نظرات درباره کتاب رؤیاهای انقلابی و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب رؤیاهای انقلابی اثر ریچارد استایتز

نظرات کاربران درباره کتاب رؤیاهای انقلابی

انتشارات:نشر نو
امتیاز:
۳.۶از ۱۵ رأی
۳٫۶
(۱۵)
fav
تعریف این کتاب رو از چند متفکر و‌ مترجم شنیدم ولی قیمتش هم خیلی بالاست، سیاست قیمت گذاری ناشران برای کتاب های الکترونیکی اصلا منطقی نیست مثلا نصف یا دو سوم نسخه چاپی در نظر میگیرند، قیمت کتاب های الکترونیکی پارسال پایین تر بود چون قیمت کاغذ پایین تر بود! مگه قیمت بر اساس کاغذ باید باشه وقتی در کتاب الکترونیکی خبری از هزینه چاپ و کاغذ و حمل نیست؟ روزی ممکنه کاغذ نایاب بشه و قیمت کتاب چاپی سر به فلک بزنه باید الکترونیکی هم نصف اون بزارند؟ بنظر من باید بر اساس صفحه و نوع تالیفی و ترجمه یک قیمت ثابت داشته باشه کتاب الکترونیکی نه بر اساس قیمت کاغذی و چاپی! برای این کتاب هم متاسفانه باید منتظر بمونیم تا شانس بیاریم دوباره تخفیف و کد های پنجاه درصد نصیب ما بشه!
Mohammadhossein Ghahvarijani
باز این روشن فکرا شروع کردن .. دوست عزیز حرف درستی میزنن .. این سیاست قیمت گذاری اشتباهه چون کتاب الکترونیکیه و هزینه ی چاپ و انتشارو نگه داری نداره
s
دقت کنید که پنجاه هزار تومن پول یک پیتزای خیلی درجه پایین بدون سالاد و نوشابه است. البته بحثی ندارم در مورد سیاست قیمت گذاری. فقط در مورد اون که گفتید متاسفانه باید منتظر بمونید گفتم :)
مینا جعفری
چرا اینقدر گرووووووون؟؟؟؟؟؟؟ با اینکه می تونم بخرم ولی نمی خرم ، شما هم یه جور دیگه دیکتاتور و زورگو هستید ، حداقل کاری که میشه کرد نخریدنش هست . به جاش میرم چاپیش رو می خرم که حداقل توی کتابخونه م داشته باشم و ببینمش.طاقچه 👎
Nathan
با شما موافقم دوست عزیز.با اینکه کد تخفیف پنجاه درصدی دارم، اما باز هم نمیخرم.حتی سعی میکنم خودم رو از وسوسه خرید نسخه چاپیش هم دور نگه دارم.مدتیه دارم به این فکر میکنم که......نشر نو یکی از معدود انتشارات کم نظیر کشور ماست، اگه نگم بینظیر.....اما چند وقته که.....بشدت در مورد قیمت گذاری کم لطفی میکنه!.....با اینکه شخصا به آقای جعفری ارادت دارم و طبعا همه چیز رو در مورد تورم و هزینه ها و ...میدونم.با اینحال همچنان معتقدم، این راهش نیست!
parissa
چاپیش که دوبرابر قیمت اینه و ناشرین هستن که قیمت گذاری میکنن!!
محمد
اونایی که باید تحریم شن ناشرین هستن!
Hadim222
چراگرون؟نکنه تو مجازیم قیمت پی دی افو با قیمت کاغذ میسنجین؟ حجمشم که ما میدیم این چرا اینقدرررر گرونه؟!!!؟
babak
مگه قیمت یه کتاب فقط پول کاغذ؟
10901357
این کتاب رو دوست دارم مطالعه کنم ولی چون قیمتش گرونه و به احترام سایرین که از خرید کتاب گرون اجتناب کردن من هم نمیخرم
کاربر ۲۱۰۹۲۹۴
کتاب جالبی هست. آرمانهای انقلابی رو در عرصه های زیادی بررسی کرده. معماری، موسیقی، تئاتر و ادبیات و ...

حجم

۹۹۲٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۶۶۸ صفحه

حجم

۹۹۲٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۶۶۸ صفحه

قیمت:
۲۴۷,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد