نظرات درباره کتاب تشویق و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب تشویق اثر جین آستن

نظرات کاربران درباره کتاب تشویق

نویسنده:جین آستن
انتشارات:انتشارات جامی
امتیاز:
۳.۹از ۱۶ رأی
۳٫۹
(۱۶)
تیگلاط
به نظرم کتاب خوبیه برای گذراندن وقت. داستان تازه ای نبود و آخرش هم کاملا قابل پیش بینی بود. ولی کلا کتاب های انگلیسی هم بیشتر شخصیت محور هستن تا داستان محور ولی مشکلی که من با شخصیت های این کتاب داشتم این بود که یا خیلی خوب بودن یا بد. یعنی مثلاً هیچ نقطه ضعفی توی شخصیت های مثبت وجود نداشت.به خاطر همین سخت بود باهاشون ارتباط برقرار کنم.
Javad Yektaparast
من ترجمه نمونه کتاب را خوندم و بسیار بسیار پرغلط بود و اصلا به ترجمه وفادار نبود و مترجم کلا یک داستان از خودش داره تعریف میکنه. البته من مقداری از نمومه ترجمه فارسی نشر نی را هم بررسی کردم، اون ترجمه تا حد کاملی وفادار بود!
SARA
سلام . موضوع و روش نگارش این کتاب کاملا متفاوت با رمان غرور و تعصب از جین آستنه و قبل از خوندن این کتاب کاملا برعکس فکر می کردم . البته بنده ترجمه خانم پروین قائمی رو خوندم . این خیلی خوبه ک یک نویسنده موضوع های متفاوت و روش نگارش متفاوت در رمان هاش داشته باشه، بهشون تبریک میگم .
ثنا
نمیشه گفت جزء کتابهای خوبِ جین آستینِ ولی فارغ از مقایسه کتاب خوبی محسوب میشه
f 110
کتاب های خانم آستن تصویر جالب و زیبا از دوران خود ارائه می دهد .به راحتی در کنار روابط شخصیت های کتاب با یکدیگر، فرهنگ وآداب رسوم شان به چشم می خورد.
z.moradi
فوق العاده بود در عین طرح عشق به طرح واقعیات ضایعات فکری جامعه می پردازد در خط بهخط داستان زندگی بانو جین استین به صورت شفاف قابل تصور است همانند داستانهای کلاسیک. به دور از عشق هایی است که در رمانهای معاصر به تصویر کشیده میشود عشقهایی خنک و کاملا احساساتی
tina G
جین استن رو دوست دارم کتابهاش مثل ماشین زمان هست ادم رو میبره به عصر خودش ..بهترین کتابش غرور و تعصبه به نطر من البته...
ایران
داستان شلوغی داره.اگر همین ماجراها با تعداد کمتر شخصیت هم اتفاق می افتاد هیچ فرقی در اصل ماجرا نمیکرد البته که نظم دادن در شلوغی، بیشتر هنر میخواد. منتها برای منی که شدیدا غرور و تعصب و منسفیلد پارک رو دوست دارم، نا امید کننده بود.
👑Nargess Ansari👑
توقعم از جین آستین بیشتر بود...داستان معمولی بود
zahra🌸🍃
عالی.به راحتی میشد تو داستان غرق شد

حجم

۲۳۰٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۲۷۲ صفحه

حجم

۲۳۰٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۲۷۲ صفحه

قیمت:
۴۷,۰۰۰
۳۲,۹۰۰
۳۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد