نظرات درباره کتاب شمشیر ارواح؛ جان کریستوفر (سه‌گانه اول، جلد سوم) و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب شمشیر ارواح؛ جان کریستوفر (سه‌گانه اول، جلد سوم) اثر جان کریستوفر

نظرات کاربران درباره کتاب شمشیر ارواح؛ جان کریستوفر (سه‌گانه اول، جلد سوم)

۳٫۶
(۱۰)
بوک تاب
سومین جلد از سه گانه.خیلی دوست داشتم، آدم را به فکر میبرد،تبدیل شدن لوک از پسری شجاع و جستجوگر به انسانی که فقط به خودش فکر میکرد خیلی روم تاثیر داشت... خواندنش برای همه خصوصا نوجوانها هم جذاب و هیجان انگیزه و هم تفکر برانگیز...
توضا
جلد سوم هم مانند دو جلد قبل جذاب بود و روان. اگرچه به نظرم صفحات قابل توجهی از این جلد حذف شده است و این حذف شدگی در ترجمه کاملا عیان است.
Dr.Hadiovsky
با شحصیت اصلی داستان به خاطر اینکه به شخصیت خودم شبیه بود خیلی خوب ارتباط برقرار کردم با اینحال به شخصیت های دیگه ناقص پرداخته بود و از یجایی به بعد کلا دور ریخته شدن که یه نقطه ضعف بود انگار که نویسنده فقط به شخصیت اصلی اهمیت میداد. ایده پردازی داستان خمیرمایه خیلی خوبی داشت اما با اینحال چون نویسنده زیادی به سبک داستان پردازی خودش پایبند بود کمی از بی نقصی‌ای که میتونست داشته باشه فاصله گرفت. پایان داستان ناگهانی بود و به نظرم داستان حتی میتونست یه جلد دیگه هم ادامه پیدا کنه. در کل خودم به شخصه با پایانش حال نکردم و به نظرم خیلی بهتر میتونست تموم بشه. در پایان تمام عناصر داستان دور ریخته شدن و فقط شخصیت اصلی داستان و سیر تکامل شخصیتش باقی موند که خودش یه نقطه ضعف بزرگه البته با توجه به خمیرمایه خیلی قدرتمندی که داستان پردازیش داشت. اما جذابیت داستان از یه جایی به بعد بقدری بود که کتاب رو به دستم چسبوند و دیگه نتونستم جداش کنم.
سیامک
عالیست 😃
simi-f
فصل اول جالب نبود فصل دوم و سوم بهتر بود از نظر من سه گانه ی کوهای سفید خیلی جالب تره
نابغه
راستش این سری رو اصلا توصیه نمی کنم ..داستان بیش از حد واقعیه که یک رمان علمی تخیلی باشه ..این بنظرم ضعف خود نویسنده اس در ادبیات نوجوانان قهرمان سازی خودش معرف همه چیه ..اگه کسی بخواد بفهمه زندگی چه فرایند بی خودیه میاد تو سطح جامعه دیگه رمان نوجوانان نمی خونه
Mo_Hadi87
کی گفته که رمان یه داستان علمی تخیلیه؟ صرفا فقط برای اینکه نویسنده تمام داستاناش علمی تخیلی ان نمیشه گفت این داستان هم همینجوریه. بنظرم داستان بیشتر مربوط به زمان حال بود تا به آینده.

حجم

۱۳۳٫۲ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۷۲ صفحه

حجم

۱۳۳٫۲ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۷۲ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد