نظرات درباره کتاب قصه‌ی دلبری و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب قصه‌ی دلبری اثر محمدعلی جعفری

نظرات کاربران درباره کتاب قصه‌ی دلبری

امتیاز:
۴.۵از ۱۰۵۱ رأی
۴٫۵
(۱۰۵۱)
ــسیّدحجّتـــ
کتاب کوتاهی بود ولی خیلی زودتر از موعد تموم شد چون جاذبه زیادی داشت مواردی که از زبون همسر شهید در مورد اون بزرگوار نقل می‌شد برام عجیب نبود چون می‌شناسم آدمی رو که همین الآن و همینجوری داره زندگی می‌کنه اون نکات در مورد شهید برام عجیب نبود ولی کاملا دلنشین بود خوش به حال شهید، خوش به حال همسرش و خوش به حال خدا! . در یک کلام: لذیذ به لذت عاشقی!
کاربر 1202613
👌🏽👌🏽
Aram 1997
کتاب خیلی زیبایی بود از خوندنش لذت می برید
fatemeh.p
کتاب جذابی بود.مختصر و مفید. فقط یکم سرعت روایت بالا بود و زود تموم شد.
kh.A
از همه چیز زیباتر محبتی بود که این شهید عزیز نسبت به همسرش داشت. من کتاب یادت باشم را هم خواندم در آنجا هم این محبت بین شهید و همسرش کاملا تحسین برانگیز بود و این نشان دهنده این است که هرچه یک فرد ایمان و محبتش به خدا بیشتر باشد به همان میزان هم نسبت به خانواده و همسرش محبت میورزد.
سجاد
کتاب یادت باشه
هدهد
بلاخره قسمت شد و نسخه چاپی کتاب رو خوندم. کتاب مفید و جذاب هست و حوصله رو سر نمیبره. ولی بیشترین جایی که باهاش حال کردم نحوه توسل شهید به امام رضا علیه السلام بود. همچنین قصه امیرمحمد حسابی ناراحتم کرد پیشنهاد میکنم بخونید اما به شرطی که ازش درس بگیرید نه این که متوقع بشید از شوهر و همسر و خواستگار که این شکلی باشه! خلاصه نرید تو خیال و رویا و همش دنبال آدم های این شکلی باشید. خودتون این شکلی باشید اگر دوست دارید.
سید..09187021397..دعا نویسی حرفه ایی
کاملا درسته..
Reyhane
به صورت مجازی روی گوشی
کاربر 3354515
دوستان من یه سوال دارم! در این برنامه هر کتابی که خریداری بشه نسخه چاپی به دستم میرسه یا به صورت مجازی روی گوشی هست؟؟؟
حسین
کتابی خیلی خوبی بود ، واقعا شهدا الگوهای خوبی هستند
vida_booklover
بله درسته. اما راستش من بیشتر دلم برای شهید سوخت😐💔 خانمش گریه هم نکرد. از اینجاش اصلا خوشم نیومد.
هیعون
سلام کتاب گلستان یازدهم "شهید چیت سازیان" یادت باشد "شهید ساهکالی" شوکران "شهید مدق" همت "به روایت همسر" رو توصیه میکنم بخونید، زیباست
کاربر ۳۳۱۲۹۱۹
ok
faezeh
زیبا بود❤ همه ی کتاب های شهدا هر کدومشون چیزی برای یادگرفتن دارن هر کتابی که از شهید میخونیم سعی کنیم که یکی از کارهاشونو ما هم انجام بدیم ایران گلستان میشه حیف که فقط میخونیم و رد میشیم.
علی
شهید محمد خانی عاشق واقعی امام حسین بود...ایشالا قسمت مام بشه یکم معرفت پیدا کنیم به آقا...
زیـنـب🍃🌸
یڪ عـاشـقـانـہ دوسـت داشـتـنی...💕 پیشنـهاد میشه 👌
seyyede313
کتاب زیبائیه؛شهید محمد خانی هم شخصیت جالبی هستن؛پیشنهاد میکنم بخونید.
ساجده 😅💞
از نظر من ، کسی که تمایل به مطالعه بالایی دارد و مخصوصا هم زندگی نامه های شهدا ، نظر من این هست که مطالعه زندگی نامه شهدا برای هرکس لازم هست و چه بسا ضروری درسی که می توانیم از این نوع کتاب ها بگیریم خیلی تاثیرگذار هست . در رابطه با کتاب مطالعه شده ، کتاب خوبی بود هرچند در مقایسه با دیگر کتاب های این سبکی از نظر من هنوز به خوبی و قدرتمندی که انتظار داشتم نبود اما الحمدلله رب العالمین بابت فرصت مطالعه این کتاب و آشنایی با این شهید بزرگوار .
Asieh
اگر ما در این اینجور مقوله ها الگوهای اسلامی رو به جوانانمون آموزش ندیم قطعا دشمنان ما میدان رو به دست میگیرن و الگوهای مخرب خودشونو به جوانان ما تزریق میکنن. زندگینامه شهدا بهترین الگو سازی در این زمینه است
Asieh
شاید منظورتون این باشه که نباید بخش های خیلی خصوصی زندگی شهدا نقل بشه و عشق و عاشقی ، بخش خیلی خصوصی از زندگی محسوب میشه. ممکنه حق با شما باشه ولی هدف این کتابها الگو سازی هست. در برابر الگوهای مخرب غربی ، نقل اینجور الگوها به نظر من کار کاملا درستیه چون عشق و دلبستگی بخش جدایی ناپذیر زندگی انسانه. پس به جای پنهان کردن ، بهتره با آموزش های صحیح به سمت درست هدایت بشه.
نور ✨ ֶָ֢
وای برخلاف اکثرتون کاملا با کاربر رها موافقم😐کااااملاااا و اتفاقا شماها مجدد این کتابارو بخونید
bahar
خیلی دلم میخواد یه گارگردانی پیدا بشه و سریالی تهیه کنه که چند سری مجموعه باشه مثلا اول با توجه به کتاب یادت باشد بعد قصه دلبری بعد سلام بر ابراهیم دختر شینا دا و..... کاش یکی پیدا بشه
یا زینب (س)
من یه بار تو ماه رمضون دیدم تلویزیون یک فیلم کوتاهی رو پخش کرد از شهید حمید سیاهکالی و از همون موضوعات کتاب یادت باشد بود😍😍
یا زینب (س)
چقدر عالی😍✨
|بــოـانـوگمنــامـ|
دقیقا..عآلی‌میشه😍👌
فطرس
چه زندگی قشنگی.خوش به حالشون
asma
سلام توروخدا بزاریدش کتابخونه همگانی
hunter
نسخه چاپی رو خوندم. بنظرم این بیشتر تخریب شهید بود تا تعریف. یک‌جاهایی از شهید حرصم می‌گرفت. کمی هم افراطی بود. دائم روضه و نوحه. قطعا باید روضه و نوحه باشه توی زندگی ولی نه این که ٢۴ساعت شبانه‌روز نوحه گوش بدی. تازه اونجاش که میگفت بعد عزاداری با صورت زخمی می‌اومد بیرون! آسیب‌زدن به خود هم درست نیست. یا مالیدن بچه به دیوارای هیئت. همه‌جا هم با همه دعوا می‌کرد... با پرستارای بیمارستان و... شخصیت شهید حمید سیاهکالی برام قابل درک‌تر و شیرین‌تر بود. کتاب یادت باشد رو پیشنهاد میدم جای این کتاب
یا زینب (س)
کاربر ۱۵۲۶۰۰۲ به نکته جالبی اشاره کردید خیلی ممنون👌 شهدا همرنگ جماعت نشدن که شدن شهید! وگرنه همرنگ جماعت شدن که هنر نیست...
دختر پاییز
هر کسی یک جور اخلاقی داره ، این شهید هم اخلاقاتشون اینجوری بود . چه دوست داشته باشی چه نداشته باشی هم اینجوری هست . پس دلیل نمیشه بیایی درمورد اخلاق دیگران نظر بدی ! تو باید روی داستان نظر بدی نه بیایی بگی این اخلاقش خوب بود اون بد بود . اگه اخلاقش شایسته نبود خدا هیچ وقت ایشون رو به درجه شهادت نمی رسوند !
نوپا
منم نسخه چاپی ش رو خوندم اتفاقا نوحه و دائم الذکر بودن ش رو دوست داشتم چون هم‌همسر شهید و هم خود شهید این رویه رو دوست داشتن. به عبارتی هر کی با یه چیزی حال میکنه و این زوج اینجوری کیف میکردن‌. من اصن کتابای شهدا رو نمیخونم چون شهادت دارن و تلخن ترجیح من کتاب های طنزه . ولی چند صفحه اول کتاب منو جذب کرد اما پایانش خیلی ناگهانی بود اصلا انتطارش یهووی شهید شدنش رو نداشتم . در کل کتاب جالبی بود. البته اگه شهادت ایشونو فاکتور بگیریم کتاب طنز ی هم بود.
Y.K
لطف کنید این کتابو به بی نهایت اضافه کنید
banoo
بذارید کتابخانه همگانی لطفا 🙏🙏🙏
donya
من این کتابو بینهایت دوس دارم خیلی خوبه
زیبا
عالی براش کمه😍😍😍😍
بیسیمچی
یک عاشقانه ی عجیب...
🌸🧕🏻🌸
سلام می دهم بر شهید بزرگوار محمدحسین محمدخانی و بر همسر محترم ایشان. زندگینامه ی تاثیر گذاری بود. از مطالعه ی این کتاب راضی ام، اما به نظر می رسه نویسنده چندان تلاشی برای زیبا نویسی انجام نداده! پرداختنِ _به جا_ به جزئیات، داستان رو خواندنی تر و تاثیر گذارتر می‌کنه (جزئیاتی مثل اینکه شهید درچه تاریخی عقد کردند، در چه تاریخی صاحب فرزند شدند یا اینکه درچه رشته ای و درچه دانشگاهی تحصیل می کردند) اما متاسفانه در این اثر، کلی گویی صورت گرفته و به همین دلیل کتاب زودتر از حد انتظار، تمام شد.
کاربر ۱۵۲۶۰۰۲
نسخه چاپی ۱۵۵۰۰ تومنه بعد نسخه وابسته با نرم افزار ۱۲۰۰۰ قیمتتون غیرمنطقی نیست؟

حجم

۹٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۴۶ صفحه

حجم

۹٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۴۶ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل۱۲
...
۲۶صفحه بعد