نظرات درباره کتاب دختر گمشده و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۸ | طاقچه
کتاب دختر گمشده اثر آرش خیروی

نظرات کاربران درباره کتاب دختر گمشده

نویسنده:گیلین فلین
امتیاز:
۴.۰از ۲۶۲ رأی
۴٫۰
(۲۶۲)
007
کاربر «مترجم» انگار خیلی حالت بده، مخاطبین تون؟ من این وسط چکارم!!! خدا همه رو شفا بده. نوشته پرفروش ترین نه پرفروش‎ترین آمازون!!! در ضمن تو سایت آمازون در مجموعه فروش پیپر بک و جلد سخت و الکترونیک باز هم پرفروش‎ترین بوده.
افسانه
عالی بود عالیییییییی واقعا ممنون
عسل
جناب ۰۰۷ الان که شما با یه سرچ ساده لینک رو پیدا کردید ایا این لینک امازون بوده یا لینک سایت گودریدز . بد نیست اگه کمی با مخاطبین تون صادق باشید و تعجبم ...
عسل
پس چرا با یه سرچ ساده سایتی از آمازون که نشون دهنده بالاترین امار فروش بود نیومد از کی گودریدز شده لینک امازون , پس بهتر اینه که اطلاعات درست به ما مخاطبین .
عسل
پس این سایت که با یه سرچ ساده پیدا شد گودریدز بوده نه امازون.
007
کاربران گرامی مترجم و sg تعجب می کنم چطور با یه جستجوی ساده نتونستین به پرفروش بودن این کتاب پی ببرین؟! با یه جستجوی ساده به این لینک رسیدم: http://www.goodreads.com/list/show/29970.2013_NY_TIMES_BEST_SELLERS_FICTION یک کتاب عالی که هنوزم تو امریکا و جاهای دیگه جز پرفروشاست و یه سبک جدید رو تو داستان نویسی درست کرده. و کتابیه که اینقدر خوندنی و جذاب هست که نیازی به عنوان پرفروش نداره.
sg
در ویکی پدیا نوشته نشده که پرفروش بوده.البته هیچ سایت دیگری هم ننوشته بود.لطفا دقت کنید(طاقچه! ) اما منتقدین این اثر رو ستوده اند.
عسل
فایل نمونه رو هم نگاه کردم متاسفانه ترجمه ضعیفی هم داره. چون من خودم کتاب اصلیش و خوندم . نمیدونم شما کجا سرچ کردید و اعلام شد پر فروشترین کتاب سال۲۰۱۳ و ۲۱۰۴ هستش
S.M.R
اسم فیلمش gone girl هستش
888994
دوست عزیز مترجم با یک جستجوی ساده میشه فهمید این کتاب پرفروش‎ترین رمان بوده و همین الانم جز پرفروش‎هاست. اصلن سر همین فروش از روش فیلم ساختن. من نصف کتابو خوندم تا الان، با فیلم فرق داره و خیلی بهتره رمانش.
عسل
من هم با دوست عزیز مجتبی هم عقیده هستم و اینکه واقعا کتاب کجا فروش بالایی داشت؟ .من از طاقچه می خوام اگه کتاب رو معرفی میکنید همراه با منابع معتبر باشه به صرف حرف ناشر که پرفروشترین کتاب ...اکتفا نکنید چون در غیر این صورت اعتماد مخاطبان تون از دست میدهید. چون این کتاب واقعا فروشی نداشت. یه فروش معمولی اونم به خاطر فیلمش بود.
damadamm
عالی.
مجتبی
فیلمش که بنظرم خیلی خوب نبود!
افسانه
یک رمان عالی و درجه یک. عجب طرح جلدی هم داره. دست مریزاددبه نشر شریف میلکان. خیلی کارهاشون باکیفیته
888994
یه رمان فوق‎العاده و درجه یک.
کاربر ۳۷۸۲۹۱۹
چه ترجمه ی افتضاحی
کاربر ۲۱۶۹۸۰۸
من بلگر کتابم و کتابای زیادی می خونم این کتاب برای من جالب و دوست داستنی بود❤ پیج اینستا @panah_book
김지수 
عالی بود😉
Delaram
کتابی غم انگیز که تمام جذابیت ها رو در خودش داره😊ودرانتها داستانی عاشقانه واقع بین و باحال.😄توصیه میکنم حتما بخونید😀
غریبه
به نظر میرسه که بیشتر رمان خونها تو دنیا خانم ها هستن . هم از نظرات همینجا میشه فهمید ، هم از افراد تو کتابفروشی ها و هم از اینکه شخصیت اول اکثر رمان ها خانم ها شدن تا کتاب ها به فروش برن.

حجم

۴۹۹٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۵۵۰ صفحه

حجم

۴۹۹٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۵۵۰ صفحه

قیمت:
۶۹,۰۰۰
۳۴,۵۰۰
۵۰%
تومان