نظرات درباره کتاب گوسفندی که می‌خواست بزرگ باشد، خیلی بزرگ و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب گوسفندی که می‌خواست بزرگ باشد، خیلی بزرگ اثر ژوزف تئوبالد

نظرات کاربران درباره کتاب گوسفندی که می‌خواست بزرگ باشد، خیلی بزرگ

۴٫۴
(۳۱۱)
(:Ne´gar:)
هیچ وقت برای خواهر یا برادر کوچیک تر تون نخونید ! چون عاشقش میشه و ممکنه مجبورتون کنه صدبار براش تکرار کنید و صدای بع بع در بیارید :| صفحه آراییش قشنگ بود . و پذیرفتن خودمون به همون شیوه ای که هستیم رو خوب انتقال داده . ممنون بابت بیچاره کردنمون.
مادام کنجکاو
وای دقیقا 😂⚘️👌🏻👌🏻
raziyeh.rezaie
😁😁 در این حد واقعا بیچاره کنندس😂😂
وحید
کتاب رعایت رویکرد تربیتی و روانشناختی خوبی داره روند داستان در عین خیالی بودن قابل درک و پذیرفتنی هست تصویرگری عااااااالی داره و شخصیت‌های داستان در طول مسیر حضور جذابی دارن دخترهای سه و نیم ساله من عاشقش هستن.
sogol
خیلی عالی بود. کاشکی بیشتر بود. فوق العاده
raha niknam
بی نهایت عالی
فاطمه رضائيان
این کتاب با متنی ساده و روان به بچه های کوچیک یاد میده چطور خودشون رو همونطور که هستن بپذیرن و دوست داشته باشن
Fiya
من وقتی کوچیک بودم این کتاب و خوندم و تا الان که شما این و گفتید اصلا دقت نکرده بودم که پیام کتاب این هست🤦‍♀️ فقط داستان و تصویرسازیش برام خیلی جذاب بود.
ایمانطلب
گوسفند اصلا سِیر آگاهی نداشت و یهو با بالا آوردن هر چیزی که خورده بود به حالت اولیه‌ش برگشت. نظر دختر پنج ساله‌م: از جایی خوشم آمد که او کوچک شد و سه تا ستاره میدم
سمیه
برای پسر من که کمی لاغره و ما خیلی به غذاخوردن اصرار میکنیم خیلی جالب بود و برای ما هم آموزنده که همونجور که هست دوستش داریم
آریا59
عالی بود خیلی داستان خوبی بود
fatima
ساده و کوتاه وجالب.
fatima.gh
جزو کتاب های پرخواننده کتابخانه ماست و اعضا دوستش دارن، البته گوسفندی که عصبانی بود از همین نویسنده، جذاب تره.
maryhzd
به نظر من خیلی ساده بود ولی دختر ۴ سالم خیلی خوشش اومده پس توصیه می کنم.
n19
کمی بچه گانه ولی اموزنده☺☺
maryhzd
کتاب دیگر همین نویسنده، گوسفندی که خیلی عصبانی بود، از نظر پیام مخاطب بهتر بود به نظرم ولی در مجموع سادگی متن و نقاشیها، کتاب را برای بچه های زیر ۵ سال جذاب می کند.
فرزانه
بامزه بود
zahra
کوتاه و با نمکه 😁😍
بهاره سلیمی
از بین داستان های تصویری یکی از جذاب ترین داستان های برای بچه هاست
aida
نظر پسرم که ۵ سالش هست و میگه نظرم رو بنویس که عالیه
mery
برای کودکان خردسال عالیست کوتاه ساده و قابل فهم
ARIAN
این کتاب عالی من از بچگی خیلی این کتاب را دوست داشتم
tayebeh hassani
تصاویر و بعبارت بهتر صفحه آرایی زیبایی داره یاده اون گوسفند تلپه توی بره ناقلا افتادم، برای خواهرزادم خوندم دوسش داشت میگف بازم داری؟! خواستم از طاقچه بپرسم اگه داری بده بزنیم😁
السا غرق کتاب
گوسفند اصبانی
حسین قدیری
اگر والد هستید ، یا با بچه ها سر و کار دارید (( که از دور خیلی حس خوبی داره :) )) حتماً حتماً پیشنهاد میکنم کتاب های رده سنی پایین رو مطالعه بکنید. میدونید چَراا؟ برای ارتباط موثر با هر سنی باید با یه چهارچوب دیگه ای ارتباط برقرار کرد حرف زد و... اینجور کتابها حتی اگر برای خود کوچولو هم با صدای بع بع و اینا خونده نشن باز کمک میکنه تا ذهن خلاق تری برای حرف زدن با بچه ها داشته باشیم ( تصور کنید مادری رو که در حد ارسطو استدلال میاره که بچه نرو تو کوچه! ) ، مثلا از این کتاب میشه یک مدل تصویر سازی رو یاد گرفت (( ماهی گیری نه ماهی )) و خودمون برای موضوع های دیگه طراح داستان اخلاقی یا غیره بشیم مورچه ای که به دوستش حسادت میکرد ... خرگوش کوچولویی که دوست داشت تا خود آسمون بپره... و... راستی اگر بزرگسال هستید و حسرت می‌خورید که راهی که اومدید چقدر اشتباه بوده ، بعد از این کتاب ، کتاب کتابخانه نیمه شب رو پیشنهاد میکنم:))))))
مری و راه های نرفته اش
به عنوان یک بزرگسالم هم دوستش داشتم. خیلی خوب خود دوستی رو شرح می ده و اگه این خود دوستی نباشه چه اتفاقاتی ممکنه رخ بده هر چند در قالب داستان و تخیلی گونه.

حجم

۶٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

حجم

۶٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۷صفحه بعد