نظرات کتاب سالار مگس‌ها
کتاب سالار مگس‌ها اثر ویلیام گلدینگ

کتاب سالار مگس‌ها

۳٫۴
(۱۷۴)

نظرات کاربران

علی
کتاب خوبی بود، و هر چی به سمت پایان داستان میره واقعا بهتر هم میشه و در نهایت داستان به اوج جذابیت خودش میرسه ، نمونه کوچیک و بارز این ظلم و بد دلی های ادم رو که خیلی ام این روزا زیاد شدن توی این داستان داره روایت میکنه.
علی میرزایی نژاد
عالی بود پیشنهاد می‌کنم حتما بخونید💯👌
ساحره
کتاب خوبیه ، باید متوجه باشید داستان گوییش با برش های زمانی نزدیک به هم اتفاق میوفته و اینطوری نیست که به شکل سنتی در پایان هر بخش به سرانجام برسه
رابرت
این کتاب اگر اثار اورول رو خوندین اینم به شفافی درک میکنید.
*Yegane*
خیلی دوسش داشتم فقط همین
داتیس
خوب وتا حدی ترسناک که احتیاج (داشتن آتش وگوشت)حتی بچه ها را هم تبدیل به دیو می کند،،کمی جمله بندی وشیوه نگارش بدبود.
zh2411
بعضی قسمتهاش ناقص بود من فیلمشم دیدم واقعیت جامعه بزرگسالان خیلی خوب نشون داده به قول مترجم، نویسنده "مرثیه ای برای معصومیت آدمی سروده" شاید معصومیت از دست رفته کوتاه ترین تعریف برای داستان باشه. خودخواهی ها و جاه طلبی های انسان خیلی خوب به تصویر کشیده شده البته آخرای داستان خوب نبود، از کشته شدن ۲ بچه به شدت ناراحت شدم
علیِ‌دهقانِ‌فارسی
درود به کتاب‌باز های عزیز، این کتاب برای چندسال پیشه که تقریبا بخشیش رو فراموش کردم. ولی داستانش واقعا جذاب و جالبه و برای من بیشتر نمادین بود. یه جامعه کوچیک که فکر میکنه میتونه عدالت رو برقرار کنه ولی در آخر به شرایط فعلی جهان دچار میشه. چیزی که باید فهمید اینه فقط با شعور میشه عدالت رو بوجود آورد. به طور کلی نویسنده سعی میکنه به ما این پیام رو منتقل کنه: قانون بد، بهتر از بی قانونیست. | خوش بخوانید.
Ellie
درود! در مورد اینکه مشکل کتاب در طاقچه حل شده یا نه خبری ندارم. ولی اگر میخونید از همین نشر بخونید. بعضی جاها خطاهای ویراستاری داره ولی بهتر از بقیه نشر هاست. کتاب معرکه است. خوی واقعی، شیطانی و قدرت طلب انسانی را در نبود یک رهبر و رئیس کاملا نشان می دهد. مقدمه ی کتاب خیلی خیلی حائز اهمیت هست که بخشی از داستان رو لو می دهد، کذا به نظرم بعد از اتمام کتاب خوانده بشه بهتره. وسط های کتاب سیر معمولی و آرامی داره که ممکنه کسل کننده به نظر برسه ولی آخر داستان به همه جای کتاب می ارزد، حتما بخوانیدش. اجزای توی کتاب همانطور که در مقدمه گفته شده، نمادین هستند. یک کتابی که الان اسمش یادم نمی آید، بحثی انداخته بود که نویسنده ی سالار مگس ها در خوی شرور آدمی اغراق کرده و در واقعیت این طور نیست! . و مثالی هم برای نقض این کتاب آورده شده بود، که چندان هم مثال خوبی نبود. به نظرم سالار مگس ها یکی از کتاب هایی هست که همه باید بخوانند. سپاس از توجه تان.
اشراق
حذفیات کتاب در اینجا خیلی زیاد بود پراکندگی کاملا حس میشد

حجم

۲۰۳٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۷۲ صفحه

حجم

۲۰۳٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۷۲ صفحه

قیمت:
۹۰,۰۰۰
تومان