نظرات کتاب موکب آمستردام
کتاب موکب آمستردام اثر بهزاد دانشگر

کتاب موکب آمستردام

انتشارات:عهد مانا
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۳از ۱۷۶ رأی
۴٫۳
(۱۷۶)

نظرات کاربران

mohaddese
چقدر دلم برای اربعین و حال و هواش تنگ شد...😭😭
باافتخار ، یه ارزشی🦋
اونیکه رفته درکش میکنه 👌🏻
|قافیه باران|
| السلام علیک یا اباعبدالله | چرا واقعا ؟ سوژه انقدر ناب و مهم و روایتها انقدر ضعیف! کتاب هرچند اشکی گرفت ازم اما یه چیزی کم داشت انگار... به خود پیاده روی اربعین کمتر پرداخته شده بود ، بیشتر بیوگرافی هایی شبیه به هم بود ، ب نظرم روایتهایی باید انتخاب میشد که به هم متصل باشن و پیوسته ،اینطوری کشش ماجرا بیشتر میشد ، اما چون حس خوبی از کتاب گرفتم و موضوعشو دوست داشتم ۴ستاره میدهم...انشاالله تالیفات بعدی کاملتر باشند.
باافتخار ، یه ارزشی🦋
عالی بود من که خیلی درگیر این حواشی راوی ها و زندگی شون شدم. انگار بعضی شون یه کم عصبانی بودن که ماجراشونو تعریف کردن...ملت ایران و افغانستان سالهای زیادیه که در کنار هم ، محترمانه زندگی می کنند.
أبوٰمُخلــــِـــٰـــصْ
احسنت
tayyebeh
عالی بود..دینداری و اعتقاد محکم کسانی ک در اروپا زندگی کردن و تلاششان برای برپایی محرم و اربعین واقعا تحسین برانگیزه..ضمن اینکه اطلاعات خوبی رو از فرهنگ بعضی کشورا پیدا کردم.
هانیه سادات
موضوع جذابی بود که به نظرم حیف شد! خوشحال شدم که با انجمن اربعین و موسس اون، آشنا شدم. خیلی هیجان‌انگیز بود! ای کاش مفصل‌تر بود! بعضی از افراد انگار حرف خاصی برای گفتن نداشتن که باعث شد از جذابیت کتاب کم بشه. شاید پرسنده باید حرفه‌ای‌تر از افراد می‌پرسیده تا به حرف بیان. و یا باید انتخاب‌های ناب‌تر و حرف‌بزن‌تری می‌داشته! شاید خواستند کتاب زود به چاپ برسه و به همین خاطر از کیفیت و حتی کمیت کتاب زدند. نمی‌دونم! شاید هم عمدا کوتاهش کردند بنا به دلیلی که اطلاع نداریم! اما من ترجیح میدم کتاب ۵۰۰ صفحه باشه، اما انقدر هیجان و کشش بالا داشته باشه که بخوام به چند نفر هدیه بدمش! تا اینکه کتاب کوتاه و زودخوانی رو بگیرم دستم تا زودتر تموم بشه! اما نتونم بهش امتیاز بالا بدم! (یه چیز دیگه! انقدر لا‌به‌لاش از ایرانیا بد گفتن آدم دلزده میشه!🙄😶) _________ روایت بهزاد سبحانی از باقی روایت‌ها بسیار جذاب‌تر بود. یه جاهایی واقعا ترسیدم که نکنه امسال نباشم و این معجزه رو نبینم... چند بریده از کتاب گذاشتم که فکر می‌کنم بیشترش از روایت بهزاد سبحانی هست
mohammad irani
فکر کنم کارت خیلی درسته از نظرات معلومه❤️🌺
هانیه سادات
ممنون از توجه شما
Shima. F
ممنون از نظر کاملتون 😊👌🏻
وحید
فکر نمی‌کردم یک کتاب این مدلی هم طوری از کار درآمده باشد که آدم نتواند راحت بگذاردش زمین. ممنون. بابت این حسن سلیقه تقدیم به برادران افغانستانی هم.
surrender
بهترین حسی که از خوندن این کتاب بهم دست داد افتخار به برادران و خواهران شیعه و باغیرت افغانستانی بود که خیلی جاها مظلوم واقع شدن. در کل کتاب خوبی بود، ولی اگه دنبال کتاب خیلی پر محتوایی هستین این کتاب رو جزو اولویت‌های اول قرار ندین.
🌸🧕🏻🌸
سلام بر حسین بزرگوار که این گونه عاشقان و خادمانش را شرمنده ی محبت خود می کند. از نویسنده ی کتاب تشکر می کنم چرا که علاقه ام را به سفر اربعین بیشترکرد و البته آگاهی مرا از رنجی که شیعیان افغانستان و پاکستان متحمل می شوند بالاتر برد.
صدرا
کتاب خیلی خوبی بود وقتی می خواندم احساس می کردم من هم هم پای زوار اربعین پیاده به سمت حرم سید الشهدا می رفتم یک جمله از کتاب: امام حسین (ع) قلبشان را فدای خدا کردند و خدا هم میلیون ها قلب را به امام حسین(ع) داد.
مُخـــْلِـصــــٌ
احسنت
• Khavari •
این کتاب برام بار شناختے به همراه داشتـ... +بخونیم و درس بگیریم📖 (اگر مردم میدانستند ڪه چه فضیلتی در زیارت مـرقد امام حسین(ع) است، از شـدّت شـــوقِ زیارت ‌میمـــردنـد...!) #امام_باقر(ع)🌱 کامل‌‌الزیارات📚
فاطمه
در مسیر اربعین زیاد می شود که زائران بین المللی را ببینی ولی این کتاب ففرصت هم کلامی با ایشان را به آدم می دهد.

حجم

۱۲۶٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

حجم

۱۲۶٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

قیمت:
۳۰,۶۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۹صفحه بعد