نظرات درباره کتاب فیلم ساختن و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب فیلم ساختن اثر سیدنی لومت

نظرات کاربران درباره کتاب فیلم ساختن

نویسنده:سیدنی لومت
انتشارات:نشر گیلگمش
امتیاز:
۴.۶از ۲۰ رأی
۴٫۶
(۲۰)
علی دائمی
کتاب پیش رو یک کتاب آموزشی نیست؛ در این کتاب با قواعد و اصول ابتدایی فیلمسازی چندان سروکار ندارید. این کتاب در حقیقت «یک کارگاه انتقال تجربه»ست که در اون تجربیات جالب خودش از ساختن فیلم و قرار گرفتن در مقام کارگردان رو با شما به اشتراک گذاشته؛ تجربیاتی که شاید در هیچ کتاب یا کلاس نظری‌ای پیدا نکنید. در «فیلم ساختن»، کارگردان نامی هالیوود از تعامل با عوامل مختلف، نحوهٔ دورخوانی فیلمنامه، تجربیات کار با کمپانی‌ها و تهیه‌کننده‌ها، سختی‌های سر صحنه، مشکلات اتاق تدوین و... براتون میگه. به نظر من کتاب مفید و آموزنده‌ای بود؛ رویکرد متفاوت و سبک شبه‌خاطره‌نویسیش جالب بود و نکات زیادی برای من داشت. اما اگه دنبال یه کتاب «آموزش قواعد کارگردانی» و «یادگیری تکنیک» هستید، احتمالا این کتاب به کار شما نمیاد.
sara
عالی عالی بی نظیر
mourner9R
تعریفش رو تو سایت های خارجی شنیدم . کسی خونده ؟ چطوریاس
sara
خیلی خوبه
بهزاد
عالی بود. اگه میخواید بفهمید از انتخاب فیلم نامه تا روز اکران فیلم چه موانع و سختی هایی پیش پای فیلمساز میتونه باشه این کتابو بخونید
کاربر ۴۳۵۳۵۳۵
برای من واقعا کتاب جذاب و دلنشینی بود و در تمام لحظاتی که لومت به توضیح روند فیلمسازی خود مشغول بود تمام خاطرات گذشته ام را در پیش تولید و تولید فیلمهایی که بوده ام به یاد می آوردم و برایم بسیار لذت بخش بود. و چه جالب که تمام اتفاقات و شخصیت‌ها ی توضیح داده شده در کتاب دقیقا همانند تجربه های فیلمسازی در ایران است و مشخص می شود که ساختن فیلم یک زبان و دستورالعمل بین المللی است و آدمهایی که در این حرفه در تمام دنیا مشغول به کار هستند دقیقا اخلاق و منش یکسانی دارند .
ariya
این چه وضعش هست من کتاب رو خریدم اخطار میده با عرض پوزش طاقچه متوقف شده یعنی چی فقط پول از مردم میگیرید؟

حجم

۶۶۲٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۸۳ صفحه

حجم

۶۶۲٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۸۳ صفحه

قیمت:
۶۲,۵۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد