نظرات درباره کتاب پنج نفری که در بهشت ملاقات می‌کنید و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب پنج نفری که در بهشت ملاقات می‌کنید اثر میچ البوم

نظرات کاربران درباره کتاب پنج نفری که در بهشت ملاقات می‌کنید

نویسنده:میچ البوم
انتشارات:نشر روزگار
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۳از ۱۰۴ رأی
۴٫۳
(۱۰۴)
Amir10
این دومین کتابی هست که از میچ آلبوم می‌خونم و این کتاب داستان‌پردازی خوبی داره و به خوبی مفهوم زندگی رو به تصویر کشیده و خوندنش رو توصیه می‌کنم.
hamid78
کتاب خوبی بود با جذابیتی متوسط روبه بالا..داستان پردازی خوبی داشت و پیشنهاد میشه برای خوندنش!
کاربر کتاب خوان
کتاب بسیار جالبی بود ، نکات اموزنده ای داشت داستان از انتها به ابتدا روایت شده ، بعد از مرگ اتفاقاتی برای شخصیت اصلی داستان میوفته که احساس غم ،خشم ، نفرت و عذاب وجدانی که همیشه ازارش میداده از بین میره
لیدا
عالی بود
ر.د.ب
متاسفانه اشتباهات تایپی وجود داره، که نمیدونم این اشکالات از برنامه طاقچه هست یا ناشرها دقت به خرج نمیدن. در مورد ترجمه هم خوب‌ بود، هر چند من نسخه اصلی را نخوندم و مطابقت ندادم. در کل برای سرگرم شدن و کمی هم لذت بردن از جملات زیبا خوب بود. کوتاه و خوب.
علیرضا علیزاده
خیلی زیبا بود
Zahra Darvishi
قشنگ بود
سارا خانم
دو روزه خوندمش. زیبا ، قابل تامل، خیلی از جملاتش رو یادداشت کردم. به همه پیشنهاد میکنم خواندن این کتاب رو
newgin.h
کل کتابهای میچ البوم درخشانن،جملات تاثیرگذار در کنار داستان جذابش،از خوندنش پشیمون نمیشین
aghaei
دید منو بازتر کرد. هر کسی گوشه ای از پازل زندگی ماست و خداوند فقط میخواد که ما یاد بگیریم. هر چالشی برای یادگیری ما یا جبران خسارتهاییه که زدیم و به یاد نداریم. کتاب زیبایی بود و ذهن نویسنده خیلی باز. هر کلمه در جای درست و هر جمله به یادماندنی. کتاب خوبی بود. این بهترین تعریف برای کتاب های خوبه.
مهدی بیگمرادی
کتاب زیبایی بود نویسنده تفکر جالبی از دنیای بعد از مرگ و بهشت دارد
مامان زیبا
دوسش داشتم...موضوعش برام جذاب و تازه بود
fanoos7713
خیلی قشنگ بود،آدم رو عمیقا به فکر فرو می بره.دنیای پس از مرگ رو جالب به تصویر کشید،تصویری که همخوانی زیادی با اعتقاداتمون داره.
بهار
کتاب تاثیر گذار و درامی بود
کاربر ۶۶۹۴۴۲۱
کتابی که نشان داد تصورات هر آدمی نسبت به دنیای دیگر چقدر متفاوته به نظرم نگاه نویسنده کمی کدر بود قلب من هم از این کدری کمی گرفت چون تصورات خودم خیلی روشن تر و بهتر بود و فکر میکنم پنج نفری که ادی در بهشت ملاقات میکند بهتر است تا این نام فعلی
shararehgh
نوشته های میچ آلبوم رو خیلی دوست دارم، اینم جزو کتابای خوبی بود که خوندم
violet
اینکه بفهمی برای چی زندگی کردی و بقیه چه تاثیری تو زندگیت گذاشتن و تو چه تاثیری تو زندگی بقیه میذاری و جذابیت کتاب که تااخرش بخونی و لذت ببری و درک کنی هیچ چیزی اتفاقی نیست و دلیل داره باعث میشه ارزش کتاب خیلی بیشتر بشه
ladan ch
فوق العاده ارزشمند، عجیب و متفاوت و دوست داشتنی بود این کتاب . توصیه میکنم بخونید و لذت ببرید. ✨
بهناز
این کتاب درس بزرگی می ده به خواننده که تسلیم قضا و قدر و سرنوشتی که خدا برای هر کدوم از ما رقم زده باید باشیم، و هر کس جایی ایستاده که باید می ایستاده، و در عین تسلیم بودن همیشه هم به لطف پروردگار امیدوار باید بود، خیلی کتاب خوبی بود که به خیلی از مسائل به موازات هم پرداخته بود، شاید متن می تونست از این روان تر باشه، اما خب جذابیت زیاد این کتاب به خاطر این سوال که اون پنج نفر چه کسانی هستن باعث میشه که متن و داستان پردازی به هر شکلی که هست خواندن رو کسی که در حال مطالعه اس ادامه بده، در کل من خوشم اومد کتاب متفاوتی بود.
nurse asma
در مورد کتاب داستان پردازی کتاب رو دوست داشتم اینکه از مرگ شخصیت داستان کتاب شروع میشه جذابیت خودشو داره . با پنج شخص رو به رو میشه ک هر کدومشون بهتره بگم نکته ای رو بهش یادآور میشن. با خوندن این کتاب فهمیدم چقدر رفتار ما آدما حتی چندین نسل بعدمون رو هم ممکنه تحت تاثیر خودش قرار بده. قضاوت داستان های زندگیمون چقدر می‌تونه متفاوت رقم خورده باشه . در کل توصیه میکنم قلم میچ آلبوم رو حتما بخونید. من با این ترجمه مطالعه نکردم در مورد ترجمه نظری ندارم..

حجم

۱۳۴٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

حجم

۱۳۴٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

قیمت:
۳۹,۰۰۰
۱۹,۵۰۰
۵۰%
تومان