نظرات کتاب یادت نرود که...
کتاب یادت نرود که... اثر یاسمن خلیلی‌فرد

کتاب یادت نرود که...

انتشارات:نشر چرخ
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۹از ۴۸ رأیخواندن نظرات

نظرات کاربران

ندا
برای یک کتاب الکترونیکی ۳۰ تومان خیلی قیمت بالایی هستش.
جودی ابوت
متن نسبتا قوی ، موضوع نسبتا جالب اما رمانی به شدت طولانی و خسته کننده ! واقعا چه اصراری به این همه تکرار مکررات بود ؟ بدون اینکه بخواد اتفاق خاصی در دل داستان بیفته یا حرف تازه ای باشه.دیالوگهای تکراری و اضافی به چه دردی میخورد ؟ جز اینکه به محتوای مفید کتاب ضربه بزنه ! نویسنده میتونست با پردازش حرفه ای تر از این موضوع یه کتاب شسته رفته ی دویست صفحه ای خوب از آب دربیاره ولی حیف ! ممکنه آدم یه رمان دوهزارصفحه ای پرکشش رو بخونه و تا خط آخر لذت ببره .ولی نه رمانهایی از این دست! این رمان متاسفانه گزافه گویی و قلمفرسایی حوصله سربر زیاد داشت !
🍃Anee shirley🍃
💛🍃این کتاب رو دوست نداشتم.افراد این کتاب انگار بالغ نشده بودن و به خاطر یه عشق بچگونه زندگی و جوونی های خودشون و حتی دیگران رو حرم کردن .کیوان که زندگی دو تا آدم رو خراب کرد و زنه هم همینطور.حتی به بچه هاشون هم فکر نمیکردن. اگه عاشق واقعی بودن خوب تلاش میکردن بهم می رسیدن.... کتاب سرد و بی روحی بود‌‌‌. از پنج دو میدم :)
fatemeh
اول از همه به کسانی که کتاب های غمگین و پایان تلخ دوست ندارند این کتاب رو اصلا پیشنهاد نمی کنم. قلم نویسنده خوب بود. موضوع خوبی رو هم انتخاب کرده و دور از کلیشه بود. از نقاط ضعف می تونم به طولانی بودن زیاد کتاب اشاره کنم و این که یه جاها نویسنده بیش از حد به جزئیات پرداخته بود که مخاطب رو خسته می‌کرد. می‌شد با حذف بعضی تکرارها و کمرنگ کردن نقش بعضی شخصیت ها که در روند قصه تاثیر نداشتند، از حجم کتاب کم کرد و جذابیت رو بالاتر برد. شخصیت پردازی از یه لحاظ هایی خوب بود و از یه لحاظ ها نه. خوب از این نظر که شخصیت های داستان خاکستری بودند که عین بعضی رمان ها شخصیت اصلی رو بی عیب و ایراد و بی تقصیر نشون میدن، نبود. و ضعیف از این نظر که به هر حال شخصیت های اصلی رو به میانسالی بودند و بعضی رفتارها بهشون نمی اومد و اینکه هر کدوم زندگی دو نفر دیگه رو هم به هم ریخته بودند، منطقی و قابل درک نبود. مورد بعدی هم دیالوگ ها بود که به زبان معیار نوشته شده بود اما یه جاها از محاوره هم استفاده می‌شد که چرخش قلم رو نشون می‌داد. حس آمیزی هم متوسط بود و یه جاها نمیشد با کتاب ارتباط برقرار کرد. در کل سطح رمان متوسط بود.
نیتا
داستان عشقی قدیمی که دوبازه زنده می شود. با وجود روان بودن متن و قلم قوی نویسنده، من کتاب رو دوست نداشتم. به نظرم شخصیتهای میانسال داستان، رفتاری در حد دانش اموز دبیرستانی داشتند. مخصوصا کلیات داستان و شخصیتها بسیار شبیه کار بعدی نویسنده این کتاب بود و همین تکراری بودن برایم جذابیت نداشت.
نرگس
اول داستان خوندم تکراری و خیلی حوصله سر بر بود ولش کردم
leili
نثر کتاب که خیلی معمولی است. خلاقیت خاصی ندارد. هیچ تکنیک خاصی هم ندارد. بسیار هم کشدارو گزافه گویی دارد. در کل به کسی پیشنهادش نمیکنم.
bina
میشه لطفا این کتابو تو کتابخونه همگانی بذارید.ممنون
هانيه
نمیشه گفت رمان بدی بود ولی انتظار هیجان و یا احساس بیشتری از شخصیت های داستان داشتم یه کم یخ بود .
الهام بانوو
اگه بنفش مایل به لیمویی رو بخونین و بعد اینو بخونین متوجه میشین که کتابای نویسنده تقریبا یه مدل حرف برای گفتن داره یه اکیپ دوستان قدیمی که اغلب باسوادنو تو دانشگاه باهم دوست شدن کسی عاشق کس دیگه و الی آخر داستانش جذابیت داره ولی پر از شاخو برگ دادنه،پر از جزییات،بیشتر از ۱۰۰ بار نوشته شده که سرش را میان دو دست گرفتو ... و فرازو فرودش کمه،پایانشم قابل پیش بینی کتاب بدی نبود،به یبار خوندن می ارزه،واسه ما سی و چند ساله هایی که خاطراتی از اکیپ دوستان و دانشگاه دارن خوبه.

حجم

۴۶۰٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۵۸۰ صفحه

حجم

۴۶۰٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۵۸۰ صفحه

قیمت:
۱۳۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲۳صفحه بعد