نظرات کتاب اسب و پسرک او (ماجراهای نارنیا، جلد سوم)
کتاب اسب و پسرک او (ماجراهای نارنیا، جلد سوم) اثر سی.اس لوئیس

کتاب اسب و پسرک او (ماجراهای نارنیا، جلد سوم)

۴٫۱
(۱۴)

نظرات کاربران

alaa
خیلی باحال بود
امیر رضا
سلام کتابی جالب است در برخی از قسمت ها خیلی از مواردی که در زندگی ماهم ممکن است باشد با ظرافت بیان شده . البته تاحد زیادی به اسلام تو هین کرده.
کاربر ۱۴۰۲۰۷۰
متوجه نشدم کدوم قسمتش به اسلام مربوط میشد؟
وحید
به نسبت جلد اول و دوم از داستان‌پردازی و خلاقیت کمتری بهره‌مند بود و فضای متفاوتی با فضای جادویی دو جلد نخست داشت. ریتم داستان کندتر بود و توصیفات غیرضروری زیاد به چشم می‌خورد. چند بار قصد کردم کتاب را رها کنم، ولی در نهایت تا پایان کتاب تاب آوردم.
mina
میتونم بگم از ۱ و ۲ برام جذاب تر بود ، داستانش جالب بود و پایانش بی‌نظیر و دور از فکر و مقداری هم فانتزی و شاد و خوب تموم شد . اینکه دنباله ای از جلد های قبلی بود شیرین بود و حس خوبی منتقل می کرد همینطور داستانش گیرا تر و دوست داشتنی تر بود و نویسنده همه چیز رو به زیبایی بیان کرده بود تنها مشکل بنظرم کم بودن متن و توصیف در جنگ پایانی بود .
maryam.me82
مجموعه نارنیا رو تعریفش رو زیاد شنیده بودم و خوشحال شدم روی طاقچه بی نهایت هم بود. هر جلد که جلو می‌ره داستان بهتر میشه. ترجمه کتاب تقریبا خوب بود و قسمت نامفهومی نداشت. خود داستان روان پیش می‌رفت و اتفاقات هر کدوم سر جای خودش رخ می‌داد. این جلد رو بیشتر از دو جلد قبلی دوست داشتم. در کل از خوندن این رمان پشیمون نیستم ولی شاید بهتر هم میتونست باشه.
Setayes writer
مجموعه نارنیا واقعا فوق العاده‌س. اوایل کتتب زیاد برام جذاب نبود ولی هر چه جلو تر رفتم دوباره به جذابیت این کتاب ایمان اوردم و برام لذت بخش بود.
mojtaba rabiei
داستان جذاب و شیرینی بود. البته چیزی که واقعا ملموس بود و شاید ناخوشایند اینه که اسلان توی این مجموعه ها نقش خدا رو داره. و حتی لحنش لحن خداست.
Forough Tajvar
خب اسلان خالق این دنیاست دیگه. چیکار کنه؟ دنیای نارنیا از آواز اسلان خلق شده.

حجم

۷۴۳٫۴ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۸۰ صفحه

حجم

۷۴۳٫۴ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۸۰ صفحه

قیمت:
۸۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد