نظرات کتاب از صید ماهی تا پادشاهی
کتاب از صید ماهی تا پادشاهی اثر حمزه سردادور

کتاب از صید ماهی تا پادشاهی

انتشارات:انتشارات پر
امتیاز:
۴.۴از ۱۶ رأیخواندن نظرات

نظرات کاربران

ساجده
کتابی بسیار عالی .روایتگر تاریخ به طور زیبا و جذاب.نشان دهنده ی پستی ها وبلندی های روزگار.کارهای اقای سردادور بی نظیر هستند.
ایکا
رمانی بسیار جذاب و پر از شور و هیجان. رمانی پر از نکات ریز و درشت،عاشقانه، صریح و آموزنده! رمانی که خواننده را در جای جایش محو خود می کند، به تعجب وامیدارد و گاهی به تعمق، تفکر و سکوت! من شیفته ی تاریخ و نوشته های آقای سردادور هستم! روحش شاد و یادش گرامی
کامران
الان دارم کتاب کیمیاگران اش را مطالعه می کنم.... بازهم فوق العاده!!!
احسان
همیشه عشق های بزرگ و شاعرانه، دردسر های عجیب و بزرگی در پشت پرده خود داشته اند. داستان علی و خورشید هم نقل حکایتی از این شاعرانه های خیال انگیز است.
یا.میم.صدر
احتمالا حکومت آل بویه اولین حکومت شیعه تبار در ایران باشد.داستان سه برادر ماجراجوی فقیر که به پادشاهی می رسند و اقداماتی عظیم را به انجام می رسانند...راستی! سیده خاتون را می شناسی؟ زن مسلمانی که تا زمان مرگش سلطان محمود غزنوی زهره نزدیک شدن به قلمروی حکومتی اورا نداشت؟ آیا اگر ما این زن مومنه را به عنوان نماد و الگوی بانوی مسلمان ایرانی معرفی می کردیم،کسی می توانست با شعار پوشالین آزادی،اسلام را در مقابل بانوان مطرح کند؟
بسیار خوب
درود موفقیت هرکس در گرو .نیات .گفتار.وکردار اوست
سید هادی
کتاب خوبیه وجذابیه متنش خیلی روان هست اگه به این مدل رمان علاقه دارید پیشنهاد میکنم کتاب ایراندخت رو هم بخونید 👌
کیآنا:)
از نظر من کتابی بسیار جذاب و البته درگیر کننده بود و با قلمی شیوا پستی ها و بلندی ها و البته شروع و پایان و قدرت انسان رو نشان داده بود که علاوه بر معرفی بخشی از تاریخ پر فراز و نشیب کشورم ایران نکات و درسهای زیادی حداقل به من آموخت.. من شیفته قلم استاد سردادور هستم.. روحشان شاد و یادشان گرامی.
Zahrasadat.mn
کتاب تاریخی خوبی بود
pooya0068
این دو ستاره فقط به خاطر جنبه تاریخی اش بود. داستان رو بیش از حد کشدار نوشته و خیلی مسایل رو ساده گرفته و می‌خواد بگه همه مشکلات لا نذر و نیاز بر طرف میشه که به نظر من درست نیست. بیشتر به درد نوجونا می‌خوره

حجم

۶۰۱٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۵۱۲ صفحه

حجم

۶۰۱٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۵۱۲ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد