نظرات درباره کتاب غلبه بر پشت گوش اندازی و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب غلبه بر پشت گوش اندازی اثر شهره نورصالحی

نظرات کاربران درباره کتاب غلبه بر پشت گوش اندازی

۲٫۹
(۱۴)
unicorn
موضوع مورد بحث کتاب بسیار موضوع مهم درخور توجه و جالبیه و نویسنده خیلی خوب تونسته از پس تجزیه و تحلیل مشکل و معرفی و کمک به تشخیصش بر بیاد اما از نظر من در ارائه راهکار و راه حل خیلی خوب عمل نکرده،بیشتر از اینکه بتونید به حل مشکلتون بپردازید حین خوندن کتاب مشغول فکر کردن به این جملات هستید«دقیقا،خودشه،همینطوره من چنین طرز فکر و مشکلی دارم...» اما وقتی پای درمان و مرتفع کردن مشکل میون میاد چیز زیادی از کتاب دستگیرتون نمیشه،حداقل برای من که اینطور بود،نه اینکه بگم اصلا کمکی نمیکنه بعضا نکات مفیدی داره اما عمده ی توجه روی شرح مشکل هست تا حل اون،ضمن اینکه ترجمه به نظرم میتونست بهتر باشه و روان نبود انگار . این توضیحات جهت آشنایی بیشتر دوستان با کتاب مورد نظر قبل از دانلود هست نه برای بحث و چالش لطفا در جواب این نظر پاسخی نگذارید،طاقچه این امکان رو به شما داده که اگر نظری دارید جداگانه به کتاب رای داده و نظر خودتون رو اونجا ثبت کنید.
-؟!.شبح.!؟-
عجب توضیح کاملی ! سپاس
sayeh
کمی زیاده گویی داشت و خارج از حوصله..و بعضی نکاتم کاربردی بود
zeynab
کتاب کاربردی و خوب.اگر واقعا مشکل دارید و کار امروز رو به فردا می اندازید،حتما مطالعه کنید!
سمیه حسن زاده
عالیه...سپاسگزارم...
Anahid
ترجمه بد
Samira Keshavarz
تا کنون کتابی ندیده بودم که نویسنده ش انقدر منم منم کنه. ترجمه بد نیست اما محتوا خیلی خسته کننده، کِش دار بی هدف و در نهایت ساده انگارانه. دنبال کتاب بهتری بگردید
kafeil
کولاک مساله رو تحلیل کرده اگر مشاور یا روانشناس هستید پیشنهاد خیلی اکید دارم ( حتی در حل برخی مشکلات دیگه هم به دلیل نکته سنجی و تحلیل ها کمک می‌کنه)
reyhooon
نتونستم زیاد باهاش ارتباط برقرار کنم. بیشتر شبیه کتابای درسی بود که فقط به مشکل به صورت تئوری نگاه کرده بود و شباهتی به کتابهای کاربردی و عملی نداشت.
گمشده در دنیای کتاب ها :(
گاهی اوقات تعهداتی را نسبت به دیگران قبول می کنیم که در آن زمان به خصوص، کاملا آمادگی انجام آن تعهدات را داریم، اما بعدها از قبول آن تعهدات پشیمان می شویم، یا به نظرمان دشوار می آیند. در این گونه مواقع، به جای تن در دادن به کاری که به عهده گرفته ایم، با این امید که آن فرد قولی را به او داده ایم فراموش کرده باشد، از انجام آن کار طفره می رویم... گاهی اوقات تعهداتی را نسبت به دیگران قبول می کنیم که در آن زمان به خصوص، کاملا آمادگی انجام آن تعهدات را داریم، اما بعدها از قبول آن تعهدات پشیمان می شویم، یا به نظرمان دشوار می آیند. در این گونه مواقع، به جای تن در دادن به کاری که به عهده گرفته ایم، با این امید که آن فرد قولی را به او داده ایم فراموش کرده باشد، از انجام آن کار طفره می رویم...

حجم

۲۳۹٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۷

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

حجم

۲۳۹٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۷

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

قیمت:
۹۳,۶۰۰
۴۶,۸۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد