نظرات درباره کتاب دو امام مجاهد و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب دو امام مجاهد اثر سید‌علی خامنه‌ای

نظرات کاربران درباره کتاب دو امام مجاهد

امتیاز:
۴.۶از ۱۳۸ رأی
۴٫۶
(۱۳۸)
محمد ابراهیم طارمی
من دوست دارم بخوانم ولی خیلی گرونه
only one
عالی
masume1861
کتاب عالی پیشنهادمیکنم بخونیدش
سلیمانی
خیلی روان و شیوا بیان شده. برای اون دسته از کسانی که نیاز دارند با زندگی امام حسن ع آشنا بشوند عالیه
کاربر ۵۰۴۹۶۳۴
عالی بود گفتار ساده و قابل غهم پاقعا اموزنده بود ممنون از رسالت نویسنده و نرم افزار خوبتون
fnqdy
این کتاب درمورد زندگی امام حسن ع و امام حسین ع هست یه شبهه که مطرح میشه اینه که چرا امام حسن ع با معاویه صلح کرد ولی امام حسین ع علیه یزید قیام کرد و اینو متضاد باهم میدونن و مقابل هم قرار میدن این کتاب به خوبی این ابهامو برطرف میکنه و رهبر تو سخنرانی های خودشون علت قیام امام حسین ع و وظیفه ما در شرایط روز جامعه رو هم به خوبی مشخص میکنه با توجه به این که مخاطب سخنرانی عامه مردم هستن رهبرهم خیلی ساده و خودمونی صحبت کردن و عبارات فلسفی نداره راحت خونده و فهمیده میشه و برا نوجوانان هم کتاب مناسبیه (متن سنگینی نداره) به نظرمن اگر عین متن سخنرانی ها اورده نمیشد و صحبت های رهبر جمع بندی و منتشر میشد بهتر بود چون بعضی قسمت های کتاب تکراری هستن و در دو سخنرانی اورده شدن کسایی که کتاب همرزمان حسین و انسان 250 ساله رو خوندن و دوست داشتن احتمالا از این کتابم خوششون میاد چون موضوع این سه کتاب تقریبا یکسانه ولی به نظر من اون دوتا کتاب قوی ترن و میشه دو امام مجاهد رو به عنوان مقدمه اون دوتا خوند
Samira Hozouri
لحظه به لحظه خواندن کتاب برام جذاب بود. شاید اگر راه و مرام امام حسن غریب نمی‌بود جامعه اسلامی دچار اینهمه مشکل نمیشد
m.salehi77
این کتاب تحلیلی از سیرهٔ مبارزاتی امام حسن و امام حسین(علیهما السلام) هست. در کنار این کتاب، مطالعهٔ کتاب‌هایی مثل «همرزمان حسین»، «صلح امام حسن علیه السلام»، و «انسان ۲۵۰ ساله» هم مفیده.
کاربر 6082168
سلام ببخشید کتاب کامل بود یا خلاصه از کتاب
شباهنگ
صوتی فراکتاب مشخصه خوب در مورد موضوع از چند منبع مطالعه شده... اما به این نکته توجه کنید که بخشی از کتاب مشترک با همرزمان حسین(ع) هست، پس اون کتاب میره تو اولویت. و احتمالا صلح‌الحسن در این زمینه غنی تر هست.
MiladS
چون متن آن سخنرانی می باشد روان و جذاب هست و به مسائلی اشاره شده (مخصوصا در مورد امام حسن ع ) که کمتر به این نحو به آن پرداخته شده. حتما توصیه میشه.
زهرا بانو
این کتاب بسیار بسیار زیبا بود و از خوندنش نهایت لذت رو بردم تا قبل مطالعه این کتاب هدف امام حسین (ع) رو انقدر واضح نمی دونستم و الحمدلله که این کتاب رو خوندم و آگاهی پیدا کردم و فردای قیامت اگه ازم بپرسن امام حسینی که این همه دوسش داشتی و براش گریه کردی و... چرا شهید شد؟ هدفش چی بود؟ می تونم جواب بدم دست و پا شکسته لااقل البته ان شاءالله که زبانم باز باشه و در خاطرم مونده باشه به عنوان انتقاد کاش کتاب هم‌رزمان حسین (ع) و کتاب دو امام مجاهد رو تلفیق میکردن و به صورت یک کتاب واحد درمی آوردن خیلی از قسمت ها همان مطالبی بود که در کتاب هم‌رزمان حسین (ع) خونده بودم. و این برام جالب بود که آقا قبل از حتی ریاست جمهوریش چقدر برای آگاهی مردم تلاش می‌کرده و چقدر تلاش می‌کرده جهالت رو از مردم دور کنه هر بار یک شهر سخنرانی می‌کرده مدتی تهران مدتی مشهد و... *خدا رو شاکرم برای داشتن چنین رهبر حکیم و فرزانه ای؛ اگر نداشتیمش معلوم نبود چه سرنوشتی داشتیم؛ از خدا می خوام از عمر من کم کنه و به عمر رهبرم اضافه کنه. و ان شاءالله به همین زودی ها پرچم این انقلاب از دست جانباز رهبرم به دستان متبرک حضرت مهدی(عج) داده بشه.الهی آمین🤲🏻
نصرتی
برای هرکسی که در فتنه های روز جامعه،نیازمند شناخت راه صحیح است این کتاب رو پیشنهاد میکنم.

حجم

۲۸۸٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۳۱ صفحه

حجم

۲۸۸٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۳۱ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل۱
۲
صفحه بعد