نظرات درباره کتاب بازگشت به خود؛ خودشناسی از طریق اینیاگرام و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب بازگشت به خود؛ خودشناسی از طریق اینیاگرام اثر ناهید ملکی

نظرات کاربران درباره کتاب بازگشت به خود؛ خودشناسی از طریق اینیاگرام

۳٫۷
(۹۰)
فرزین
خب اول از همه همان طور که در بخشی از کتاب گفتن: همه مدل ها ناکاملند،ولی برخی از آن ها مفیدند. من قبل از این که این کتاب را بخوانم چندتا تست روانشناسی داده بودم و تفسیرشان را(که البته کمترین چیزی که رویش مانور می دادند نقاط قوت بود).هیچ کدام از آن ها دقیق نبودند اما کمک کردند که خودم را بهتر بشناسم و البته دیدگاه جدیدی درباره رفتار بقیه به من دادند. چیزی که اینیاگرام را متمایز کرده این است که تمرکز اصلی آن روی انگیزه کارهاست نه رفتار هایی که هر تیپ نشان می دهد.به همین دلیل برای خودشناسی معنوی می تواند مفید باشد.
fallah f
خیلی کتاب خوبی بود و دیدم رو وسیع‌تر کرد. فهمیدم که خیلی ها مثل من هستن و اخلاقم مختص خودم نیست. هم راجع به خودم یادگرفتم و هم اطرافیانم که باعث شد بتونم راحت تر درکشون کنم.
کاربر ۲۶۲۹۶۶۱
بسیار عالی حتما بخونینش
me
خود کتاب واقعا جالبه و خیلی بیشتر از تستهای اینیاگرام آنلاین به آدم کمک میکنه. ولی ترجمه و ویراستاریش واقعا تحت الفظی و خام هست. مثال: change his mind رو ترجمه کرده ذهنش را عوض کند، در حالی که منظور عوض کردن تصمیم هست یا مثلا به جای لائوتسه، نوشته لائو تی زد یو😂😀 روانکاوی یونگی رو نوشته روانکاوی جانگی😆 از نشر نوین بعید بود با مترجم به این بی تجربگی کار کنه.
raha
دوستان لطفا کتاب های خوب در زمینه عزت نفس و اعتماد به نفس معرفی کنید
کاربر ۳۴۸۹۵۹۳
دوستان اگر دودل هستید که کتاب را بخوانید یا نه.پیشنهادم اینه حتما بخونیدش.اگه دوست دارید خودتونو بشناسید و اینکه ببینید در شرایط گوناگون چطور باید با خودتون برخورد کنید این کتاب فوق‌العاده است ✨
مینا میم
کتاب خوبی هست ولی من کتاب تیپ های شخصیتی ریچارد ریسو رو خیلی بیشتر می پسندم. مختصر مفیدتر هست و ارتباطات در اینیاگرام رو بهتر بیان کرده. اما توصیفات زیبا و داستانی این کتاب هم باعث فهم عمیق تر تیپ های شخصیتی شد. در مجموع عالی بود و بشدت پیشنهاد میکنم.
fariborzak
سلام دوستان فصل دوم هستم مرحله به مرحله حسی که از مطالب میگیرم رو بهتون میگم.خوب تا الان که خوندم کتاب شمارو مشتاق به خوندن بیشتر میکنه تا بفهمین کی هستین و چی هستین،و طرح راوی توری خوبی داره. متاسفانه تا الان بعضی از واژها و کلمات هست که باید بیشتر در موردش بدونم تا بفهمم کتاب چی میگه و از نظر رونی در خوندن و سادگی کمی اذیت میکنه.
sarina_askarfild
واقعا عالیه توسیه میکنم حتما بخونید☺☺
Mohammad Mahdi Rafiei
طوسیه
امین
طوثیه
☆☆ʍօɦֆɛռ☆☆
توصیه‌*
Sina Jam
بیشتر بازی با اعداد بود تا راهنما،من که از خوندن ادامه کتاب منصرف شدم
Pariya
57 صفحشو خوندم ولی درکش نکردم !
امیرحسین
یک کتاب حوصله سر بر و به معنای واقعی چرت! به نظر میاد نویسنده با ترکیب طالع بینی و رمل و اسطرلاب و فال های پیش پا افتاده و بی مزه شخصیت یه افسانه ساخته که خلق الله رو سرگرم کنه! قبلا طاقچه کتابهای بهتری رو رایگان میکرد!
کاربر ۱۲۲۹۲۲۲
من دررابطه با اینیاگرام اطلاع ندارم.. اما جناب امیرحسین مغالطه کردید ها.. در تعریفتون از علم و علم غریبه
امیرحسین
رمل و اسطرلاب هم پیش اهل دلاش جزو علوم غریبه محسوب میشه! این هم به خاطر آگاهی کم شما نسبت به این موضوعه پیشنهاد میکنم بیشتر راجع بهش تحقیق کنید
Zahra
اینیاگرام موضوعی بر مبنای علم روانشناسیه و جای تاسفه که شما یک علم رو با رمل و فال قیاس میکنی، یقینا این از آگاهی کم نسبت به موضوعه، پیشنهاد میکنم بیشتر راجبش اطلاعات کسب کنید و بعد این چنین موضع گیری کنید😊
حسن
اصلا کتاب خوبی نبود ، وقت تلف کنی هست

حجم

۳۶۳٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۶۲ صفحه

حجم

۳۶۳٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۶۲ صفحه

قیمت:
۵۹,۰۰۰
۲۹,۵۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل۱
۲
صفحه بعد