نظرات درباره کتاب ناگازاکی؛ روایت بازماندگان بمباران اتمی ناگازاکی و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب ناگازاکی؛ روایت بازماندگان بمباران اتمی ناگازاکی اثر برندن کلیهر

نظرات کاربران درباره کتاب ناگازاکی؛ روایت بازماندگان بمباران اتمی ناگازاکی

نویسنده:برندن کلیهر
انتشارات:نشر خاموش
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۷از ۱۱ رأی
۴٫۷
(۱۱)
ادریس
همواره ما از دید سوم شخص به مسئله ی بمب اتمی ناگازاکی نگاه کرده ایم این بار در این کتاب اول شخص خواهیم بود. این بار قرار است در این کتاب ما در بطن ماجرا باشیم. این بار قرار است یکی بگوید هواپیمای دشمن و در یک لحظه همه ی آسمان سیاه شود. این کتاب مجموعه ای از خاطرات کسانی است که در شعاع بمب اتمی بودند که در آن زمان کودک و نوجوان بودند. بمب اتمی و تاثیرش و آسیب هایش بر مردم بی گناه بر روزمرگی مردم تحمل درد ها فشار های روانی سال ها بعد از این اتفاق وحشتناک _______ البته با کمی دقت می توان نکات اموزنده ای از نحوه ی زندگی ژاپنی ها دریافت کرد. ترجمه روان و سلیس است و بیان خاطرات شما را با خود به ژاپن و شهر ناگازاکی می برد. *بریده هایی قرار می دهم مطالعه بفرمایید.
totoro
دقیقا مثل یک فیلم تراژدی بود با این تفاوت که میدونیم بازیگراش اتفاقات رخ داده رو از روی فیلمنامه برامون تعریف نمیکنن بلکه اون دردهارو واقعا بازی کردند و هیچوقت هم قرار نیست بخاطر این بازی ها بهشون اسکار داده بشه😔
Aydin
روایتی بسیار هولناک و ناراحت کننده. طرفداران جنگ و نابودی و مرگ بخوانند و بدانند جنگ چیزی برای افتخار ندارد و تنها غمی بزرگ برای بازماندگان به جا می‌گذارد. غمی که تا آخر عمر با شما خواهد ماند. پس به جای آرزوی مرگ و رویای جنگ با "دشمن" صلح را گسترش بدید و جلوی جنگ‌طلبان ایستادگی کنید. جنگ را پولدارها شروع می‌کنند ‌و فقیران در آن جان می‌دهند.
هانی
👌👌👌👌👌👌
Fatemeh Modir
واقعا هرکسی لازمه بدونه که دقیقا چه اتفاقی افتاده و کیا باعث و بانیش بودن
z.gh
حقیقت درد آور
Atefeh_Sh
کتاب شامل 14خاطره از بازماندگان بمب باران اتمی در شهر ناگازاکی ژاپن است و بسیار تلخ و ناراحت کننده روایت می شود. همسو شدن با خاطرات این افراد تجربه تلخ و عبرت برانگیزی بود اما به شیوایی روایت می شود و خواننده را به درستی به درون خاطرات و التهابات روانی و جسمی افراد هدایت میکند. خوانش این اثر عمیقأ پیشنهاد میشود.
حَنا
کتاب شامل ۱۴ خاطره از بازماندگان بمباران اتمی ناگازاکی هستش ک ۷۰ تابستان بعد از واقعه جمع آوری شده و درد و رنحشون هنگام وقوع واقعه و بعد از اون رو روایت میکنه. به شدت تاثیر گذاره و توصیه میکنم بخونیدش.
وحید
کتاب جالب و تکان‌دهنده‌ای است... همیشه تاوان حماقت سیاست‌مداران را مردم عادی می‌دهند. مشکل عمده‌ی کتاب، ویراستاری بسیار ضعیف آن و وجود غلط‌های فراوان نگارشی و املایی است. احتمالا کتاب اصلا ویرایش نشده.

حجم

۱۶۸٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۵۸ صفحه

حجم

۱۶۸٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۵۸ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد