نظرات درباره کتاب در جستجوی صبح؛ جلد دوم و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب در جستجوی صبح؛ جلد دوم اثر عبدالرحیم جعفری

نظرات کاربران درباره کتاب در جستجوی صبح؛ جلد دوم

انتشارات:نشر نو
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۴از ۱۹ رأی
۴٫۴
(۱۹)
ماراتن
این کتاب سندی است از آنچه بودیم، از آنچه داشتیم، از آنچه می‌توانستیم با تکیه بر فرهنگ ایران به آن برسیم اما افسوس که...، صفحه صفحهٔ این کتاب پر از عشق به ایران و فرهنگ ایران است، مانند فیلمی مستند است که تلاش عاشقانهٔ مردی را نشان می‌دهد که رویایی داشت و آن رویا را ساخت و جاودانه کرد، و نام انتشارات امیرکبیر را به تاریخ و فرهنگ ایران تا ابد سنجاق کرد که تا ابد هر که بخواهد از دوران زرین فرهنگ ایران یاد کند، به انتشارات امیرکبیر و میراث جاودان کتابهای پیش از ۱۳۵۷ آن اشاره خواهد کرد. یاد و نام عبدالرحیم جعفری تا ابد سبز مهرداد بیات
کاربر ۱۴۹۶۲۱۴
ممنون از نظرتان من هم کنجکاو شدم ک کتاب را بخوانم
ماراتن
رفیق شب، نخست سپاس از لطف شما و دیگر آنکه، تا جایی که به یاد دارم پس از ۵۷، امیرکبیر مصادره شد و دیگر زنده‌یاد جعفری نقشی در امیرکبیری که صاحب آن بود نداشتند. و سالها پیش که چاپ نخست این کتاب را به شکل چاپی خریدم و به کارنامهٔ امیرکبیر که به شکل آلبوم عکس رنگی و روی کاغذ گلاسه در پایان کتاب است، نگاه کردم، چشمانم اشکبار شد، زیرا که دیدم با ارزش‌ترین کتابهای ادبی، علمی، تاریخی و ... چاپ امیرکبیر پیش از ۱۳۵۷ است و دیده‌ام که هنوز هم سر و کار بسیاری از پژوهشگران با همان کتابهاست و اگر پی.دی.افش نباشد ناچارند با قیمتهای گزاف نسخه‌ای از کتاب را بیابند و بخرند. به راستی که مانند گنج هستند آن کتابها، هم از نظر محتوا و هم از نظر ارزش مالی آنها. از شاهنامه و قرآن و کتابهای این چنین امیرکبیر نگفتم که دقیقا خود میراث فرهنگی هستند و قیمتهایشان بسیار گران. و صاحب نشر نو، پسر ایشان هستند که حتی با مرور آثارشان در همین طاقچه هم مشخص است که با چه وسواس و عشقی راه پدر و راه امیرکبیر را ادامه داده‌اند. شاید اینها را می‌دانستید اما نوشتم که هر که از اینجا گذشت، شاید کتاب را بگیرد و بخواند و بداند که کجا بودیم و به کجا می‌رویم.
ماراتن
melodious 🌹🌹🌹
ahmad kaviani
کتابی فوق العاده که درس زندگی می آموزد
soheil
عزیزی این کتاب رو بهم معرفی و پیشنهاد کرد ، از اون روز این کتاب شد تمام دنیام، تمام اهالی کتاب به آقای جعفری و خدمتاشون بدهکار هستند، روحش شاد و یادش گرامی، با تشکر از طاقچه
ali fattahi
تلاشها و عشق و امیدها و آرزوهای موسس انتشارات امیرکبیر فقط کتاب بود و کتاب و پایانی اندوهبار حاصل یک عمر زحمت و تلاش عاشق کتاب. اوهم در پایان عمر قدر ندید و درجایی که باید جایگاهی ندادندش. کتاب در واقع سرگذشت انتشارات امیرکبیر از تاسیس تا فرجام کار باموسسش است.کتابی عالی.
رعنا
عبدالرحیم جعفری، نمونه‌ای واقعی از انسان با پشتکار و عزم و اراده قوی. عاشق وطن و خدمت به مردم. تلاشش ستودنی‌ست. جای بسی امیدواری که پسرش، محمدرضا جعفری قدم در راه پدر گذاشته است. یاد و نامش مانا.
کاربر ۲۲۷۴۳۴۱
انصافا دو جلد کتاب هر چند طولانی بود ولی خیلی چهره های نام آشنا را خوب تصویر میکنند۰۰۰کتاب خوبی بود
sara
واقعا روزگار چه بازی‌هایی سر آدم درمیاره .قسمت دوم کتاب پر از دلهره واضطراب بود.جلد سوم رو پیدا نکردم

حجم

۴٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۶۱۶ صفحه

حجم

۴٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۶۱۶ صفحه

قیمت:
رایگان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد