نظرات درباره کتاب همیشه ارباب و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب همیشه ارباب اثر لوئیز کوپر

نظرات کاربران درباره کتاب همیشه ارباب

نویسنده:لوئیز کوپر
انتشارات:نشر چشمه
امتیاز:
۳.۳از ۱۰ رأی
۳٫۳
(۱۰)
کتاب باز
به نظر من که کتاب بی نظیریه. به یک شیوه فوق العاده نشون میده که نباید ذات دیگران را قضاوت کرد. مهم اینه که چجوری رفتار میکنیم، مهم نیست که اصلیتمون به کجا برمیگرده... و درباره سانسورها باید بگم که هیچ تاثیری در بافت زیبای داستان نداشت و تازه خیلی کمتر از کتابهای دیگر سانسور شده بود. خوندنش بی نهایت لذت بخشه، جوری که نمیتونید کتاب را زمین بگذارید.
پاییز
داستانی نسبتا گنگه. با فلسفه غرب تا حدودی تناسب داره. خیلی به ماجراهای اساطیری و وجود خدایان وابسته است. داستان متن روونی نداره. اصلا و ابدا. خیلی خسته کننده است. اما اگر به 50 یا 60 درصد از کتاب برسید دیگه اون 40 درصد باقی مونده اش خیلی زود پیش میره و تازه جذابیت پیدا میکنه. اما به طور کلی دوستش نداشتم. پیشنهاد هم نمیکنم.
yalda
کتاب خیلی قشنگیه
Elaheh
نویسنده سعی داره زاویه دید جدیدی به موضوع شر داشته باشه ولی به خاطر ناواضح بودن متن و احتمالا سانسور، یه داستان نه چندان جذاب ارائه داده. سیلان اصلا معلوم نیست از چه چیزی در تارود خوشش اومده و این احساسات و رابطه شخصیتها رو بی اعتبار و بچگانه جلوه میده. به نظر من ارزش وقت گذاشتن نداره این کتاب
mina
داستانش رو دوست نداشتم زیاد. شخصیت پردازی ضعیفی داشت. ضد و نقیض بود بعضی قسمتهاش و کلا نتونستم باهاش ارتباط برقرار کنم. پیشنهاد نمی دم. میشه تو این سبک کتابهای بهتری خوند.
faramarz
عالی

حجم

۲۴۲٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۳۰۲ صفحه

حجم

۲۴۲٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۳۰۲ صفحه

قیمت:
۶۷,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد