نظرات درباره کتاب مقدمه‌ای بر روانشناسی یونگ و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب مقدمه‌ای بر روانشناسی یونگ اثر فریدا فوردهام

نظرات کاربران درباره کتاب مقدمه‌ای بر روانشناسی یونگ

انتشارات:انتشارات جامی
امتیاز:
۳.۱از ۱۸ رأی
۳٫۱
(۱۸)
Hemmat
بدون تردید یونگ از روانکاوان برجسته و بسیار تأثیر گذار بر تفکر روانکاوی قرن بیستم و تکمیل کننده دیدگاه فروید در مباحث ضمیر ناخودآگاه است. یونگ با ارایه نظریه ی ( ضمیر ناخودآگاه جمعی ) تحولی بسیار اساسی در روانکاوی ایجاد کرد و باعث ایجاد تحلیل های ارزشمندی حتی از طرف جامعه شناسان در مباحث اجتماعی گردید.
SARA
برای کسانی ک در دوره میانسالی یا بعد از اون دوره هستند پیشنهاد میشه بخونین. باعث تغییر نگرش افراد در باره کهنسالی یا میانسالی میشه ک یونگ دوران میانسالی رو دوره "بهار عمر"هرکس معرفی کرده . دوره ای ک افراد اضطراب ها ،،تنش ها،،و مراحل مختلف زندگی و مسئولیت های سنگین رو طی کردن و بحران های جدی رو پشت سر گذاشتن و حالا ب مرحله ای از زندگی رسیدن ک گرچه با بعضی کم توانی ها همراه است اما دوران آسودگی خیال و ب دور از اضطراب ها و چالش های مختلف زندگی و دوران گشتو گذار و استراحت بیشتر وآرامش خیال است...😊
امیر هاشمی
این کتاب در سال ۱۳۴۶ توسط روانشاد دکتر میربها ترجمه شده و همانطور که از نام آن پیداست مقدمه ای بر روانشناسی یونگ که توسط خانم فریدا کوردهام تالیف گردیده . جای بسی افتخار که این ترجمه ۵۰ سال عمر دارد . با تشکر از طاقچه در آپلود آن .
Reza.Mn
کتاب توضیح مختصری از نظریات یونگ میده که توسط یکی از شاگردان نزدیک یونگ نوشته شده و خود یونگ هم کتاب رو مطالعه کرده و از این نظر درخور توجه هست. اما ترجمه ی کتاب روان نیست و لطمه ی زیادی به کیفیت کتاب زده همچنین بعضی اصطلاحات به گونه ایی ترجمه شده که در هیچ کتاب دیگری دیده نمیشه و از این جهت ممکنه کمی گیج کننده باشه.
mahtab
گویا ترجمه بسیار قدیمیه. کلمات نامانوس و ترجمه ای که اصلا روان نیست، نمیدونم در سالهای اخیر مجددا ترجمه شده این کتاب یا نه، بنظرم جا داره آثار ارزشمندی مثل این کتاب چندین سال یک بار مجددا ترجمه بشن تا به زبان افراد اون نسل نزدیک باشه و روان و قابل فهم بشه.
Yasas88
سلام. میتونید یک کتاب خوب در حوضه اشنایی روانشناسی (اصطلاحات و نظریه ها) معرفی کنید?🙏
amiiir74a
نظریه های شخصیت فیست
𝐒𝐚𝐧𝐚𝐳...♡
درسته هیلگارد کاملا مفاهیم پایه و همه نظریات رو داره و رشد کرین هم خوبه واسه نظریه ها
Hormoz Sohrabi
ترجمه ضعیف بود. به نظر می‌رسد مترجم در حوزه روانشناسی دانشی نداشته است. جالب است که مثلا feeling را هیجان ترجمه کرده است. مترجم محترم اگر دست کم زمینه روانشناسی هیلگارد را تورقی می‌کرد بد نبود. حیف که کتابی به این ارزشمندی اینقدر بد ترجمه بشود.
کاربر 2701016
چیزی که انتظار داشتم در مورد مهمترین آرای یونگ (کهن‌الگوها) هیچکدام آورده نشده است
lili
واقعا حیف کتاب ب این خوبی با ترجمه خیلییی بد، انگار گوگل ترجمه کرده! ترجمه لفظ به لفظ شده واز کلمات ناملموس استفاده شده، واصلا مفهوم نیست
اتنا
دربین کتابهایی که درباره یونگ نوشته شدن این کتاب جز بهترین هابود .به خصوص که خودایشون به خانم فوردرهام به خاطرنوشتن این کتاب تشکرمیکنن ومیگن منو مدیون خودتون کردید و خیلی ازمفاهیم سخت منو روان بیان کردید

حجم

۱۷۲٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۲۰۵ صفحه

حجم

۱۷۲٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۲۰۵ صفحه

قیمت:
۴۹,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد