نظرات کتاب می‌خواستم فرشته باشم
کتاب می‌خواستم فرشته باشم اثر علی شاهمرادی

کتاب می‌خواستم فرشته باشم

انتشارات:نشر خزه
امتیاز:
۴.۵از ۱۱ رأی
۴٫۵
(۱۱)

نظرات کاربران

کتاب باز
همیشه مهاجر بودن خیلی سخته، عاشق بودن و بی پدری هم همینطور. یک روایت ایتالیایی-استرالیایی و عاشقانه-اجتماعی. از ژوزی میشه زندگی کردن رو یاد گرفت.
فاطمه میرالماسی
کتاب ترجمه‌ی خوب و روانی داره. داستان زندگی دختری مهاجر در استرالیا رو از زبان خودش روایت می‌کنه که سعی داره مشکلات روحی که براش پیش اومده و روابطی که در زندگیش وجود داره رو مدیریت کنه کم‌کم متوجه میشه بیشتر مشکلاتش نقطه ضعف‌هایی هستن که خودش در ذهنش پرورانده داستان رو بخاطر این دوست داشتم که به ما می گه گاهی ما بخاطر کمبود عزت‌نفس و اعتمادبنفس مشکلات پیرامون‌مون رو بزرگتر می‌کنیم و فکر می‌کنیم حل‌نشدنی هستن ولی با تغییر نگرش‌مون می تونیم این بندها رو پاره کنیم.
آیدا
یه رمان نوجوانانه، از زبون یه دختر ۱۷ ساله، که نسل سوم مهاجر به استرالیاست. کشکمش های درونی بین خودش و محیط اطرافش رو خیلی خوب بیان میکنه ولی داستان خیلی یکنواخت و شبیه روایت از دفترچه خاطرات جلو میره. امیدوارم الان استرالیا بیشتر از دهه نود میلادی مهاجر پذیر باشه و سه نسل بعد، هنوز درگیر آداب و رسوم مادری شون نباشن. از روی این کتاب، فیلمی به اسم looking for Alibrandi هم ساخته شده که من تصمیم دارم همین امروز و فردا ببینمش.
Naghmeh
ترجمه بسیار عالی و روان بود. داستان کتاب درباره برشی از زندگی یک نوجوان در آستانه ورود به اجتماع و تغییر و تحولاتی که دچارش میشه و اتفاقاتی که براش میفته. داستان طنز جالبی داره و شخصیت راوی برای من جذاب و دلنشین بود.
Mara
ترجمه های آقای علی شاهوردی عالی هستند ، عالی،

حجم

۲۲۶٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۷۲ صفحه

حجم

۲۲۶٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۷۲ صفحه

قیمت:
۶۱,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد