نظرات درباره کتاب پرنده‌ی بهشتی و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب پرنده‌ی بهشتی اثر عاطفه منجزی

نظرات کاربران درباره کتاب پرنده‌ی بهشتی

نویسنده:عاطفه منجزی
انتشارات:انتشارات سخن
امتیاز:
۳.۲از ۸۱ رأی
۳٫۲
(۸۱)
atefehe
کتاب خوبی بود یه عاشقانه ساده و روان
Farzan
احساس میکنم نویسنده مخاطبان رو سرِ کار گذاشته،یه شوخی مسخره متأسفانه اصلا جالب نبود
Mehrnoosh
من این کتاب بر اساس نظرات خریداری کردم و چند صفحه ی اول کتاب اصلا برام جذابیت نداشت و به نظرم یک رمان مثل بقیه رمان ها با داستان تکراری و شخصیت های بی نقص و... بود که باعث تعجب من هم شد چون این قضیه خیلی از شیوه و سبک نوشتن خانم منجزی به دور بود ولی کمی که پیش رفتم نظرم کاملا عوض شد از نقاط قوت کتاب اگر بخوام بگم باید به روند سریع و کش ندادن بیخود داستان اشاره کنم این یکی از نکاتی بود که به نظرم در جذابیت کتاب بسیار تاثیر داشت. نویسنده بی کم و کاست تمام تمام نکات و جزئیات مرحله به مرحله و کاملا روان به خواننده منتقل میکرد و همین قضیه باعث میشد مخاطب از خواندن کتاب خسته نشود اگر دنبال یک کتاب با عاشقانه ای آرام هستید حتما پیشنهاد میکنم پرنده بهشتی مطالعه کنید.
سیما
افتضاح و سطحی و مسخره بود
مرضیه سیف
این کتابی است که من در نوجوانی خوندم و بارها بهش سر زدم. توقع داستانگویی داشته باشید ازش. درواقع رمان های عامه پسند اصلا بد نیست اگه خوب پرداخت داستانی داشته باشن. این کتاب عاشقانه از دنیای یک دختره که لطیف و سرگرم کننده است.
Shamini
من این کتاب رو واقعا دوست داشتم و لذت بردم از خوندنش. قطعا ارزش یک بار خوندن رو داره. بهترین قسمتش برای من این بود که خبری از لج و لجبازی و کلکل های بیخود و اضافه ی رمان های دیگه توش نبود.
صبا
داستان موازی دو زوج عاشق که یکی از آنها دچار فراموشی می شود
کاربر ۱۵۷۴۳۱۹
از معدود کارهای این نویسنده س که نثر روان داره و میشه خوند حتما بخونیدش
کاربر ۲۲۰۶۰۱۸
بله درسته کتاب های دیگرشون واقعا مقداری پیچیده هست جملات و متن روانی نداره
محبوبه غلامی
خیلی بچه گانه اس . بیشتر انگار برای قشر نوجوان نوشته شده
زهره
نمونه رو خوندم....یه داستان سطحی و ابتدایی....اینش مهم نیست عجیبه که قیمتش اینقدر بالاست...مثلا کتابی مثل کلیدر ۲۳۰۰۰تومن و این کتاب ۲۰۰۰۰تومن!!واقعا نمیدونم با چه معیاری قیمت گذاری میشه؟
زهره
حداقل در طاقچه کتابی نخوندید‌ .یا حداقل اظهار نظری نکردید که بشه بر اساس سوابق مطالعاتی شما سلیقه اتون رو تشخیص داد و اظهار نظر کرد.ولی به نظرم یک موج دفاعی از این کتاب پدید اومده که هر شب یک نفر زیر اظهار نظر من ازین کتاب دفاع کنه. بنابراین با تمام احترامی که برای تمام هم طاقچه ای های گرامی قائلم همچنان اصرار میکنم درست نیست که داستان زرد یک نویسنده تازه کار اینقدر با قیمت بالا عرضه بشه و هم سنگ کتاب های طراز اول و ارزشمند قیمت گذاری بشه.
🌱آتنا🌸
به نظر من شما خیلی سریع قضاوت کردی. شما نمونه رو خوندی فقط . در ادامه داستان خیلی عوض میشه و همینطور جذاب . با این همه رمانی که خوندم موضوعش با بقیه فرق داشت . اینکه بگید داستان سطحی و ابتدایی هست خیلی بی انصافی هستش
کاربر ۱۱۶۸۸۸۱
خیر این کتاب با همین قلم ابتدایی رو وقتی شروع به خوندن میکنی نمیذاری زمین
Narsis Star
به شدت قشنگ و جذاب بود ... خوبیشم این بود که از لجبازی و لوس بازی خبری نبود واقعا لذت بردم واقعا
maryam
داستان ضعیف
yeganeh.kd
جز بیخود ترین رمان هایی بود که خوندم

حجم

۴۱۹٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۱۷ صفحه

حجم

۴۱۹٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۱۷ صفحه

قیمت:
۶۵,۰۰۰
تومان
صفحه قبل۱
۲
صفحه بعد