نظرات درباره کتاب شناخت سرزمین ناخودآگاهی و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب شناخت سرزمین ناخودآگاهی اثر بهروز اتونی

نظرات کاربران درباره کتاب شناخت سرزمین ناخودآگاهی

نویسنده:بهروز اتونی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۱از ۲۱ رأی
۳٫۱
(۲۱)
Zohreh
با خواندن این کتاب به کلیت دلایل روال‌های غیرمنطقی زندگی می‌رسیم و با آگاهی بیش‌تری با شرایط گنگ برخورد خواهیم کرد. برای شروع و درگیری فکری در مورد فضای ناخودآگاهی کتاب خوبی است ولی به نظرم کتاب‌های بیش‌تری در امتداد این کتاب باید خوانده شود تا بتوانیم با ورود و زندگی کردن سرزمین ناخودآگاهی تغییرات مثبتی در زندگی ایجاد کنیم.
مسعود
این کتاب یکی از فوق العاده ترین کتاب هاییه که در تمام طول عمرم در مورد ضمیرناخودآگاه خوندم. به قلم دکتر بهروز اتونی یک محقق ایرانی که با کارل یونگ و تفکراتش به خوبی آشناست و از اسطوره و داستان های ملی و بین المللی برای تشریح و توضیح اتفاقات بنیادین زندگیمون استفاده میکنه. حتما حتما حتما پیشنهاد میکنم بخرید و هزار بار بخونیدش، مرسی بنیاد فرهنگ زندگی!!!
ماهور
امکان داره این کتاب رو به من هدیه بدید؟ اگر کتاب دیگه ای از بنیاد فرهنگ زندگی مدنظر دارید و من داشته باشم، به شما هدیه بدم.
zohrehrajaei
نسخه ی الکترونیکی جلد دوم این کتاب رو میزارید لطفا؟؟؟
saeed sobhkhiz
خیلی جملات تکراری و مثال داشت که در ابتدای کتاب به اون اشاره شده بود همش نویسنده میخواد یک رازی رو به خواننده بگه که تو جلد دوم کتاب هست من چیزی دستگیرم نشد و فقط دائم تکرار میشه ضمیر ناخودآگاه و یکسری جمله خوبآخر کتاب باید نتیجه گیری داشته باشه کتاب خپب از تکرار پرهیز میکنه میشد اینو تبدیل کرد به یه میکروکتاب تا این همه توضیحات تکراری
niludad
از کتابهایی که فقط یکسری اطلاعات زیاد میکنن خوشم نمیباد جلد دوم انگار کاربردی تره به گفته نویسنده .
قلم
کتاب خوبی هست وضمیر ناخودآگاه را به روشنی توضیح میده و قابل فهم و کاربردیه،جلد دوم رو هم در طاقچه قرار دهید
مهراد حسن پور
سلام و عرض ادب. خب تکرار تو این کتاب و مثالهای متعدد شبیه هم خیلی خیلی زیاده طوری که از حوصله من خارج بود و گاه مجبور میشدم چند صفحه ای رو با نگاه کلی رد کنم. از طرفی فقط به معرفی خوداگاه و ناخوداگاه بسنده کرده و راه کشیدن استعداد از ناخوداگاه به خوداگاه رو نگفته تا کتاب بعدی رو تبلیغ کنه. و همچنین وقتی کسی کتابی مینویسه باید برای گفته هاش دلیل و منطق بیاره طوری که بشه با ازمایش بهش رسید، اینه که این حرفها بیشتر شبیه یک باور هستش که یک نفر داره و اونو کتاب کرده. پیشنهاد نمیکنم چون کتابای خیلی بهتری در این رابطه خوندم و به نظرم این کتاب اونی که باید نیست.
کاربر ۳۷۲۶۵۶۸
کتاب بسیار خوبی هست ‌. و نکات ناب و جدیدی درباره ناخودآگاه بیان کرده و این کتاب حاوی داستان های پند آموز زیادی هست که کمک میکنه ناخودآگاه رو بهتر بشناسیم من از خواندن این کتاب بسیار لذت بردم .
Masud
سلام دوستان ، آقای اتونی در این کتاب ، کتاب دیگرش راهم معرفی میکنه آیا خواندن این کتاب به تنهایی کافیه؟ یا باید کتاب دیگرش را هم خواند ؟ ممنون
بهروز
سلام وقت همگی عزیزان بخیر...کسی که این کتاب رو گرفته میتونه به من هدیه بده ؟؟...به هرکس خوبی کنی بهت برمیگرده ....قانون کارما ...اگر امکانس هست اطلاع بدین ممنون میشم
soroushams
اگر داشت که عالی میشد
hunter
نه دوست عزیز امکان هدیه کتاب بدون پرداخت دوباره وجود نداره
بهروز
ببینید شما از قبل باید کتاب خریده باشین بعد بتونید به کسی هدیه بدهید کتاب نخریده نمیتونید به کسی هدیه بدید

حجم

۲۶۴٫۳ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۰۷ صفحه

حجم

۲۶۴٫۳ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۰۷ صفحه

قیمت:
۴۳,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد