نظرات درباره کتاب دختری با هفت اسم و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب دختری با هفت اسم اثر هیئون سئو لی

نظرات کاربران درباره کتاب دختری با هفت اسم

۴٫۵
(۱۲۶۰)
geneva
بعد از روح گریان من ،اکواریوم های پیونگ یانگ و هزار فرسنگ تا ازادی چهارمین کتاب از مجموعه اتوبیوگرافی های نجات یافته ها از کره شمالی بود که میخوندم(کتاب دیگری هم هست به اسم فرار از اردوگاه 14 که کمتر از بیست صفحه اش رو تونستم بخونم بقدری وقایع هولناکی تصویر شده بودند که نتونستم ادامه بدم) از بین همه اینها روح گریان من بنظرم کمی متمایز تر و متفاوت تر اومد چیز جالبی که نظرمو جلب کرد فساد و زوال روز به روز یک جامعه که در نتیجه یک حکومت و ایدئولوژی مسخره بوجود اومده بود فرقی نداشت از بلند پایه های حکومت باشن یا بچه یه دهقان تو زمین های اشتراکی زندگی تمومشون رو انگار از روی یک الگوی ناقص و مریض می‌نوشتند بیشتر از صد ساله کمونیسم هربار تو یک گوشه جهان سر بلند میکنه هربار منجر به یک نتیجه میشه بولد کردن یک ادم در حد خدا گرفتن اراده و ارادی مردم ایزوله کردن اونها ایجاد سیستم جاسوسی و اردوگاه کار اجباری تهشم قحطی و مرگ و جالبه همچنان یکسری با چشم های بسته معتقدند کمونیسم واقعی هنوز کشف نشده!
نیومون
کتابش دقیقا شبیه رمان بود‌ اینکه بدونی رمانی که داری میخونی همش اتفاق افتاده خیلی جالبه:)
خوابگزار
هر دفعه که دختر یا پسری از کره شمالی فرار میکنه ، نویسنده میشه مثل اینکه هرکی با مامانش قهر میکنه ، خواننده بشه باید یه سبک جدیدی در فضای نویسندگی ثبت بشه به اسم « فرار از کره »
Paniz Milani
مردم هم دوست دارن مخاطب داره پول انتشارشم ما نمیدیم
zahra🌿
خب حتما موضوع جالبیه که انقدر بهش پر و بال میدن. به علاوه اگه اینطوری ‌نگاه کنیم کلی ژانر دیگه باید اضافه کنیم مثلا ژانر شکست عشقی، ژانر بدبختی و...
فاطمه
این نگرش درست نیست
مریم قاسمی
فقط میتونم بگم از وقتی شروع کردم نتونستم بزارم زمین خیلی ذهنمو درگیر کرده
💜
بهتر از این نمیشه😍🤗📚
♡☆
💖💖💙💎💙
🍭 l'm Rosé 🍭
🍭❤🍭❤🍭🍭
♡☆
😊👍🏻😉😅
setayesh
این کتاب فوق العاااااده است و واقعا توصیه می کنم بخونیدش. کاملا از اون دسته کتابایی هست که نمی تونید زمین بذاریدش.
maryam
کتابایی که باعث بشن با فرهنگ ها و کشورهای دیگه آشنا بشم همیشه برام جذاب بوده و این کتاب درباره دختری از کشوریه که قانونش و زندگی مردمش با تمام دنیا فرق داره و این دختر چقدر خوب برای آزادیش جنگیده؛ همه ی اینها، این کتاب رو برام جذاب کرد.
sajede & mohamadjavad :)
کتاب فوق العاده خوبی بود هیچ گونه جهت گیری سیاسی درش ندیدم متن روان و جذابیت فوق العاده ای داشت قبلا ی چیزایی در مورد کره شمالی شنیده بودم ولی در این حد نمیدونسم اوضاع چجوریه بنظرم این سبک کتاب ها خصوصا این کتاب ک تقریبا بی طرفه ب جهان بینی ما و دیدمون خیلی کمک میکنه این کتاب فقط داستان سختی های یه دختر جوان نبود این کتاب سیل عظیمی از اطلاعات از دنیا اطرافمون بود که واقعا از خوندنش لذت بردم و حتما پیشنهادش میکنم
sonya
زندگی نامه یه دختر کره شمالی که از روی کنجکاوی از مرز رد میشه و دیگه نمیتونه به کشورش برگرده. بیشتر با کره شمالی و قوانین عجیبش آشنا شدم.
B3hNo0sH
جسورانه و تکان‌دهنده!
پریسا
این اولین کتابی بود که راجع به کره شمالی خوندم . داستان زندگی نویسنده گیرا روایت شده و ترجمه هم خیلی خوب بود. ارزش خوندن داره.
s.habibzadeh
این کتاب به حدی جذاب بود که خیلی زود تمامش کردم
Fatemeh Karimian
به به.. چه کتاب خوبی.. من عاشق این طور کتاب ها هستم.. پر از هیجان.. موقعیت هایی که شما رو به وحشت می اندازه.. غم به اندازه.. خوش شانسی های باورنکردنی.. و حتی گاهی احساس آشنایی.. توی این داستان همه چیز گل و بلبل پیش نمی ره.. سخت و پر استرسه اما پایان خوبی رو رغم می زنه.. توصیه می کنم حتما مطالعه بفرمائید..
𝕭𝖆𝖍𝖆𝖗
خوندن کتاب رو حتما پیشنهاد میکنم.من اطلاعات زیادی راجب کره شمالی نداشتم اصلا فکر نمیکردم اینطور کشوری باشه..گاهی خودمو جای شخصیت اصلی میذاشتم واقعا تصمیم گیری سخت بود دختر سرسخت و قوی بود واقعا از خوندن کتاب لذت بردم.
Fateme Soltani
قبل از خوندن این کتاب فکر می کردم واقعا تعجب بر انگیز است که در قرن بیستم ملتی اینگونه توسط رهبر خودشون استثمار بشوند و اعتراض نکنند. ولی حالا می فهمم که برای تسلیم شدن یک ملت فقط کافیه نوع دوستی و اعتماد نسبت به هم نوع را از آنها باید گرفت . اونوقت دیگه هیچ اتحادی علیه دیکتاتور وجود نخواهد داشت.
Ati GH
داستان درمورد دختریه که تقریبا ناخواسته از کره شمالی خارج میشه و متوجه میشه که دیگه نمیتونه برگرده و بعد از اون دائما مجبور به فرار میشه، اما اینکه با این شرایط یاد میگیره با زندگی کنار بیاد و کم نیاره فوق العاده س. این کتاب رو درمدت کوتاهی تموم کردم و دوستش داشتم. درباره کره شمالی این سرزمین مرموز خاکستری اطلاعات جالبی میده و همچنین پر از پیام های سیاسی نهفته س.
قاصدک!
این کتاب فوق العادست، من نمیدونم این متن‌ها تا حد حقیقت داره! ولی هرچی که هست چون از دل بر اومده، یر در میشینه. توی این کتاب شجاعت صداقت فداکاری ایمان ء کلی صفت خوب موج میزنه. و البته همینطور کلی صفت بد مثل دروغ خیانت زورگویی وطن فروشی دیکتاتوری حق خوری و....
الهام
سلام.من قبل از خوندن این کتاب ویدئوهای مربوط به این خانومو تو اینترنت دیده بودم،این کتاب پر از تلاش و مبارزه ست.مبارزه دختری که دست تنها موفق میشه از کره شمالی فرار کنه،و به فرار دیگران هم کمک کنه و حالا تبدیل به یه فعال حقوق بشر شده.امیدوارم این یه شعار جهانی بشه :مرگ بر دیکتاتوری،مرگ بر خاندان کیم.😊😊
Rezvani
در لیست بهترین کتابایی که خوندم قرار گرفت و به همه این کتابو پیشنهاد میکنم مطمئنم از خوندنش پشیمون نمیشید
Nita
خیلی کتاب خوبی بود باعث شد این حس به من بده که بیشتر تلاش کنم

حجم

۶۳۷٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۴۳۲ صفحه

حجم

۶۳۷٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۴۳۲ صفحه

قیمت:
۶۹,۵۰۰
تومان