نظرات درباره کتاب سیگار شکلاتی و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۴ | طاقچه
کتاب سیگار شکلاتی اثر هما پوراصفهانی

نظرات کاربران درباره کتاب سیگار شکلاتی

انتشارات:انتشارات سخن
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۶از ۶۶۰ رأی
۳٫۶
(۶۶۰)
مریم
ای کاش چاپ نشده بود و انلاین به فروش میرسید,موضوع اصلی داستان در نسخه انلاین بسیار جذاب و متفاوت بود برعکس موضوع نسخه چاپی که به شدت کلیشه بود! در هر صورت خوندنش برام لذت بخش بود اما توقع بیشتری از این کتاب داشتم(با توجه به پیش فرض ذهنیم از نسخه انلاین)
Fatemeh
منم به هوای نسخه انلاین که تا نصفه بیشتر نبود اومدم اینجا خریدم میبینم یه چیز دیگه اس کلا
حیدری
دقیقاااااا تو نسخه آنلاین به شدت رمان رمان جذابی بود و ای کاش خانم پور اصفهانی این کارو نمیکرد و یک اثری ک میتونست به یه کار جذاب و متفاوت مبدل بشه رو کلیشا ای و سطح پایین کرد !
مریم
بله موضوع نسخه انلاین در مورد همجنس گرایی بود و باندها و گروه هایی که در این مورد وجود دارند,حتی شهراد و اردلان که پلیس مخفی بودن به عنوان یک زوج همجنسگرا میخواستن وارد این باند بشن!اما نسخه چاپی در مورد باند مواد مخدر بود !که خوب خیلی موضوع تکراریه !
atefe
کدتخفیف ۵۰ درصدی SB98JWTUZHQVG1
م.ک
این کتاب واقعا افتضاحه
هما
حیف وقت، حیف پول!
Fatemeh alizadeh
قبل خوندن نسخه کامل نسخه پی دی اف روکه ناقص بود خوندم...بعدنسخه کامل...درنسخه کامل به نظرم کلا ازموضوعی که درنسخه پی دی اف بهش پرداخته بودن دور بود وهیچ شباهتی به آن نداشت..شاخ وبرگهایی که به داستان داده بود زیادی بود...نسخه پی دی اف پیش درآمدی برنسخه چاپی بود...اما درنسخه چاپی کلا موضوع تغییر کرده بود...به نظرم این خانم فقط رمانهای عاشقانه بنویسد موفقتر هست تا رمانهای پلیسی
هوده
بسیار بد مدت ها بود کتاب به این بدی نخونده بودم حیف وقت پیشنهاد میکنم اشتباه منو انجام ندین و وقتتون رو حروم نکنین
علی
سلام، خیلی معمولی است
نرگس
من خیلی دوست داشتم بسیارعالی بود
sara
اسپرسو رو کی میذارید🥲🥲 زودتر بذارید دیگه😫
س
الان پنجاه درصد تخفیف خورده
A.s
کتاب خیلی خوبیه
کاربر 8113
بهترین کتاب بود عالی بود شدید پیشنهاد میشه👌🏼👌🏼
رضا
قبل از چاپ من اپلیکیشن این رمان رو دانلود کرده بودم با اینکه رایگان بود و فضای خوبیم داشت اپلیکیشن بیش از چند صفحه نتونستم ادامه بدم رمانهای آنلاین فقط برای فضای آنلاین خوبن و مشتریای خاص خودشونم دارن ولی برای چاپ بصورت کتاب مناسب نیستن قهوه سرد یک نویسنده و راز رخشید برملا شد هم ازین دست هستند.
🍃🌼
چرا هرکی مینویسه عالیه و تعریف میکنه نه پروفایل داره و نه کتاب دیگه ای خونده
*ریحـــان*
با احترام به نظر شما ولی من اصلا رمانهای سخیف و درجه چندم رو جزو کتاب محسوب نمیکنم
k
کتاب خوبیه
S.M
حقیقت اینه در جامعه ما (متاسفانه!) هر کتاب بی محتوا، سطح پایین یا رو به متوسط دیده میشه همگی سریعا در ذهنشون جمله "واسه قشر نوجوون مناسبه و طرفدارانش از همونان" شکل میگیره! بنده خودم به عنوان یک نوجوون نه ادعایی درباره کتابخوان بودن دارم و نه ادعایی درباره متفکر بودن. اما دوستان، با حرف ها و نظراتی از این قبیل فقط به شعور منه نوجوون و هزارن نوجوون دیگه توهین میکنید!! بماند دسته ای که نسبت هایی که بهشون داده میشه درستن، ولی هر نوجوونی لزوما به رمان هایی از این دسته علاقمند نیست و هر نوجوونی صرفا برای تخلیه احساسات و کنجکاوی هاش به سمت کتاب هایی از این نوع گرایش پیدا نمیکنه. در دنیا، حجم وسیعی از کتاب های پر محتوا و فاخری هستند که حداقل منه -نوجوون- بهشون علاقه دارم. مشکل اینجاست که همگی ظاهرا علاقه شدیدی به جلوه دادن "نوجوون ها" به عنوان مظهر حماقت و جهالت دارن! همونطور که دوره های مختلف شعور های مختلفی رو به همراه داره، در این دوره هم نوجوون های با شعور که کتاب های پخته تر میخونن کم نیست. لطفا سعی کنید کمتر همه چیز رو طبقه بندی کنید
Reyhaneh_NS
بعضی وقت ها با شور شوق یه کتابی می خونی ولی آخرش میخوره تو ذوقت واقعا نمیدونم چرا اینجوری شد آخر داستان واسه خیلی ها باعث ترس میشد ما کتاب میتونیم آرامش بگیریم ولی این کتاب گند میزنه به آرامش یعنی اینجوری بگم شاید آخر داستان خوب تموم شه ولی واقعا چرا باید یه اتفاق به این بزرگی و بدی برای شخصیت اصلی بیفته خب نوستده ی عزیز تو میتونستی جور دیگه ای این رو تموم کنی . خیلی خیلی کم پیش میاد همچین مرد هایی پیدا بشن وقتی میگم کم پیش میاد تعریف نکردم از شخصیت اصلی مرد کتاب دارم میگم نویسنده واقعا گند زده به آخر کتاب اول بگم این کتاب شاید واسه گروه سنی ۱۰ تا ۱۶ اصلا مناسب نباشه یا کسانی که تازه شروع به این نوع کتاب خوندن کردن یا حتی تازه شروع به کتاب خوندن کردن پس یا بعد از چند تا کتاب خوب بیاید این بخوانید تا اصلا وقت تلف نکنید و به سمت این کتاب نیاید . تا آخرای کتاب خوب بود یک دفعه به گند رفت . ( من این کتاب رو به صورت چاپی خرید و خوندم و به شدت پشیمانم )
مریم
سرگرم کننده و البته روال غیر عادی داشت.انگار در ایران اتفاق نیفتاده.
Black Girl
به نظرم اصلا جالب نیست که یه عشق مثلثی تو داستان هست من از این وجه رمان اصلا خوشم نیومد متنشم بعضی جاها ادبی و بعضی جاها امیانه بود و ذهن نویسنده کاملا بسته حس میکردم یه رمان دینی مذهبی دست گرفتم ولی در کل به جز 5 6 فصل اول که خیلی ابکی بود بقیش خوب بود
Behzad
از عامیانه نوشتنت معلومه چقدر خاصی🤣🤣
mohamad
تقریبا چهل درصد کتاب آب بندیه و خسته کنندس وگرنع داستان خوبی داره
parisa
من نصف این کتابو از گوگل خوندم.اما اصلا موضوع این نبود.خیلی هیجانی تر بود که اصلا نمیشد ازش گذشت.این کلا فرق داره با اون.اخه چرا...؟؟؟
ilmah
سلام. بخاطر اینکه نسخه های چاپی ارشاد خیلی بهشون گیر میده و نویسنده مجبوره قسمت هایی رو حذف کنه که گاها به دنبال اون مسیر داستان عوض میشه
پارسا
خیلی‌مورد علاقه خویش درامد
Hana_Bhr
عالی بود و خانم پور اصفهانی واقعا استعداد بی نظیری در نویسندگی دارن..و برعکس خیلی از افراد من این کتاب رو دوس داشتم و محتواش با بقیه رمانا خیلی فرق داشت..و به هرحال هرکسی سلیقه خودشو داره، ولی پیشنهاد من اینه که اگه از اینجور رمانا خوشتون نمیاد اصلاااا سمتش نیاید و انتقادات منطقی داشته باشین و حداقل نویسنده رو زیر سوال نبرید و قبل از هر نظری یکم فکر کنید..!

حجم

۶۹۱٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۷۲۸ صفحه

حجم

۶۹۱٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۷۲۸ صفحه

قیمت:
۸۵,۰۰۰
۴۲,۵۰۰
۵۰%
تومان