نظرات درباره کتاب تحصیلکرده و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب تحصیلکرده اثر تارا وستُور

نظرات کاربران درباره کتاب تحصیلکرده

۴٫۳
(۶۷)
bavar00
دلم میخواد بنویسم این کتاب باز منو برد سمت رویای نوشتن قدرت این دختر ستودنیه!! اونم توو نوشتن زندگی شخصی ش! به نظرم باید با چارلز باشه🙊و اینکه خب زیبایی به تصویر کشیدن داستان، کاور میکرد ترجمه ی بد رو.
Tina
فوق‌العاده بود و چقدر آشنا برای دخترانی که در یک خانواده متعصب متولد می‌شوند
ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
دور از انتظار نیست اگر تاکنون نام تارا وستور به گوشتان نخورده باشد. او تا قبل از نوشتن زندگینامه‌اش شخصیتی شناخته‌شده نبود. آنچه اکنون نام او را بر سر زبان‌ها انداخته است سرگذشت عجیب و سخت و البته جالب اوستتارا در ایالت آیداهو در خانواده‌ای پرجمعیت و البته مذهبی به دنیا آمد. خانواده او از مذهب مورمون هستند. تا اینجای زندگینامه‌اش همه‌چیز عادی به نظر می‌رسد. منتها باید گفت آنچه رنج‌ها و البته محدودیت‌های زندگی تارا را رقم می‌زند بیماری پدرش است. پدر او علاوه بر اینکه فرد مذهبی تندرویی است، به پارانویا هم مبتلاست. در کتاب تحصیلکرده، ماجراهایی از خانواده وستور می‌خوانیم که باورکردنی نیستند؛ مثلا بچه‌های خانواده شناسنامه ندارند، به مدرسه نمی‌روند و کل خانواده از خدمات دولتی استفاده نمی‌کنند. همه اینها ناشی از ناآگاهی اعضای خانواده از وجود این بیماری و تأثیراتش است. زندگینامه تارا وستور و تلاش‌های او برای ادامه تحصیل و رهایی از وضعیتی که در آن قرار دارد هم آگاهی‌بخش است و هم بسیار الهام‌بخش.زندگینامه تارا وستور و تلاش‌های او برای ادامه تحصیل و رهایی از وضعیتی که در آن قرار دارد هم آگاهی‌بخش است و هم بسیار الهام‌بخش.✨تا آن زمان دیگران زندگی‌ام را برای من روایت کرده بودند. صدای آنها قوی و سرشار از یقین بود. هرگز به این فکر نکرده بودم که صدای من نیز باید مانند صدای آنها قوی باشد.کتاب دختر تحصیل کرده سرگذشتی الهام‌بخش است.تارا سی سال رنج و فصل‌به‌فصل زندگی‌اش را در این کتاب نوشته است: اینکه چه زمانی توانست وارد مدرسه شود، چگونه صاحب شناسنامه شد و بسیاری دیگر از جزئیات زندگی پرتلاطمش.خواندن کتاب دختر تحصیل کرده را به همه زنان و دختران پیشنهاد می‌کنیم. این کتاب احساس غرور و افتخار عمیقی به مخاطب می‌دهد و باعث دلگرمی او می‌شود.🌱🙂
کتاب عشق من
عالی تأثیر گذار مغز داغ کن
کاربر 1642758
به نظر من بهتر است همه ی ایرانیان این کتاب را بخوانند و آن را با شرایط کنونی جامعه ی ما تطبیق دهند به خصوص نقش پدری را که می خواهد با همه ی دنیا قطع رابطه کند و با آنها بجنگد چون فکر می کند همه کافر هستند.
shimaseni
کتاب فوق‌العاده تاثیرگذاریه 😍
فخرالزمان مقدم
کتاب فوق العاده ای که پشتکار فوق العاده ی یه انسان رو به نمش میذاره
fzbijani
کتاب عالی، جذاب سرشار از صحنه های تکرار نشدنی رویارویی نویسنده با حقایقی که تا قبل از ان باطل می پنداشت. بسیار توصیه میکنم.
Anahitak
ترجمه ی کتاب در مواردی اصلا درست نبود و خواننده رو گیج می کرد. مثلا ترجمه ی صحیح Graduate School دانشکده ی فارغ التحصیلی نیست، بلکه بخش تحصیلات تکمیلی هر دانشگاهی رو بهش میگن گرجویت اسکول. از این قبیل اشنباه ها مثال متعدد می تونم بزنم. چقدر خوب مترجم بعضی کلمات و اصطلاحات رو به جای ترجمه ی لغوی در گوگل جستجو می کرد تا معادل معنایی بهتری براش پیدا کنه. مثل ترجمه ی عین به عین دوره فول برایت.
najmeh vejdani
لطفا لطفا کتاب رو در طاقچه بی نهابت بگذارید
Dr fp
این کتاب بی نظیر بود سارا وستور نماد یک انشان موفق که برای رسیدن به جایگاهش با وجود سختی های فوق العاده زیاد از پای ننشست و از ریر صفر به طراز اول ترین دانشگاههای دنیا راه پیدا کرد...کتابی بود که بعد از خوندنش سرشار از انرژی جهت تلاش مضاعف در راستای اهدافت میشی
nesa kazemi
داستانی فوق العاده جذاب و زیبا در رابطه با شکل دادن شخصیت فردی جدای از فضای خانوادگی
هانیه
بسیار انگیزشی و فوق العاده قشنگه
هلیا
زیاد خوشم نیومد.
کاربر ۱۱۰۱۰۱۸
ای بو
mh.mirvakili
میخواستم بخونم وای وقتی دیدم اوباما هم تعریف کرده پشیمون شدم. بنظرم هر وقت اونا از کسی یا چیزی حمایت میکنن یه جای کار حتما غلطه.
عباس
یعنی اگر اوباما بر فرض از دین اسلام یا قرآن تعریف کند شما اسلام و قرآن را کنار میگذاری یا اگر اوباما از یک غذا تعریف کنه شما آن غذا را نمی‌خوری یا اگر اوباما از ماشین بنز تعریف کرد شما پراید را به بنز ترجیح می دهید ؟!!!
سپیده
😐😐😐
کتاب خوار
ممنون بعد ی روزمرگی طولانی واقعا خندیدم 😂😂 شما باید بببینی چی به سلیقه شما میخوره نه اینکه چی به سلیقه آمریکا میخوره که . بنظرم دارید با اینکار خودتون رو محدود میکنید !

حجم

۴۳۳٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۶۸ صفحه

حجم

۴۳۳٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۶۸ صفحه

قیمت:
۶۴,۵۰۰
تومان
صفحه قبل۱
۲
صفحه بعد