نظرات درباره کتاب دوپامین، مولکولی با خواص شگفت‌انگیز و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۶ | طاقچه
کتاب دوپامین، مولکولی با خواص شگفت‌انگیز اثر محمداسماعیل فلزی

نظرات کاربران درباره کتاب دوپامین، مولکولی با خواص شگفت‌انگیز

۴٫۰
(۳۴۶)
Roya
از نظر من کل محتوا و منظور این کتاب، میتونست به جای صدها صفحه ، به صورت یک مقاله کوتاه و جذاب نوشته بشه . مطالب عنوان شده مهم و جالب هستن اما مدام تکرار میشن . صد صفحه ی اول ، آموزنده و خوب بود ولی بعد از اون ، ادامه دادنش کار سختی شد !
کاربر 2933635
عالی…فوق العاده عالی
کاربر ۱۱۵۸۰۱۳
این کتاب پر از مطالب علمیه که انصافا جالب هم هستن.اما طوری نیست که ادمو مشتاق به تموم کردن کتاب کنه.البته این نظر شخصه شاید بیشتر از حد یه کتاب عمومی مطلب داره.
mohammad tagilo
جذاب و کاربردی...
رسول
بنظر من اگر کتاب قرار بود بار علمی خودش رو نشون بده پرداختن به موضوعات در سطح داستان ها و روایت ها از ارزشش کم می کنه اگر هم قرار نبوده محتوای علمی و تخصصی داشته باشه بنظر من جذابیت کافی رو نداشت
رضا
بسیار تاثیر گذار،پر مغز و فزاینده. تنها مشکلش به قول دوستمون این بود که جمع بندی نمی کنه، من خودم برای ارتباط دادن بخش های مختلف به هم ۳ بار خوندمش، و دنبال خریدن نسخه چاپیش هم هستم. بسی لذت بردیم.
atena
جزو کتاب هایی که خوندشه برای همه واجبه .🙌🏿
OT
در یک کلمه عااالی
شبنم
عالی
Mostafa Ahmadi
دوستان فرق این کتاب با کتاب خورده عادت ها چیه؟
سعیده افضلی
کتاب تاثیر هورمون ها بویژه دوپامین رو بررسی میکنه جاهایی فکت و گزارش تحقیقات علمی رو میاره که باعث میشه مطالب جالبتر و قابل قبول تر باشه,و حسی که ایجاد میکنه اینه که ما انسان ها تا حدود زیادی تفاوت ها و رفتارهامون نشات گرفته از کارکرد بیوشیمی در بدنمان هست و آن هم تا حدود زیادی ناشی از ژنتیک هر فرد هست شاید با خواندن این کتاب بتونیم خودمون رو راحتتر ببخشیم و دیگران رو نیز راحتتر درک کنیم!
مجید
سلام این کتاب با اطلاعاتی که به ما می دهد به خودشناسی و درست تصمیم‌ گرفتن ما، کمک می کنه. کتاب "مغز، داستان شما" هم به طور کلی شما رو با مغز و شیوه کارکرد آن آشنا می‌کنه، که بهتر است قبل از کتاب دوپامین مطالعه شود.
Nausica96
عجب کتاب علمیِ گیرا با زبانی کاملا روان و ساده شده بود. میشه از این کتاب کلی رفرنس علمی یا حتی روانشناسیِ ارتباطی در خلال مباحثات علمی یا عمومی خودتون استفاده کنین:-)
Dr harepan
SB98V4V9ZH8V62 کد تخفیف ۲۰ درصدی تا جمعه
فاطمه
کد تخفیف 20 درصد SB98WMD9PRQ479
اسماء پریشان
کتاب یه دید خوبی از هیجان های ما به خودمون میده و کارکرد مغز رو تو خیلی از موارد بررسی میکنه اما از اونجایی که رفتار انسان، تحت تاثیر عوامل دیگه ای مثل محیط یا تربیت هم هست، پس به نظر میاد بررسی رفتارهای انسان تنها از طریق کاکرد مغز، کج اندیشیه! اما در کل، از خوندن کتاب و ارتباط های زیستی بدن، هیجان زده می‌شدم و بعد از خوندنش، خیلی راحت تر تونستم رفتارهای خودم یا دیگران رو به عنوان یه بخش عادی از کنش های زیستی انسان بپذیرم و حتی دوسش داشته باشم. و برام انسان ها و خودم قابل درک تر شدن. ❤🌱 در کل خوندنش برام لذت بخش بود. هرچند جاهایی هم درک متن سخت می‌شد اما خوندنش رو به شدت به بقیه توصیه می‌کنم :) شاید دیدن انسان از جانبه کنش های زیستی بدنش، کامل نباشه اما به خواننده زاویه ای جدید برای نگاه کردن می‌ده که خیلی کمتر اون رو شنیدیم :) کتابیه که ارزش وقت گذاشتن داره. و به شما نمای بازتری از مسائل مختلف مثل عشق و وابستگی، اعتیاد، دنبال رویاها رفتن، دلیل آرزوهای مداوم و پی در پی و.... میده ❤
rgudarzi5029
من که پول کتاب رو دادم پس از کجا دانلودش کنم😬😬😬
رضوان
کتاب علمی جالبی درباره مغز که برای عموم مردم هم میتونه مفید باشه به شرط داشتن پیش زمینه تا برخی اصطلاحات علمی رو متوجه بشید. ترجمه زیاد روان نیست، ولی حالت داستان وار بودن کتاب و مثال های فراوان خواندنش رو راحت می‌کنه. من به عنوان یک متخصص اعصاب میگم،این کتاب تماماً با مسائل دینی ما اشتراک داره که منطقی و عقلانی ست، نه موهومات ذهنی، تقریباً اکثر موارد ذکر شده در کتاب مهر تأییدی بر بسیاری از احکام اسلامی ست، به عبارتی با خوندن این کتاب متوجه حکمت بعضی از قوانین دینی میشید!! کسانی که این قضیه را رد میکنن، سواد زیادی در زمینه پزشکی ندارند، وشناخت کمی از انسان دارند...!!!
رضوان
مدیریت فعالیت بیشتر هورمون های بدن به عهده مغز هست. و این اثبات شده که رفتار و فیزیولوژی بدن بر همکنش دارند یعنی تاثیر متقابل، برای مدیریت دوپامین و سایر هورمون های مغزی میشه از رفتار های محدود کننده کمک گرفت( حالا مثلاً همون چیزی که در دین انسان رو به اشکال مختلف محدود می‌کنه ، که البته انسان ها اسمش رو محدودیت میگذارند ولی در واقع بهترین روش در نظم دهی و سازماندهی رفتار و در نتیجه مغز و هورمون ها هست) به عنوان مثال اگر انسان خودش رو مدیریت نکنه و رها و آزاد قرار بده نه تنها توسط طبیعت( منظور محیط زیست انسانی) حذف میشه بلکه سیستم هورمونی اون هم باعث نابودی خودش میشه، بنابراین مدیریت خود و مدیریت رفتار می‌تونه بقای انسان رو تضمین کنه، و این یعنی من از بدن خودم شناخت دارم و نباید با افکار اشتباه، تصمیم اشتباه و در نتیجه رفتار اشتباه باعث آسیب به اون بشم...
kiarash
درسته خانوم رضوان مخصوصا درمورد دوپامین و اینکه پارتنر های زیادی داشتن ولی کتاب به من این حسو داد که انگار خودم زندگیم رو کنترل نمی کنم و فقط هورمون ها هستن که زندگیم رو کنترل می کنن می شه کمکم کنید تو این مورد؟
Kashani msd
گرونه
Mohsen
برعکس چیزی که گفته شده کتاب جالبی نیست. کتاب به جای طرح مباحث علمی و نکات مفید مستند بیشتر حول قصه گویی و حاشیه پردازی عوامانه میچرخه. توصیه نمیشه.
Fashong
من کتاب و نخوندم البته جز مقدمش ، که به نظرم قابل قبول بود ،ولی نظر منفی و‌نقادانه رو من بیشتر ترجیح میدم ، ممکنه با شما موافق باشم .
Mohsen
بهترین؟!! شاید شما کم کتاب خوندین.
niloofar-shf
شاید درست متوجه نشدین مگرنه جزو بهترین کتاب های دنیاست

حجم

۳۶۸٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

حجم

۳۶۸٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
۲۵,۰۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل۱
...
۵
۶
صفحه بعد