نظرات درباره کتاب کابل اکسپرس و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب کابل اکسپرس اثر سدریک بانل

نظرات کاربران درباره کتاب کابل اکسپرس

نویسنده:سدریک بانل
انتشارات:انتشارات نگاه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۵از ۱۳ رأی
۴٫۵
(۱۳)
jaVad
کتابی با ژانر معمایی، پلیسی و جاسوسی که با روایاتی واقعی از جنایات و عملیات های داعش ترکیب شده است. داستان بسیار جذاب و عالی شروع می شود، ولی هر چه که پیش میرود از جذابیت و دقت آن کاسته شده و در نهایت به صورتی عجولانه و نه چندان جذاب (در مقایسه با شروع آن) به اتمام میرسد. در کل کتاب خوبی است و به علاقه مندان داستان های معمایی و کسانی که علاقه به روایت های جنگی و جنایی دارند، توصیه میشود.
Firooz
اگر چه که به اندازه کتاب اول یعنی مرد کابل جذاب نیست اما به خوبی شخصیت پردازی و داستان پردازی شده و خواننده را پشیمان نمی کنه. به هر حال مطالعه این کتاب را پیشنهاد می کنم
فرشاد
بسیار عالی و جذاب و نزدیک به واقعیت .بسیار لذت بردم.
کاربر ۱۷۹۹۲۰۲
سدریک بانل... عالی. مثل همیشه
yasamin
کتاب سوم از این مجموعه رو هم اضافه کنید.
فرهاد
البته اونطور که من تو سایت ناشر و اینستاگرام مترجمش خوندم، کتاب سوم همینه. «بد» کتاب دومه مجموعه است که ظاهراً خیلی هم طول کشیده تا مجوز بگیره. نسخه‌ی چاپی اون رو‌خوندم. فوق‌العاده است.
امان
درکل رمان خوبیه ونزدیک به واقیعیت
mahmood Ariaye
مه ای کتاب نخواندم هر کس pdf اش را دارد برایم روان کنین لطفان +93747162794 واتساپ تلگرام خریده هم نتوانستم ..
Emad
داستانی تقریبا همانند داستانهای جنایی فردریک فورسایت داشت به این صورت که موضوع با کشف بظاهر ساده و پیش پا افتاده ای شروع میشود و قهرمانان داستان، با بسط و پیدا کردن وابستگی ها، به موضوع اصلی پی میبرند. همراه توضیحات پیرامونی نسبتا گسترده، داستان با در چند شاخه به پیش میرود و در نهایت شاخه ها به هم رسیده و معما حل میشود. کتاب حسابی سرگرم کننده و حاوی اطلاعاتی از وضعیت افغانستان، سرویس های امنیتی، و روابط آنهاست. قسمت پایانی میتوانست طولانی تر باشد . بنظرم پایان ناگهانی و کوتاهی داشت.
میس سین
این سومین کتاب از این نویسنده است که خوندم...قلم سدریک بائل و اطلاعات فنی و تخصصی اون در تمام زمینه ها حقیقتا شگفت انگیزه. چقدر عالی تونسته ماهیت جرثومه های فساد رو در قالب داستانی هیجانی نشون بده. اگه به کتابهای جنایی جاسوسی علاقه دارید این سه کتاب این نویسنده قدر رو از دست ندید. ممنون از طاقچه که این سه کتاب رو به بخش بینهایت اضافه کرده.
کاربر ۲۳۸۹۴۹۳
کتاب قشنگیه فقط یکی دوجا اشاره میکنه به نابودی دانش توسط اتلاف که همه میتونن دانش توسط نیروهای ایرانی وهمپیماناش نابود شدن نه کشورهای غربی

حجم

۲۸۴٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۰۴ صفحه

حجم

۲۸۴٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۰۴ صفحه

قیمت:
۱۲۳,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد