نظرات درباره کتاب هزار فرسنگ تا آزادی و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۵ | طاقچه
کتاب هزار فرسنگ تا آزادی اثر یون سون کیم

نظرات کاربران درباره کتاب هزار فرسنگ تا آزادی

۴٫۱
(۲۷۲)
کلمه های ماندگار
عالیه
Mehdi Kazemi
به نظرم بخش های اول تا هفتم که در کره شمالی میگذره ، تا حدودی روایتی از اون کشور داره ، اون هم خیلی قابل استناد نیست چون از دید یک بچه ۱۲ ساله نقل شده . اما مابقی بیشتر شرح حال نویسی است و چیزی در خوری در خصوص خصوصیات اون کشور پنهان نمیده . تنها نکته جالب تکرار رفتار حکومتهای توتالیتر در تمام دنیاست ، که شباهت های اون رو خودمون کم نداریم !
saeid
کتاب بدی نیست ولی متاسفانه گویامترجم دراواخرکتاب خسته شده واحتمالاحدودبیست صفحه قبل ازقسمت ۱۸ راازقلم انداخته وبدون هیچ اشاره ای بمقدمات موفق شدن رفتن به آمریکاولندن بیکباره اوراسواربرهواپیمای مسیرآمریکاولندن میبینیم درحالیکه حتما برای توفیق رفتن بآمریکا وبورسیه شده آنجاحتما مقدماتی وجودداشته لذاکتاب ازاین بابت که مطلب مهمی هم هست ناقص بنظرمیرسدوبایداصلاح گردد دولتشاهی
کاربر ۷۰۲۱۹۱۰
خیلی تحت تاثیرقرارگرفتم برایشان آزادی وزندگی معمولی آرزومیکنن. هیچوقت فراموششان نمیکنم. نگران وناراحتشان هستم. خاطرات وحشتناک ودلهره آوری بود.
فاطمه
داستان گیرایی داره و میشه بدون خستگی خوند ولی چندان عمق فاجعه نشون داده نشده. من فکر میکردم خیلی خیلی داستان‌های سخت‌تری گذرونده باشند البته بنظرم مشکل از نوشتار کتابه. شاید می‌تونست بیشتر روی دیکتاتوری و بسته بودن فضای کره شمالی مانور بده که اطلاعاتی در مورد اون کشور داده بشه. در نهایت پیشنهاد میکنم
کاربر ۲۲۵۰۳۲۱
بسیار عالی 💜
Parsa Raji
کتاب جالب و تقریبا هیجان انگیزی بود ، اما اگر به دنبال بررسی وضعیت داخلی کره هستید باید بگم که قسمت اصلی داستان در دوران دیکتاتور دوم کره شمالی روایت میشه و خیلی از روایت ها از اوضاع کره تا حد زیادی مربوط به امروز نمیشه ، سختی ها و چالش های زیادی داره همین موضوع باعث کشش داستان میشه اما از نظر ادبی جایگاهی نداره ، اما در کل من از صد امتایز هشتاد رو به این کتاب میدم و با توجه به حجم کمش خوندنش که دانش تاریخی شما کمک میکنه خالی از لطف نیست
13768888
واقعا کتابی بود که خوندنش بهم حس جالب و باحالی رو منتقل میکرد
zahra.n
داستان در مورد دختری با خانواده‌اش از شرایط خفقان کره شمالی به سختی به چند کشور می روند و در نهایت به کره جنوبی پناهنده میشن. هرجا استعمار و استبداد بوده و هست مردمی آواره‌ان و گرفتار و سرخورده
الهام
و بازهم مرگ بر خاندان کیم🥰🥰 کتاب بسیار زیبا برای اونایی که درباره کره شمالی کنجکاوند.
yasamin janmohammadi
بسیار کتاب الهام بخشی بود کیف کردم از خوندنش
atieh
به نظرم خیلی بی‌انصافیه که دائم میگن ایران مثل کره جنوبیه.
سپیده دم اندیشه
جنوبی یا شمالی؟🤔
1984
دنیایی که کره شمالی، آفریقا ، کانادا ، آمریکا ، میانمار ، سوریه ، افغانستان ، پاکستان و ایران و ... توشه. واقعا چه دنیای قشنگی. کتابش حقیقته دیگه. حقیقت. بخونید‌ جالبه.
Hovangzitawo
من ک فکر میکنم خوب باشه
وحید
کتاب‌های متعددی در مورد زندگی در کره شمالی نوشته شده‌اند. کتاب هزار فرسنگ تا آزادی مطلب جدیدی برای گفتن ندارد و داستان آن هم به اندازه‌ی کافی دارای کشش نیست. نویسنده هم چندان از ذوق ادبی بهره‌مند نبوده است. در مجموع به نظر من خواندنش بد نیست ولی در مقایسه با سایر کتاب‌ها در این موضوع، خرید و خواندنش را چندان توصیه نمی‌کنم.
Mahi
در ابتدای کتاب نوشته شده آنچه در این کتاب آمده واقعی است و برای حفاظت از خانواده ام ک هنوز در کره شمالی هستن اسامی مستعار بکار گرفته شده . اما در طول داستان خوندم ک اول همشون فرار میکنن به چین میرن،بعد با مادرش به کره جنوبی سپس خواهرش هم میره و خود نویسنده برای تحصیل و رویاهاش به آمریکا میره . مگه خانواده اش در کره جنوبی نیستن پس چرا در ابتدای رمان گفته شده هنوز در کره هستن!! سوالی ک در ذهن منِ مخاطب بوجود اومده:)
donya
من این کتاب پرداخت کردم ولی نمیتونم بخونم هر چی میزنم نمیشه
کاربر ۳۳۰۴۲۳۱
خیلی زیبا بود. امیدوارم مردم کره شمالی، این مردمان درد کشیده روزی طعم آزادی را بچشند
افسانه
توصیه میکنم این کتاب رو کتاب جذابیه
Arman Keyvannia
اینقدر جذاب بود که در پنج ساعت همش رو خوندم، اما خیلی وحشتناک بود وضعیت کره شمالی زیر سیطره دیکتاتورهای خانواده کیم جونگ و تلاش این دختر برای آزادی... و صدها مورد دیگه..

حجم

۱۵۲٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۰۲ صفحه

حجم

۱۵۲٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۰۲ صفحه

قیمت:
۱۰۱,۰۰۰
تومان