نظرات درباره کتاب در خیال بر درختی میوه می‌دهد و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب در خیال بر درختی میوه می‌دهد اثر فرهاد بابایی

نظرات کاربران درباره کتاب در خیال بر درختی میوه می‌دهد

۳٫۰
(۱۸۷)
نرگس
لذت بردم از خوندنش
مژگان
عالی نبود
miss_yalda
فکر میکنم ایده اش خیلی خوب بود. اما خود داستان خیلی حرفی برای گفتن نداشت. البته این فقط نظر منه. خسته نباشه نویسنده.
maryam
داستان جالبی بود دیالوگ های خوبی داشت ، غم انگیز هم بود
maryam
داستان جالبی بود دیالوگ های خوبی داشت ، غم انگیز هم بود
خواننده
اینو دوست داشتم چون یه چیزاییش رو قبلن توی زندگیم حس کرده بودم...مرگ مادر و افسردگی خانواده . همه ش منتظر یه اتفاق بودم اما نشد اما یه چیزای ددیگه داشت که جبرانش کرد. فضاش ولی کسل کننده بود. همه ش توی خونه بودن. اونجا هم درخت میوه جواب نمی ده. فکر کنم البته. مرسی از طاقچه عزیز.
معصومه نوری
... عالی بود اما یه کم حوصلم سر رفت وسطش. ولی همه شون انگار دلشون از یه چیزی پر بود. . اونجا که داییشون میاد و موضوع درخت سر قبر خوب بود حرفاشون. تاحالا فکر نکرده بودم خاک بهشت زهرا به چه دردیمی خوره بجز خاک کردن مرده!!! ممنونم.
jamal
ممنون از این سایت و داستان های خوبی که گذاشتید.دو تا از داستانها رو خوندم و این سومیش بود.موضوع خوبی بود برای داستان و همه شون با مرگ همراه بود حتا قتل زن پولانسکی و همینطور مرگ مادر خودکشی همسایه واعدام .سه جور مرگ با شکلهای مختلف که توی جامعه الان قشنگ دیده میشه و سرخوردگی بقیه نزدیکان مرسی از شما و سایت خوبتون . جمال از اصفهان.
سحر دولتی
سلام و خسته نباشید. داستان به نظر من حرف خودش را در لای جملات به ظاهر معمولی زده بود و نیازی به فراز و نشیب عجیبی نداشت. چه خوب که بدون ادا و تکنیک بود. من خوشم اومد...مرسی از طاقچه و آقای شکراللهی گرامی
m
موضوع فرعی داستان چندان کششی نداشت . تخت بود داستان . فضاسازی کم داشت.
ehsan
معرکه بود و عالی. مرسی.
midja
سلام. خدا قوت میگم به هیئت برگزاری جشنواره. این داستان رو شایسته ی حضور در بین بیست داستان برتر نمی بینم. چون حقیقتا هیچ اتفاقی در اون نیفتاده . یه متن بدون فراز و نشیب. بدون ابتدا و انتها. بدون جذبه
کاربر 70501
ک عالی بود
گل
خیلی خوب بود

حجم

۰

حجم

۰

صفحه قبل۱۲
۳
صفحه بعد