نظرات درباره کتاب رومی (جلال الدین محمد) و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب رومی (جلال الدین محمد) اثر بهمن شکوهی

نظرات کاربران درباره کتاب رومی (جلال الدین محمد)

نویسنده:بهمن شکوهی
انتشارات:انتشارات نگاه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۱از ۴۹ رأی
۴٫۱
(۴۹)
unicorn
من که به شدت ارادتمند جناب مولانا و شیفته اشعارشون هستم اما همون بخش توضیح و گفتن اینکه "مگر نابغه بلخ از هری پاتر چه کم دارد" که نویسنده گفته بود مطمئنم کرد کتاب رو نخرم،یک ذهن بالغ و بی طرف چنین مقایسه ای نمیکنه و چنین مثالی نمیزنه،حداقل از نظر من،برای کسی که شناختی از ایشون نداره بسیار مایوس کننده هست که سازو کار ذهنی نویسنده چگونه ست که چنین مقایسه ای انجام داده؟!!دوستانی که مطالعه کردن لطفا راهنمایی کنن آیا نوشته ایشون رنگ و بوی تعابیر مذهبی اسلامی یا تعصب از هر نوعش داره یا خیر؟
کاربر 3976113
نقد شما نشان میده که شما متوجه منظور نویسنده نشدید نویسنده بیان کرده که چرا شخصیتی خیالی چون هری پاتر رو دنیا میشناسن اما شخصیتی حقیقی چون مولانا رو نه و مگر مولانا از هری پاتر چه کم دارد؟؟ که به راستی نظری صحیح است و جواب آن کم لطفی ما به شخصی چون مولاناست که قدمی در شناختش بر نمی‌داریم ... دوست عزیز کتاب رو مطالعه کنید چرا که بس ارزشمند است و مطمین باشید بعد از خواندن به حرف من خواهید رسید
مریم رحیمی
عالی❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
شهاب
من کتاب رو خوندم. خیلی قشنگه. زندگی نامه مولانا رو خیلی روان و زیبا بیان کرده. من لذت بردم. بخونید ضرر نداره. کاری به هری پاتر نداشته باشید :)
Hasti
نمیفهمم ربط هری پاتر به مولانا چیه! مولانا ی عارفه وشاعر و و و و و... هری پاتر یه شخصیت خیالیه که یه نویسنده قوی با خیالپردازی های گویا و عمیق تونسته اونو به یه اثر هنری تبدیل کنه که خیلیا باهاش زندگی کردن! مقایسه کردنمونم به درد عممون میخوره!
Amin Ghanav
هری پاتر پر فروش ترین کتاب جهان مبنای مقایسه کمیت
آروین
راس میگیا خخخ
mahdi1995
قیمت کتاب برای نسخه دیجیتال واقعا گرونه
آروین
خیلی گرونه!!!!
par👩‍👧‍👧niya
میشه برای این کتاب تخفیف بزارین.......!؟ خوندمش کتاب خوبی بود . شخصیت مولانا برام جالب بود اینکه روحش در زمان سفر میکرد وحالتهای ماورایی داشت.
احسان
امروز تخفیف داره.
mehran
هم قیمت نسخه چاپی بالاست (70 هزار) هم اینجا.
آروین
آره
پریا
من تا کنون کتاب های زیادی خواندم،اما زیباترین بهترین،عاشقانه ترین وعارفانه ترین کتابی که خواندم این کتاب بود.نویسنده بسیاربرای این کتاب زحمت کشیده من این کتاب روبرای تولددوستم خریدم.نویسنده شاگرداستادشفیعی کدکنی بودندواطلاعات درست وبه جایی دارند.درکنارتاریخ،ادبیات با شخصیتهاییکه قبلن فقط گذری یا خیلی کم اسمشون شنیدیم مواجه میشیم.ازهرجهت کتاب کاملیه.
amir
تخفیف داشت قبلا! این برای نسخه دیجیتال خیلی گرونه. اگرممکنه تخفیف و تمدید کنید
آروین
کتاب خیلی قشنگی بود.ولی بعضی جاهایش رو نمیشد فهمید تخیلیه یا واقعی!! مثلاً دمیدن روح و...
Mathilda
این هفته چه خبره مگه؟
farima
باعث شد دوباره به کتابخوانی رو بیارم، خیلی جذاب و شیرین پراز سخنان پر مغز
نغمه میلانی
داستان زندگی مولانا به شیوه ای لطیف و زیبا و اشتیاق برانگیز نقل شده ، و لرزه به روح می افکند.
adel_cheravi
کتاب فوقالعاده ایست حتما پیشنهاد میکنم.
مروارید ابراهیمیان
آقا اینو بخونید. تا نخواندید از دنیا نرید. از من گفتن بود.
یا حیدر کرار
عالییییییییی
V. 2003
این کتاب توضیح کاملی راجع به زندگی، نگرش و علاقه‌مندی شیخ جلال‌الدین بیان کرده. با خواندن این کتاب ذهنیت من درباره حضرت تغییر کرده و به ایشان علاقه‌مند شدم. من ملت عشق را خوانده‌ام، اما این کتاب خیلی خیلی کامل‌تر و دقیق‌تر از ملت عشق است. امیدوارم با خواندن این کتاب به دنیای ادبی شما نکات مهمی افزوده شود. یک چیز دیگر! این کتاب به قدری شیرین داستان را به تحریر درآورده که خواننده در لحظات اولیه شیفته آن می‌شود.
M.n
قلم نویسنده بسیار جذاب است اما داستان کتاب سراسر اغراق
Mary gholami
قشنگ بود❤
Soheila Khoshroi
کتاب فوقالعاده ایه.نویسنده زحمتهای فراوانی کشیده تا این اثر خلق بشه.اوایل داستان شمارو از جایی که هستید جدا میکنه وبه کوچه پس کوچه های بلخ قرن سیزدهم میبره وشما رو غرق داستان میکنه.اواسط داستان این حالت کم میشه فکر میکنم بخاطر توضیحاتی است که گفتن ونگفتنش یکی بود.واحتیاجی به اون همه پردازش نداشت.
Amin Zare
کتاب رو الان تمام کردم به نظرم به نسبت کتابهایی مثل "ملت عشق"کتاب خیلی خوبی بود و برای کسانی که به حال و هوای تصوف و مولانا علاقه دارن، کتاب بسیار خوبیه. انصافا اثر خوبی روی بنده داشت در کنار بیان جالب و روان داستان، اطلاعات خوبی هم به خواننده میده شخصا با این کتاب زندگی کردم و شخصیت های داستان، عمیقا در ذهنم خواهد ماند
کاربر 8068471
عالی بود
farzad
من جایی که نوشتن گهواره کودکی مولانا را روح تکان می داد من از خرید صرفه نظر کردم.

حجم

۵۱۰٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۵۷۵ صفحه

حجم

۵۱۰٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۵۷۵ صفحه

قیمت:
۱۸۷,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد