نظرات درباره کتاب تنهای بزرگ و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب تنهای بزرگ اثر کریستین هانا

نظرات کاربران درباره کتاب تنهای بزرگ

۳٫۵
(۱۲)
Aa
ترجمه افتضاح افتضاح افتضاح واقعا انتشاراتی تا این حد بیسواد و بی در و پیکر! کسی تو اون انتشاراتی نبوده یکبار متن رو بخونه؟ صد‌‌ رحمت به ترجمه گوگل ترنسلیت. این‌چه وضعشه؟ بی مسوولیتی تا چه حد. به عمرم کتابی رو با این حد از عذاب نخونده بودم. واقعا متاسفم. مبلغی که برای کتاب گذاشته شده هم کم نیس. ۸۰ تومن برای کتاب چاپی و ۱۶ تومن برای ایبوک به نظرم کتاب رایگان هم باشه نمی ارزه که با این ترجمه خونده بشه.
کتایون
این ویرایش و ترجمه به معنای واقعی افتضاحه هیچی معلوم نیس توش معلوم نیس کی حرف میزنه کی جواب میده حتی کلمه ها با هم متناقضن یه جا وسیله نقلیه رو خودرو گفته یه جا موتور خواننده سردرگم و گیج میشه با این ترجمه!
Nooshin Fakharian
داستانِ کتاب واقعا زیبا و دردناکه. خود داستان ۴ستاره رو می‌گیره از نظرم ولی با ترجمه‌ی افتضاح و ویراستاریِ افتضاح‌تر خرابش کردن. اصلا این چاپ رو پیشنهاد نمی‌کنم. پیشنهادم اینه که اگر می‌تونید به زبان‌اصلی مطالعه‌ش کنید و به این ترجمه به هیچ وجه رجوع نکنید.
Nc.M
ترجمه افتضاح ، داستان مزخرف
sanaz
من این کتاب رو با یه ترجمه ی دیگه خوندم و از ترجمش راضی بودم اما راجع به خود کتاب فضاسازی رو دوست داشتم جزئیات و توصیفاتی که از الاسکا میگفت برام خسته کننده نبودن اما تقریبا یک سوم پایانی کتاب اتفاقات خیلیییی زیادی افتادن که بنظرم دیگه بیش از حد بود و پایان کتاب هم خیلی سریع رقم خورد و قطعا بیشتر جای کار داشت اما در کل این کتاب رو توصیه میکنم
طوفان
داستان خوبه ولی نه خیلی عالی و ابتدای رمان اینقدرحاشیه پردازی کرده که من فکرکردم کتاب مستندهست وروش زندگی درآلاسکاروتوضیح میده درواقع کتاب روازآخربه اول خوندم اگه وقت وحوصله زیادداریدارزش خوندن داره من باتجربه رمان بلبل ازین نویسنده این رمان روگرفتم که متاسفانه درحدواندازه های آن نبود

حجم

۴۳۰٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۹۶ صفحه

حجم

۴۳۰٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۹۶ صفحه

قیمت:
۷۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد