نظرات کتاب خوش‌شانس‌تر از همه بودیم
کتاب خوش‌شانس‌تر از همه بودیم اثر جورجیا هانتر

کتاب خوش‌شانس‌تر از همه بودیم

نظرات کاربران

ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
هشدار! اگر تحمل رویارویی با وحشتناک ترین قسمت چهره بشری رو ندارید هرگز سراغ این رمان نروید¡¡ داستان درباره خانواده ایی یهودیه که در شهر رادوم لهستان زندگی می کنند که با شروع جنگ جهانی دوم دراروپا و رفتار های وحشیانه هیتلر علیه یهودیان زندگی این خانواده رو تحت تاثیر قرار می دهد. شخصیت های رمان روحیه شجاعت طلبی فوق العاده ای داشتند .تمام شخصیت های رمان واقعی اند حتی اسم شون هم در واقعیت همین است که واقعا از نکات جالب این کتاب است در آخر میتونم بگم خیلی خوش شانس تر از همه بودن هر شخصی ممکن بود تو اون شرایط توصیف شده کم بیاره یا شاید هم فقط شلیک یه گلوله به زندگیش پایان دهد.اگر طرفدار داستان هایی از جنگ جهانی دوم هستید این میتونه یه پیشنهاد عالی باشد.
negin
👍👍♥️
حورا
فکر میکنم فضاش شبیه کتاب دختری با کت آبی باشه پس.
solo
تا صفحه ۱۰۰ ام این کتاب از اسامی بسیار زیاد شخصیت ها،شهر ها،بناها و... کلافه و خسته شدم. و نمی خواستم خواندنش رو ادامه بدهم. اما از صفحات بعدی ورق برگشت و همه ۹۰۰ صفحه بعدی رو فقط‌ در دو روز خوندم. این کتاب یک اثر تاریخی و واقعی است . و‌ ‌می تونم بگم یکی از دردناک‌ترین‌ها و تلخ ترین کتاب‌ هایی بود که در این سبک خوانده‌ام. داستان بر اساس زندگی یک خانواده یهودی ساکن لهستان در زمان جنگ‌ جهانی دوم و از زبان بازماندگان نوشته شده است. و‌ با خوندن این کتاب حجم زیادی از اطلاعات تاریخی مربوط جهانی دوم‌‌ با سند معتبر زمان و‌ مکان و وقایع به دانسته هام اضافه شد.
کاربر 5212508
منم حوصله ام نکشید گذاشتم کنار پس برم ادامه اش رو بخونم
solin
لعنت به جنگگگگگگگگگگگ
-Dny.͜.
👌
farahani
داستانی پر از درد و رنج و نهایت زیبایی👌🌱
Bahareh D
عالی بود یکی از بهترین کتابایی بود ک تو زمینه جنگ جهانی دوم خوندم وقایع تاریخی رو خیلی خوب درقالب داستان گنجانده و همه اتفاقا خیلی دقیق هستن. بسیار هیجان انگیز و جذاب بود.
طوفان
بسیارزیبا وپرباربودعلاوه براینکه یک داستان زیباوپرکشش رامیخوانیدتاریخ جنگ جهانی راهم بااین رمان بیاموزید
faflowerz
برخی قسمت های کتاب خیلی وحشتناک بود اونجایی که بیل دستشون میدن تا گور بکنن و بعد انها رو بکشن چیزی بود که برای من خیلی غیر قابل تصور بود. خیلی کتاب جذاب و قشنگی بود
لیلی مهدوی
روایت داستان خوب و منظم بود. بعد خوندن کتاب کلی تو اینترنت گشت زدم و در مورد دلایل تنفر از یهودیها مطلب خوندم.قبلنا هم کتابی در مورد سرگذشت دو جوان عاشق یهودی در اردوگاه کار اجباری خونده بودم اما اسم کتاب یادم نیست. شخصیت اصلی مرد داستان "ابک"بود اگه کسی اسم کتاب رو میدونه بگه:-)
لیلی مهدوی
کتابو رو پیدا کنم ببینم چی هست؟
لیلی مهدوی
fatعزیز مرسی جواب دادی
fat
خالکوب آشویتس ؟؟ البته شخصیت مرد اسمش لالی بود اونجا
شقایق.م
کتاب قشنگی بود. قلم نویسنده بسیار گیرا بود. طوری که اصلا متوجه نمیشدم و یهو میدیدم کلی صفحه خوندم. داستان جذابی داشت و مهمترین نکته ش واقعی بودن داستان بود. من که بسیار لذت بردم از مطالعه ش.
malihe
کتاب بسیار عالی بود و من توی یک روز تمومش کردم ترجمه خیلی خوبی داشت.پیشنهاد میدم بخونیدش

حجم

۴۷۱٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۵۵۲ صفحه

حجم

۴۷۱٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۵۵۲ صفحه

قیمت:
۷۷,۵۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۴صفحه بعد