نظرات درباره کتاب گاه ناچیزیِ مرگ و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب گاه ناچیزیِ مرگ اثر محمدحسن علوان

نظرات کاربران درباره کتاب گاه ناچیزیِ مرگ

انتشارات:انتشارات مولی
امتیاز:
۴.۱از ۱۱۱ رأی
۴٫۱
(۱۱۱)
سهراب سپهری
درخشان و غریب. حتما بخوانید
مرتضی
تخفیف نمیذارید دوباره؟
پرواز
لطفا برای یلدا برای این کتاب دوباره تخفیف قرار بدهید. ممنونم
noir
ممنونم از طاقچه که به درخواست تخفیف این کتاب پاسخ مثبت داد.
مسلم عباسپور
سلام. خیلی رمان دلچسب و جذابی بود. با ابن عربی دوست تر شدم. بخش دیدار و عشق و نگاه و حرف های ابن عربی و نظام دختر زیبای اصفهانی خیلی شکرین و ناب بود
کاربر 2370915
در مورد صحت و اعتبار آنچه در این کتاب بعنوان شرح حال و زندگینامه ابن عربی نقل شده تردید دارم. بیش از نیمی از کتاب را خواندم ولی از ادامه آن منصرف شدم ، لذا توصیه هم نمیکنم.
مسافر
اگه دنبال یه رمان با شخصیت کاملا خیالی هستید اینو بخونید! اگر تاریخ زندگی محی الدین عربی رو خونده باشید متوجه اشتباهات فاحش تاریخی نویسنده میشید‌. اینکه یه نفر بیاد دیدگاه های خودش رو به شخصی نسبت بده واقعا باید محققانه زندگی اون فرد رو بررسی کرده باشه نه اینکه براساس حسیات یا توهمات خودش بنویسه.
سروش
هر چند جاهایی تخیل نویسنده بر زندگی شیخ اکبر سایه انداخته بود.اما لذت بردم
samirhh1380
سرتاسر غلط املایی و کم و کاست و بی نظمی متن
neda
نه آموزنده بود نه تاثیر گذار خوردم و خوابیدم و گشتم و نوشتم و عاشق شدم فارق شدم و....
شهاب
عالی عالی عالی به تموم انتظارات جواب میده👏
s.shahpoor
داستان بسیار گیرا و جذابه و البته ترجمه جناب اللهیاری گیرایی اثر رو دو چندان کرده.. صرف اینکه مربوط به شخصیت مذهبی و مسلمان قرون گذشته هست، خودتون رو از خواندن داستانی به این زیبایی محروم نکنید دوستان.
حسین توکلی
متنی فوق‌العاده . ترجمه‌ای درخشان . کتابی که بارها میتوان خواند و مست شد از جذابیت روایت آن .
محمد اکبرنژاد
از لحاظ ادبی کتاب خوبیه، ترجمه خوبی هم شده، هرچند اگه اسم کتاب رو همون مرگ کوچک میذاشتن شاید بهتر بود. ولی از لحاظ روایت زندگی ابن عربی نه تنها خوب نیست بلکه سخیف و مبتذله، زندگی یه عارف بر محور خدا می‌چرخه نه اینکه مدام خودشو ببینه، به علاوه تهمتایی که به ابن عربی زده و بعضی غلط‌ها
کاربر 6766046
آنچه اول فکر می کردم با آنچه تا صفحه ۶۰مطالعه کردم فرق دارد.چندان جالب بنظرم نیامد و مفهوم نبود.کلمه های نامفهوم و
رضا
از این دست کتابها آدم انتظار معرفی سیر تکامل روح رو داره که اصلا همچین چیزی مشاهده نمیشه و بیشتر داستان گوییه، ضمن اینکه مشخص نیست این مقام بالا و کشفیات ناب چطور با چنین شخصیت توصیف شده ای که از میگساری تا شهوت های غیر مشروع رو انجام میده بدون اینکه توبه ای در کار باشه، قابل جمعه! ترجمه نسبتا خوب بود ولی بوکر عربیش مثل اسکار فیلم فروشنده بود.
کاربر ۱۸۴۶۱۳۵بانو
شناخت ایشان خیلی برام جالب بود
کاربر ۴۰۲۳۴۷۸
کتاب زیبا و دلکشی بود . صرف یک رمان تاریخی و آشنایی اجمالی با زندگی ابن عربی بخوانید و برای اطلاعات دقیق تر به منابع معتبر رجوع کنید اگر صرف یک رمان تاریخی عاشقانه زندگی یک صوفی به آن مراجعه شود بسیار جالب و عالی است
کاربر ۵۵۳۵۳۳۷
راجع به زندگی نامه صوفی بزرگ محی الدین ابن عربی؛حضور وتد و نقش وتد ها در رشد صوفی جالب بود مخصوصا نقش نظام،نقش شمس توضیح نداشت و من متوجه تاثیر شمس در رشد ابن عربی را متوجه نشدم.سرانجام ایشان برام دردناک بود و اینکه چرا برای آینده خانمش فکری نکرده بود پس زندگی خانواده بعد از ایشان چطور تعمین بشه برام سئوال ؟؟؟؟
کاربر ۵۱۱۸۲۸۸
فقط میتوانم بگویم عاشق محی الدین شدم .....

حجم

۴۹۱٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۵۱۲ صفحه

حجم

۴۹۱٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۵۱۲ صفحه

قیمت:
۲۵۰,۰۰۰
تومان