نظرات درباره کتاب خودکارگرافی؛ گزیده پنوگرافی‌های شهاب سیاوش و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب خودکارگرافی؛ گزیده پنوگرافی‌های شهاب سیاوش اثر شهاب سیاوش

نظرات کاربران درباره کتاب خودکارگرافی؛ گزیده پنوگرافی‌های شهاب سیاوش

نویسنده:شهاب سیاوش
انتشارات:انتشارات رسم
امتیاز:
۲.۸از ۶ رأی
۲٫۸
(۶)
_MahdiGhafuri_
#۲۰ "آدمی دیدم که هی خط می‌کشید از برای رسم زحمت می‌کشید" "خودکارگرافی" (Penography) به تایپوگرافی‌ها و طراحی‌های نوشتاری با خودکار گفته می‌شود. شاید تنها کسی که در ایران به‌طور جدی به این هنر پرداخته است، "شهاب سیاوش" باشد. در اینترنت که جستجو کردم، طراحی با سبک مشابه حتی در خارج از ایران نیافتم و به‌نظرم این شیوه ابداع خود او باشد. شهاب سیاوش قلم به دست گرفته و بر روی صفحات تقویم شروع به نوشتن اسم‌ها و دیالوگ‌ها و شعرهای مختلف کرده است. گرچه خواندن بعضی‌هایش دشوار بود، ولی این نوشتن معماگونه را دوست داشتم و به نظرم طراحی‌های انگلیسی او هم جالب بود. البته می‌توان به طراحی‌ها بیشتر معنا بخشید و از ظرفیت برجسته کردن حروف و کلمات در این سبک بهره برد و آثار جذاب معناگرا و یا طنز خلق کرد که مخاطب عام را بیشتر جذب می‌کند. دوست داشتم این هنرمند اسم مرا هم برایم با خودکارگرافی بنویسد. به علاقه‌مندان گرافیک و طراحی با قلم توصیه می‌کنم این کتاب را تورق کنند و ایده بگیرند... تا گرافیک هست زندگی باید کرد :)
gasedak M.Z
بنظر من کامل نیست کتاب و چیزیم نداره برای نگاه کردن خیلی طرح های زیبایی نداشت انگشت شمار بود طرح های خوب
Sajad Naseri
تصاویر سیاه و سفید هستند و زیاد نمیشه روشون نظر داد . ضمن احترام به هنرمند عزیز، شاید به خاطر همین سیاه و سفید بودن، هیچ جذابیتی برای من نداشت و نتوانستم با طرح ها ارتباط برقرار کنم شاید هم ایراد از من باشه چون من گرافیست حرفه ای نیستم و از دید یک کاربر معمولی نظر میدم
کاربر 3817296
صرفا چند خط خطی رو جمع آوری کردن اسمش نباید بشه کتاب. چه چاپی چه الکترونیکی. این فایل حتی نازل ترین انتظارات شما رو برآورده نمیکنه.
fatemeh... khabbazi..
به نظرم جالب نبود...

حجم

۳٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۱۳۲ صفحه

حجم

۳٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۱۳۲ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد