza
عالی بود. زیبا. خواندنی.
هومن ج
تا فصل چهار یه کششی داره. اما از فصل چهار ناگهان زبان عوض میشه و یه سکته ای به آدم دست میده که خود به خود وا میمونی از ادامه.
fafa
عنوان عالی نوید یک داستان عاشقانه میدهد،عاشقانه ای که این بار به سبکی جدید به دور از کلیشه های همیشگی روایت میکند. توصیفات داستان بی نظیر است و انتهای داستان اوج آن محسوب میشود. خسته نباشی نویسنده عزیز
lilylilyLily
ادبیات مناسب اما داستان نه چندان جالب
گل
خیلی خوب بود.
alireza
چطور باید ستاره داد/ من که هر کار میکنم نمیشه.
vihan
نپسندیدم
may
بدنبودولی ازتوهماتوروده درازی متنفرم...
e
یک داستان کلاسیک عاشقانه. هم رده ی بلندی های بادگیر.عاااالی تر از این نمیشد.

حجم

۰

حجم

۰