نظرات درباره کتاب چگونه در یک فیلم ترسناک زنده بمانیم؟ و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب چگونه در یک فیلم ترسناک زنده بمانیم؟ اثر ست گراهام اسمیت

نظرات کاربران درباره کتاب چگونه در یک فیلم ترسناک زنده بمانیم؟

انتشارات:نشر چشمه
امتیاز:
۳.۶از ۳۳ رأی
۳٫۶
(۳۳)
سَمَر
اگر طرفدار پر و پا قرص فیلم ترسناک نباشید ، این کتاب میتونه بعضی جاها هیجان زده اتون کنه. اما اگر فیلم ترسناک بین باشید، این کتاب میشه مروری بر تمام چیزهایی که میدونید و خسته کننده به نظر میاد. مورد دیگه هم اینکه با تمام تلاش نویسنده برای ایجاد لحن طنز در سطور کتاب، هیچ کجاش باعث یه لبخند هم برای من نشد چه برسه به خنده. به طور کل با توجه به قیمت نامناسب برای این حجم کتاب، فقط اگر اشنایی چندانی با ژانر وحشت ندارید و قصد دارید کمی سرگرم بشید کتاب رو تهیه کنید.
نفس شونم
مرسی که گفتی
_nikolass;
درسته:/
S.Matin.H
نمدونستم اینجا جای چت کردنه ولی واقعا قشنگ بود
pejmannavi
کتابی خوب و سرگرم کننده برای آموزش ژانر وحشت در سینما.‌ نویسنده با تخیل اینکه شما در یک فیلم از ژانر وحشت گیر افتاده اید و قصد نجات شما رو داره، با زبانی طنز جزییات قصه ها رو براتون شرح میده و حتی داستانها رو دست میندازه. کار مترجم هم عالیه. خیلی خوب طنز نویسنده رو انتقال میده. سرگرم کننده و مفرح و در عین حال آموزنده. اگر اهل دیدن فیلم ترسناک باشین یا فیلمهای مهم این ژانر رو دیده باشین، از کتاب لذت مببرید.
آلیس در سرزمین نجایب
من خیلی فیلم ترسناک می‌بینم. این کتاب هم نمی‌گم جذاب نبود، بود. ترجمه که حرف نداشت‌. چقدر ترجمه خوب بود. ولی خب اونقدری که باید جذاب نبود و من نتونستم بیشتر از نصف کتاب رو تموم کنم. چیز خاصی نداشت. به نظرم عاشقان سینما از خوندنش لذت ببرن.
Rahmoney
کتاب خوبی بود از ده به آن نه میدهم هم تکه های طنز داشت هم تکه های ترسناک من که از خواندنش لذت بردم مخصوصاً از سی صفحه آخر کتاب به شما هم توصیه میکنم این کتاب را بخرید
MR.JONES
برای طرفدارای ژانر وحشت عالیه
Rose water
در بهترین حالت سه ستاره در بدترین حالت دو ستاره آنچنان که فکر می‌کنید چیز جالب و خنده داری نیست، پیشنهاد میکنم دموی کتاب ذو مطالعه کنید و سطح انتظارتون در همون حد باشه، بیشتر از اون اوج نمیگیره، و کسایی که بیست، سی تا فیلم ترسناک دیده باشن، تقریبا 70درصد متن کتاب رو حدس میزنن و طنز کتاب هم بدک نیست ولی تا کل کتاب فقط شاید پنج شش بار موجب شد یه لبخند بزنم
zar.t
کتاب جالب و سرگرم کننده ای بود 👌🏻🧐
jaycada99
خیلی جالب و طنز مروری کرد بر ماندگارترین آثار ترسناک تاریخ سینما. سعی کنید که یک نیم نگاهی هم به فیلم‌هایی که آخر کتاب گفته شده داشته باشید. البته میدونم که بعضیاشون خیلی قدیمین اما برخی از ماندگارترین وحشت انگیزهای هنر هفتم هستن. شاید بشه گفت که باکیفیت‌ترین فیلم‌های مرجعی هستن که سرآغاز ادامه و الهام بسیاری از ترسناک‌های سال‌های بعد شدند. البته معمولی‌ترین فیلمای ترسناک امروزی ۱۰ هیچ اونارو میزنن! ولی اجازه بدید به عنوان یک فیلم‌بین چند مورد به این لیست اضافه کنم اون هم با توجه به اینکه این کتاب برای سال ۲۰۰۷ هست. جای مواردی مثل احضار، آنابل، راهبه، ایت، پیچ اشتباه، پسر، نفس نکش، مکانی ساکت، کینه، چشم، ماما، تسخیر شده، توطئه آمیز، شاتر، همه چیز برای جکسون، جنگیری امیلی رز، یتیم، غارتگر و سینیستر در این بین خالی حس می‌شد. در سبک زامبی هم جنگ جهانی زد، من افسانه هستم، ۲۸ هفته بعد، کلونی و قطار بوسان پیشنهاد میشن. در نهایت اگه یک نگاهی هم به سیجین و دابه از سینمای ترسناک ترکیه داشته باشید تجربه جالبیه، البته مثل خیلی از موارد قطعاً قسمت‌های اول نه همشون! چون دنباله‌ی فیلم‌های سیجین و دابه مثل مقصد نهایی و جیگسا هستن، یعنی دیگه داستان و حتی نوع پایان هم همونه فقط نحوه کشتن فرق میکنه! حالا که تا اینجا اومدین پوست هم از سینمای ایران از دست ندین. هروقتم دنبال یک ترسناک مستند مانند متفاوت بودین برین سراغ ضبط (rec). تا ساخت فیلم احضار ۴ بدرود.
امیررضا نوروززاده
با سلام بنده خودم نویسنده هستم و دوره های اموزشی این کارو گذروندم. خواهش مندم از تمامی کسانی میخوان پرداخت کنند یه سر نمونه هم نگاه کنن. ممکنه به سلیقشون نخوره و با دادن نظر اشتباه بعضی ها رو از خوندن این کتاب منصرف کنن. و اما کتاب... کتاب حالت طنز داره. داستانی نیست. جالبه به نظر خودم. گفتم به نظر خودم میتونه به نویسنده های ژانر ترسناک کمک کنه. ترجمه خوب انجام شده .
mohammadreza dana
سلام.این کتاب بسیار عالی بود هم خنده دار و سرگم کننده
SAREN...1386/10/16
من که عاشق فیلم ترسناک هستم عالییی☠💀👻👻
3adegh
جالب به نظر میرسه
`
خیلی کتاب خوب و عجیبیه حتما بخرید ارزش خوندن داره
کاربر ۱۹۱۸۶۵۷
کتاب خوبی بود اما زیاد با دنیا واقعیت نداشت

حجم

۴۵۵٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۳۳ صفحه

حجم

۴۵۵٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۳۳ صفحه

قیمت:
۲۹,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد