نظرات کتاب اقتصاد به زبان ساده
کتاب اقتصاد به زبان ساده اثر شادی صدری

کتاب اقتصاد به زبان ساده

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۶از ۲۴۷ رأیخواندن نظرات

نظرات کاربران

mehradizadpanah
برای آشنایی اولیه با اقتصاد خوبه. بعد از این کتاب، کتاب مبانی علم اقتصاد از گریگوری منکیو رو بخونید؛البته اگه حوصله ی کتاب قطور رو ندارید به ترتیب دید اقتصادی و سیاست اقتصادی از همین دنیای اقتصاد رو بخونید.
میکاسا
مرسی از راهنماییتون بهشون نیاز داشتم
Mehraban
ممنون از پیشنهادتون
کاربر 2618653
ممنون از راهنمایی شما بزرگوار
سعیدا
برای من که اقتصاد خر د و کلان رو یک بار توی کارشناسی خوندم و یک بار توی ارشد، همچنان این کتاب جذاب بود و دریافت‌های عمیق و بی‌نیاز از محاسبه‌ داشت. خیلی پیشنهاد می‌کنم. دست کم به عنوان یک نفر که ۶ سال مالی و اقتصاد و کسب و کار خونده، پیشنهاد می‌کنم این کتاب رو هر کسی که ربطی به پول‌ درآوردن و کار کردن و کسب و کار داره، خیلی خوبه که بخونه.
mohammads_j
اسم نویسنده کتاب رو میگید
مهرداد معتمد
80% کتاب درباره مبحث عرضه و تقاضا هستش. نویسنده هم نگاهی به‌شدت سرمایه‌داری داره و کاملا از دید کاپیتالیسم برای شما اقتصاد رو شرح میده
کاربر ۵۶۱۷۲۸۱
دوست عزیز اقتصاد هایی داریم که ترکیبی مفید از سوسیالیسم و کپیتالیسم هستن (نظریه های سوسیال دموکراتیک) که نه تنها یک اقتصاد قدرتمند میسازه بلکه باعث برابری نسبی هم میشه(افرادی که سوسیال دموکرات هستن مخالف برابری کاملا- برابری هم منظورم از نظر اقتصادی و درآمد هست)برای مثال هم میتونم به کشور های دارای دولت رفاه و اقتصاد قوی چون آلمان،سوئد،نروژ،فنلاند و سوئیس اشاره کنم
کاربر 2923882
ببخشید کتاب هایی که بتونه اقتصاد سوسیالیست رو هم خوب توضیح بده بدون جهت دهی اعتقادی خودش رو میتونید معرفی کنید؟ الان کشور های که در راس قدرت در جهان هستنر اقتصاد سوسیالیستی دارند و یا در اروپا کشور هایی خیلی موفق بودند که کاپیتالیستی رو با سوسیالیستی ترکیب کردند. کاش بعضیا بفهمند سوسیایست مساوی با کمونیست نیست اگ این طور بود امریکا هم کمونیست به حساب میاد
احسان خلیلی
اقتصاد هم یعنی عرضه و تقاضا!
ح. دوست حافظ
به نظر من کتاب واقعا می تونست آشنایی خوبی با اقتصاد به ما بده‌. همه‌ی حرفاشم به نظرم درست اومد، به جز اون قسمتی که درمورد مزیت مطلق و نسبی صحبت می کرد و می گفت کشورها باید تمام سرمایه ها رو روی اونا صرف کنند. چون این موضوع فقط در یک جهان پر از صلح امکان پذیره و مثلاً برای کشور ما که تحریمه نمیشه موضوع مزیت نسبی و مطلق رو به صورت کامل به اجرا درآورد. توی کتاب درمورد یه چیز صحبت کرده بود که به نظرم خیلی مهم بود، این که نظارت بر قیمتها و قیمت گذاری _برخلاف چیزی که همه تو ایران فکر می کنند _ هیچ تاثیر مثبتی بر بازار نمی ذاره و فقط مشکلات رو تشدید می کنه.
امیرحسین محمدی
کاملا درسته نظارت بر قیمت که به آن مداخله می گویند فقط به ضرر اقتصاد کشور است و در کشور های پیشرفته و سرمایه داری اساس بر روی بازار آزاد است نه بازار کنترل شده.
آلیوشا کارامازوف
برای کسانی که دوست دارن از اقتصاد سر در بیارن نقطه شروع خوبیه
novelist
اسمت چ باحاله ولی خودت شبیهش نیستیا
آنیتا
سلام بعد از خوندن این کتاب چه کتابی خوبه بخونیم پیشنهادتون چیه؟
Ahmad Mohammadi
این کتاب برای اونهایی که دوست دارند از اقتصاد یک چیزهایی سر در بیاورند ولی حوصله کتاب های اقتصادی با کلمات قلمبه سلمبه و فرمول های عجیب و غریب را هم ندارند و براشون قابل فهم نیست پیشنهاد می شود.امیدوارم لذت ببرید.
Alireza
کتاب تاریخ عقاید اقتصادی، تالیف و نوشته آقای دکتر فریدون تفضلی، کتاب بسیار مفیدی برای شروع مطالعه اقتصاد، به طور جدیست. کتابیست مرجع و کاملا معتبر.
0
منم
برای شروع اقتصاد عالیه ، عالی
amin
همانطور که گفته شده کتاب خیلی قابل فهم هست و کسی که اصلا اقتصاد نخونده هم میتونه این کتاب رو بخونه
احمد
قبل خوندن کتابای حرفه‌ای اقتصادی خوبه که از کتابای ابتدایی تر شروع کنید .
احمد
منظورم همین بود یا اقتصاد به زبان ساده ا ثر دکتر علی سرزعیم
Jake Bin
مبانی اقتصاد دکتر مسعود نیلی به نظرم برای شروع خوبه
lordartan
خواهش میکنم بگید برای خواندن اقتصاد از چه کتاب هایی شروع کنیم

حجم

۷۳۶٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

حجم

۷۳۶٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
۱۰,۰۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۸صفحه بعد