نظرات درباره کتاب مغز در آتش و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب مغز در آتش اثر سوزانا کاهالان

نظرات کاربران درباره کتاب مغز در آتش

انتشارات:نشر سنگ
امتیاز:
۴.۱از ۲۲ رأی
۴٫۱
(۲۲)
سعیدا
خیلی خیلی خوب بود. یک خاطره‌نویسی خوبه که یک قصه‌ی پر کشش داره و نقطه‌ی قوتش اینه که نویسنده درباره‌ی بیماریش به خوبی مطالعه کرده و اشراف داره بهش و در عین حال مه یک قصه‌ی معجزه‌وار از یک خبرنگار حرفه‌ای نیویورک‌پست میخونی همزمان یاد میگیری از ویژگی‌ها و ساز و کار مغز ادم که چقدر پیچیده‌ست. به اینکه چقدر پزشکی از مکانیزم مغز ادم چیزی نمیدونه و چقدر ما ادم‌ها اسیب‌پذیریم و چقدر مظلومیت‌ها به خاطر اینکه شناخت مغز و ذهن ادم خیلی پیچیده‌ست توی دنیا رخ داده. خیلی تجربه‌ی خوبی بود خوندنش. پیشنهادش می‌کنم. البته یک فیلم هم از روی این کتاب ساخته شده به اسم brain on fire که من ندیدمش هنوز و نمیدونم میتونه جای خوندن این کتابو بگیره یا نه. اما در طول مدتی که میخوندم این کتابو بیشتر توی عمق تنهایی و ناتوانی ادم در برابر پیچیدگی‌های خودش غرق می‌شدم. حس غریبانه و جالبی داره خوندنش، مخصوصا وقتی کتاب تموم میشه.
امید اسفندیاری
متشکرم از توصیف و توضیح شما راغب شدم کتاب رو تهیه کنم 🙏
کاربر ۲۹۶۸۷۹۳
ولی برای عوام
کاربر ۲۴۲۵۰۳۹ این کتاب فوق العادس
جالبه
Saharnaz
متنی روان و داستانی پرکشش داشت که به نظرم علتش خبرنگار بودن نویسنده کتاب هست و اینکه اطلاعات علمی رو مطابق فهم خواننده هاش، که مردم عادی هستن، ساده کرده. ترجمه کتاب هم خوب بود و من در کل از خوندن این کتاب لذت بردم
رضا
لطفا این کتاب را هم در لیست تخفیف قرار بدین
mahdokht
یه خاطره نویسی جالب...به هرکسی که دوست داره درک ومعرفتش نسبت به هرنوع از اتفاق،آدم ها ومشکلات و پیشامدها بالاتر بره پیشنهاد میکنم... حواسمون باشه به هیچ کسی برچسب نزنیم چون هررراتفاقی ممکنه برای هرکدوممون بیافته و بعضی وقتا ممکنه بدنمون علیه خودمون بشه تااینو متوجه بشیم... من این کتابو خیلی دوست داشتم وباهاش همزادپنداری کردم
رامین
خود موضوع کتاب عالی بود. ترجمه چنگی به دل نمیزد و طاقچه جان هم که تو ویرایش غلطهای املایی و انشایی ماشالله کم گذاشته بود که تو ذوق میزد. در کل من داستان بیماری این خانم و مراحلش تا بهبود کامل و دوست داشتم.
Mary gholami
خوب بود
کاربر ۲۴۲۵۰۳۹ این کتاب فوق العادس
عالیه
evenstar
این کتاب سرگذشت دختری هست به نام سوزانا کاهالان خبرنگاری اهل نیوورک که با یک بیماری وحشتناک ناشناخته دست ونرم میکنه .بنظرم این کتاب بیشتر برای کسانی جذاب هست که یا خودشون یا عزیزان ونزدیکانشون در همچنین موقعیتی بودند زمانی که همه امیدشون رو از دست دادند و در کشاکش این شرایط بحرانی در جدال بین امید به ادامه ومبارزه و پذیرفتن مرگ وشکست باید یکی رو انتخاب میکردن. کتاب رو به پزشکان ،بیماران(کسانی که بیماری در اطرافشون دارند باشرایط سخت و بحرانی) و کسانی که علاقه دارند به خاطره خوانی پیشنهاد میکنم.
احسان
تعداد صفحات ۲۲۰ تاس ممکنه این نسخه سانسور شده باشه!؟
Moonchild
به علت اینکه ePUB عه, تعداد صفحه ها با تغییر سایز فونت و..., با تعداد صفحه های چاپی فرق میکنه دلیل بر سانسور نیست

حجم

۲۷۳٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۰۰ صفحه

حجم

۲۷۳٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۰۰ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد