نظرات درباره کتاب زندگی خوب و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب زندگی خوب اثر مارک ورنون

نظرات کاربران درباره کتاب زندگی خوب

نویسنده:مارک ورنون
انتشارات:نشر نو
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۵از ۱۵ رأی
۴٫۵
(۱۵)
Mah7dis
جستار نویسی در باب فضیلت های انسانی که در بحث فلسفه شمرده شده اند. بسیار لذت بخش و خوش خوان خواندن متون مختلف از افراد بزرگ که به خوبی کنار هم تالیف شده بودن به اضافه خود مطلبی که نویسن ه ارائه کرده است لذت بخش و قابل تامل بود
کاربر ۲۳۴۷۳۱۳
سلام من کتاب رو قبلا خونده بودم فایل صوتی کتاب رو میخواستم که متاسفانه نداشت ؛ ولی بسیار کتاب عالی و مفیدی است
بهزاد اشرف گنجوی
نگرشی فلسفی به سی موضوع مختلف زندگی انسان. متن کتاب روان و بدور از غامض نویسی و پیچیده سازی مطالب است. نگاه ورنون به مسائل و موضوعات ساده و بی‌پیرایه و جذاب است. هرچند ممکن است از دید خواننده‌ای با نگاه فلسفی عمیق، این کتاب سطحی و پیش‌پا افتاده بیاید، همانطور که در بخش نظرات آمازون یک نفر در وصف این کتاب سه بار نوشته بود Benality،! راستش من که از خواندن مطالب این کتاب لذت بردم. فقط تنها چیزی که روی مخ بود، پانوشت‌های مترجم ترسو و بزدل است که هر کجا جمله‌ای در نقد دین و مذهب آمده، ایشان بلافاصله در پانوشت ماله به دست گرفته و سعی کرده‌اند بخوبی ماله کشی کنند.چند بخش از آن یکی کتاب ورنون را هم با همین ترس و لرزشان، کلا ترجمه نکرده بودند. خب جان من مگر مجبوری؟ چرا کتاب را داغان می‌کنی؟ شما برو ادعیه مذهبی را ترجمه کن بجای کتب فلسفه. عجبا!
Nera
نوشتن پاورقی و حذف فصول، احتمالا الزامی و جزو شروط بخش ممیزی وزارت ارشاد برای اجازه نشر آن بوده .
esrafil aslani
"تلاش کرده‌ام موضوعاتی را انتخاب کنم که مهمتر و همچنین شاید غیرمنتظره‌ترند، و اندیشه‌های جذاب را در مورد هریک بیابم، اندیشه‌هایی که می‌توانند توجه‌تان را به خود جلب کنند و شما را برانگیزند به دیدن امور از دریچه ای تازه. امیدوارم آشنا شدن با این اندیشه‌ها در ادامه راهی تازه به رویتان بگشاید برای حرکت به سمت زندگی بهتر."
سروش
بسیار آموختنی و کاربردی
Farzad Mozaffari
با اینکه خود نویسنده خودش رو منتقد کتابهای سطحی مثبت اندیشی میدونه و سعی کرده مثل اونها نباشه، به نظرم نتیجه فرقی نکرده. رغبت نکردم بیشتر از ۲۰ درصد کتاب رو بخونم و رها کردم.

حجم

۳۱۳٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۴۷ صفحه

حجم

۳۱۳٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۴۷ صفحه

قیمت:
۱۲۶,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد